Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

bergtop.

Gestart door raven67, maart 04, 2012, 16:19:49 PM

raven67

Ik ben met een groep collega's op een bergwand in een vallei.
Aan de overkant zie ik een machtige berg, zandkleurig met wat begroeing, en ik heb maar 1 wens, ik wil naar de top klimmen. Ik probeer mn collega's over te halen mee te gaan, het is naar mijn inschatting zeker een dag lopen en klimmen. Edoch iedereen raadt het af, en ze zeggen, dat mag toch niet, doe maar gewoon dat is al gek genoeg. Ik verbaas me over het gebrek aan vrijheids zin en avontuur, en ben teleurgesteld dat ze niet mee willen. Ik voel dat ik voor mezelf al beslist heb dat ik wel ga, als het nu niet kan, dan morgen.....

Varen

Hoe vaak opper je goede ideeen in werkelijkheid? Waarschijnlijk redelijk vaak maar wordt hier weinig aktie op ondernomen.

Herken je jezelf als een roeper aan de zijlijn?

Ricca

Lieve Raven,

Een hoger doel (de machtige bergtop) tekent zich duidelijk af in het aardse decor. Je weet dat het doel haalbaar is en je wilt graag aan de beklimming beginnen, maar er zijn ook stemmen in jou (uitgebeeld door je collega's) die zeggen: "Laat maar..."

Die ambivalente houding van jezelf ervaar je als teleurstellend... maar je zou ook gewoon blij kunnen zijn dat je jezelf door de droom iets beter hebt leren kennen. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

raven67

Ja, daar zit wat in, zo had ik hem nog niet beoordeeld.

Toch heeft kraai ook een punt, vaak zie ik oplossingen voor diverse situaties, maar word er door de verantwoordelijken weinig mee gedaan.

Dank voor de reacties,
Raven.