Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Chris

@ Alain

Wat onzekertjes van jezelf...in het verleden te goed van vertrouwen geweest?
Laat alles los vertrouw op je gevoel en sla je vleugels uit...niet te zwaar aan zaken tillen,

Gr Chris

sweetmami

Hoi Assie, een kleine blokkade die nog verwerkt moet worden, het zit nog teveel in je energieveld,
als dat gedaan is kan je weer verder met je onbezorgde vrije leventje  :-*

Goeiemorgen Kreeft, lijkt er indderdaad op dat je een serieus document krijgt van een instantie. Misschien heeft het met jou verandering te maken...  :-*

Goeiemorgen Alain, jazeker blijf je optimistisch, er veranderd nog welleens wat hier en daar maar je groei maakt ondertussen sprongen  :-*

Goeiemorgen Rianna, jouw liefde, het onvoorwaardelijke, jouw loyaliteit daar komt niks of niemand tussen.  :-*

Goeiemorgen Chris, twijfels nemen toe over jouw pad, en die ergernissen gaan je grote hoge muur beetje bij beetje opvreten...voorlopig ga je je nog even op jezelf richten  :-*

Goeiemorgen, Arend, waarom alles omgekeerd, staat alles op zn kop bij je....het gaat hier om een ego kwestie... je wil dingen nu wel eens duidelijk krijgen zodat je wat meer de leiding kan gaan nemen.  :-*

Goeiemorgen Angels, niet schrikken, je gaat gewoon verder waar je bent gebleven hoor. Je gaat alleen wat meer strijd voeren voor hetgeen waar je voor staat, wat meer bewaken. Twijfels zijn niet erg, je staat immers voor grote keuzes, als je je ze maar zelf maakt. Jou partner vind eigenlijk alles prima, dus gaan mensen eromheen wel even met je meekijken en meebeslissen, en daar word je je steeds meer bewust van... Wat jouw partner doet is niet zo verkeerd, snap je. Hij gelooft in jouw. Nu nog in jezelf geloven. :-*

Chris

@Rianna

Je zorgen omtrent je "maatje"laten je maar in een kringetje draaien ,je blijft er mee bezig in je bovenkamertje..Door dit piekeren kom je niet vooruit op je levenspad.Je krijgt hulp van boven maar je zult zelf af moeten rekenen met een bepaald gedachtenpatroon...(ik weet dat dat niet makkelijk is)


Gr Chris

Chris

@arend

Mooie kaartjes ! Vooruitgang ! Het sterkt je vertrouwen !

Gr Chris

Chris

@ Sweet Mami

Ook hier m.i mooie kaarten
Je happy voelen
Geluk en rust vallen op zn plaats..

Gr Chris

Chris

@ Angels

Innerlijke zoektocht wat jezelf nog al in 2 strijd brengt..twijfels..
Mogelijkheden onderzoeken hoe vooruit te komen
Hierbij steun ondervindne van een heer?

Gr Chris

Chris

@ sweetmami

Idd twijfels welk pad te volgen,maar dat wijst zich wel uit..gevoelsmatig denk ik dat ik eruit ben dus die muur klapt wel neer..

dankje

Gr Chris

angels

#952
dankje wel sweetmami en chris
beiden een andere uitleg,maar toch sluiten jullie op elkaar aan vind ik

die innerlijke zoektocht waar chris het over heeft is ,zoals ik het voel het gene waar sweetmami het over had
met` nu nog in jezelf geloven`
uit een legging van een tijd terug komt idd dat er hulp komt van een man
wie dat is of we die nu al kennen...geen idee
ook wat sweetmami aangeeft verder klopt wat mijn man betreft,en dat dat opening geeft tot bemoeials kan ik me voorstellen,en daar word ik me misschien wel steeds bewuster van
dat er grote keuzes aankomen is ookal in leggingen boven gekomen
maar dit beangstigt me wel,waar dan die onzekerheid boven komt
kan ik het aan, zal ik het goed doen,redden we dat finacieel,bereik ik die top
dus ja ik moet bij mijn innerlijke zelf opzoek naar het geloof en vertrouwen in mezelf
want ik WEET dat ik het kan!! ,maar nu moet mijn gevoel nog een worden met mijn verstand
(dus gevoel en verstand =tweestrijd)

sweetmami

Hoi Chris, jazeker boedha style, workin on it hahahahahaha  ;) dankje!

let op

Het achtvoudige pad

1.Juist (zuiver) begrijpen (van de oorzaken van het lijden en de oplossing hiervan)
2.Juiste intenties (streven naar verlichting ten behoeve van alle levende wezens)
3.Juist spreken (niet kwaadspreken en liegen)
4.Juiste handelingen (niet doden, niet stelen, geen misbruik van zintuiglijke genoegens, niet liegen, geen alcohol en drugs). Men kan ook de acht voorschriften, de tien voorschriften of de geloften (patimokkha) voor monniken of nonnen naleven.
5.Juist levensonderhoud (beroep) (geen beroep dat anderen kwaad doet)
6.Juiste inspanning (streven naar de juiste gedachten en geestestoestand)
7.Juiste aandacht (vipassana)
8.Juiste mentale absorptie (samadhi (meditatie)).


OKE OKE, dat drankverhaal gaat hem niet worden en misbruik van zintuigelijke genoegs ook niet helemaal
:-X, maar de intenties vind ik wel mooi, en op zn minst het proberen waard  ;)

verder heb ik nog alle mogelijke zen en happiness citaten waar ik graag over nadenk hihihi.

wilde ik even met jullie delen....

:-*

rianna

@Chris
dat ik geholpen word weet ik wel zeker ben daar zo van overtuigd
en ja dat piekeren is stukken minder als vroeger horo al lijkt het misschein neit zo maar dat is een feit
maar bepaalde gedachtes een andere kijk  laten zien dat valt inderdaad neit mee
dank je wel

@Sweety
dat klopt hoor is met geen stok tussen te komen  hihihi
dank je wel
leifs Rianna

dameblanche

goede namiddag assie..zo vroeg uit de veren.....

zon-kist-schip....
de kis verbindt het een en ander...
het succes en gelukzaligheid van de laatste 2 weken geeft je energie om aan je hnieuwe hoofdstuk te kunnen beginnen assie...

dameblanche

een officieel document kan veranderingen aanbrengen kreeftje....
koning van staven....je wens echter doortastend en besluitvaardiger te willen worden

dameblanche

alain..ooievaar-zon-toren en weer de zon.....
je zou zeggen de zonnekoning, een en al energie, een en al wilskracht, maar moeite om het in toom te kunnen houden....
zo ben je nu eenmaal alain, dus jezult het zelf wel kennen, maar ook accepteren?
mensen om je heen vinden je nogals veranderlijk, en kunnen je niet altijd even goed volgen....

dameblanche

rianne;
een zoon van je, is komen vast te zitten, hij heeft het wat moeilijk, het is ook zijn aard, hij houdt graag dingen achter, praat er niet graagover en houdt het voor zich alleen.. :-X

dameblanche

hier zijn we de weg en de muizen, keuzes komen altijd terug, je maakt een keuze en aan de hand van die GEMAAKTE keuze maak je een volgende keuze....

keuzes maken is niet je sterkste ksnt chris, je begint dan weer te twijfelen, het hoofd slaat weer op hol, je opent weer vele mogelijkheden, het woordje ALS  duikt weer op en zo kom je nog geen stap verder...

en dan kom ik weer op het woord spijt, spijt is eigenlijk een gevolg van een optelsom van gebeurtenissen die fictie zijn :-\