Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

dameblanche

#840
kalm, kalm, alain, prijs de dag niet voor de avond gevallen is, maar dan omgedraait......
brief-kist geeft wel eens een bericht van een einde aan...
maar hier gaat het over een transformatie, gevoelens van onvrede, maar het positieve hervan is dat je inziet dat iets beeindigd moet worden...
niet meer terug grijpen naar het verleden, dat roept oud verdriet op, daar kun je niks meer mee...
das passee

hoe je het ook trekt of legt, alain, de roede komt er steeds weer in voor, de roede geeft owelliswaar aan dat je wel in een soort van rouwproces zit, dit zul je terdege ook moeten ondergaan, maar je komt wel ierder dag een stukje verder in het transformatie proces...
je moet door het stof heen, [de duivel] om in te zien dat de toren afgebroken kan worden...

dameblanche

klopt rianne, voor mij hoeft het ook niet, ik heb nu al een jet-lag... ;D

verander de dingen die je kunt veranderen, accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, houdt jezelf niet voor het lapje.....

dameblanche

hihi arend, we kunnen ook gaan kwartetten.... heb jij voor mij het hart, dan heb ik voor jou de roede ;D >:( ;D

hernieuwde pogingen gana ondernemen, odertussne heb je al vele malen weten opte krabbelen arend, op een gegevne moment wat je het welliswaar zat, maar je bent er de persoon niet naar om bij de pakken neer te gaan zitten.... :-*

dameblanche

goede middag angels....

je relatie....
het is een standvastige relatie, toch sta je vaker alleen in je gedachten, voel je je ook alleen en dat vindt je spijtig...................... :-*

rianna

@Marianne
nee mij zelf hou ik zeker niet  voor het lapje  hoor weet heel goed wat er speelt
maar soms berust je ook in dingen dat is een feit
dank je wel
liefs Rianna

angels

@marianne,dat klopt wel
wij hebben het heel goed samen, en alle beslissingen en keuzes laat hij aan mij over
omdat hij mij daarin vertrouwd
maar soms maakt dat wel eens eenzaam,omdat het weleens makkelijk is om samen dingen te besluiten
of om eens tegen gas te krijgen ..

kreeft

#846
Aan Marianne

ik tel de zooi anders  ;D hier geleerd, 65-36=29  8)
mss deze week in de post,  ::) ben benieuwd wat het zou kunnen zijn  :)
dank Marianne  :-*

Alain

@ marianne,
thx, kwas wat geschrokken van de kaartjes, bij wie gebeurt dat eens niet?
ik probeer zoveel mogelijk vooruit te kijken en niet naar het verleden, ik kijk wel soms terug in het verleden, maar dit is buiten de relatie,...
thx XXAlain

assie63

goedemorgen allemaal  vandaag

24 hart-13 kind-10 zeisen= 11 roede

naar mijn hart luisteren zorgt voor meer openheid en energie

kreeft

goeiemorgen,
uitgefloept, sterren, lelie

kind 13, toren 19, lelie 30 = boek 26

fijne dag iedereen  :-*

Alain

goede morgen,
kaartjes voor vandaag:
2 klaveren, 30 de lelie op pk, 9 de ruiker= 5 de boom
innerlijk voel ik me goed, ben ik de geluksvogel? kan de bloemetjes buiten zettten  ;D
XX Alain

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

33 = de sleutel
31 = e zon
25 = de ring
samen 17 = de ooievaar
het lijkt er op dat er een oplossing word gevonden  die positief uit valt voor mijn relatie
er veranderd het een en ander
liefs Rianna

arend

is het hier dat ik moet zijn om te kwartetten?  ;)
goeiemorgen wolkenloze morgen,
voor vandaag:
wolken (die vlug mogen wegdrijven  ;D), hond op pk en maantje
samen tuin

sweetmami

goeiemorgen,

het hart, de lelie op pk, de sterren

:-*

dameblanche

aan assie

je hebt hier net de 4 kinderkaarten getrokken...
ik zieh ier ook dat het met een van je kinderen wat beter gaat, ook al maak je je als moeder nog steeds ongerust.... ;)