Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

dameblanche

#960
klopt arend, een vriendschap is niet wat het lijkt er schuilt verraad achter, en dat kun je eigenlijk niet goed hebben, je wordt er onzeker van...

dameblanche

sweety,
ruiker-beer en boek...
de ruiker verzacht de onstandigheden gelukkig weer, eals moeder neem je je taak heel serieus, het haalt je ook wel eens uit je balans, je staat er immers alleen voor en sonms is dat wel eens moeilijk in het nemen van besluiten...
je zoontje is je alles, maar soms betrek je hem ook in het nemen van soms grote besluiten...

Chris

@marianne

Wat moet ik hier aan toevoegen...vaak denk ik veel te diep na over keuzes en dat opent weer nieuwe mogelijkheden maar dus ook obstakels...

Het enige wat ik hieruit kan concluderen is dat er ieg nog "iets"tussen mijn oren zit .... ;D ;)

Dankje

Gr Chris

dameblanche

Leuk om te zien dat bij 50 % de toren erin ligt...zijn we allemaal piekeraars?
toch geen eenzame en arrogante piekeraars die eenzaam in een torentje blijven zitten? en die toch het licht willen zien door een te klein kijkgaatje??? :-[

dameblanche

angels, op een of andere manier zul je toch knopen moeten gaan doorhakken, je twijfelt echter te veel....ik trek hier voor je de aas van zwaarden, de kenr van een zaak aanpakken namelijk....en  daar daadkrachtig op gaan treden.... ::)

dameblanche

ik weet het al wat er tussen je oren zit chris...een verbindingsdraadje om de oren te kunnen verbinden met elkaar anders vallen zij eraf ;D

kreeft

#966
@Chris,
ja, ik zou graag een soulmate hebben  8)

@Marianne
ik ben echt benieuwd wat dat document zou kunnen zijn  ???

dank  :-*

Chris

@ marianne

Dan zal het draadje vroeger wel ergens geknapt zijn,ik kan me best nog wel de opm herinneren in de trant van....ik snap niet waarom jij oren heb gekregen.. ;D :D

Gr Chris

rianna

@Marianne
oh jee  daar weet ik inderdaad nies van hij is juist reuze blij heeft net een nieuw huis gekocht gaat van de week het contract tekenen   er zijn geen tekenen van vast komen te zitten
maar goed het kan  als die het niet verteld  weet ik het niet ook
ik wacht af
dank je wel
leifs Rianna

sweetmami

He mar, de toren staat toch voor een lang en gelukkig leven,ambities moeten we hebben hoor...
En de beer die is plomp en krachtig hoor  ;)

Je duiding, off course kleintje en ik zijn een team. Gaat het met hem goed, gaat t met mij goed en andersom... moeite heb ik momenteel dus niet.
mn besluiten gaan me eigenlijk ook zeer goed af de laatste tijd, alles beste voor ons samen, en tuurlijk een extra kijk van iemand van buiten ons af is altijd fijn uiteraard! maar die kleine doet daar niet in mee hoor. Hij is kind, ik ben moeder. :-*

angels

#970
marianne,
ik ben best een twijfelaar ja,ik wil alles goed doen
maar ik heb nu echt geen idee om wie of wat het gaan
en dat beslist zo moeilijk,maar gaande weg zullen de antwoorden wel komen zodat ik daadwerkelijk kan handelen

dankje xxx

dameblanche

aan chris, ken je die mop van de marsmannetjes die wel eens in het brein van de mens wilden kijken?
als eerste namen zij een duitser....
zij legden de schedel bloot en zagen allelei tandwielkes, en dat liep allemaal feilloos in elkaar over..waaw dachten die marsmannekes
we gaan eens een nedelander onderzoeken.....
zij legden wederom de schedel bloot en zagen daar al geheel iets anders, allelei kleine chipjes waren met elkaar verbinden, het een en ander nam minder plaats in en werkte perfecter... nou zeiden de mars amnnekes , ik ben nu wel heeeel benieuwd naar die laatste...
ook de belg kwma aan de beurt, de schedel open en wat zij toen zagen sloeg alles......
een heel dun minicuul draadje liep van links naar rechts..... ::)

waaw zeiden de marsmannekes vol bewondering..wat zal er gaan gebeuren als we dat draatje doorknippen?
nu wat dacht je chris.......?


zijn oren vielen eraf........ :P

dameblanche

ach ja sweety, een lang en gelukkig leven van eenzame, arrogante, nou nee....maar wel piekerende gasten, die van een officiele instantie een e-mail verkrijgen van een hoge piet over hun levensloop...

assie63

@sweety
ja moet nog wel wat weggewerkt worden, maar komt goed dan stroomt mijn energie weer door, Dank je xx

assie63

@marianna
ja moet te werk he

ja klopt, voel mij heerlijk, laat het nieuwe hoofdstuk maar beginnen, ben er klaar voor, dank je assie xx