Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Chris

@ sweet mami


Nog geen bericht maaar wie weet wat onderweg is

Dankje

Gr Chris

rianna

@MArianne
Amen!!! hihihihih
nou in zekere zin heb je gelijk
er zijn dingen in je leven die er in sluip[en of je wilt of niet  thats life
maar goed  ik ben er over aan het denken dat is de eerste stap 

dank je voor je uitgebreide uitleg
liefs Rianna

angels

#827
marianne, wat je zegt dat klopt wel
ik wil het goed doen,als ik een vraag stel en antwoord heb
begin ik even later weer te twijfelen aan mezelf
en leg dan idd weer opnieuw
om mezelf te controleren en dat kan ik zo echt wel een paar keer doen ja
(terwijl ik weet dat ik dat niet mag doen!)

het spirituele aangrijpen om problemen op te lossen,daar sluit ik mezelf niet helemaal bij aan
dat kan ik prima zelf
het is meer omdat ik geen geduld met dingen heb,dat ik vaak zoekende ben ,niet naar oplossingen ,maar naar het wanneer van dingen die ik zo graag wil..
(dit na een legging door iemand ruim een jaar geleden)

dameblanche

al doende leert men angels, overwin je twijfels, doe hier gewoon lekker mee, je zult echt zien dat je op den duur progerssie maakt en dan verdwijnen de twijfels vanzelf, twijfels ontstaan door jezelf, door je eigen wensgedachten of omdat je je niet geheel kunt leegmaken, dit kan ook o.a. door ongeduldigheid veroorzaakt worden hoor ;)

kreeft

#829
Citaat van: marianne op maart 24, 2012, 09:15:03 AM
aan kreeft
toren-slang-boek
[..]
je kunt wel gaan schelden, tieren, trappen en slaan, maar dan nemen zij je niet serieus....

Marianne,
schelden en tieren doe ik niet hoor,  ::) , maar ik om meer op voor mezelf en durf de dingen ook meer rechtuit te zeggen  8) , en natuurlijk verschieten ze, want dit zijn ze niet gewend van mij  :)
maar het heeft blijkbaar wel resultaat, want er beweegt wat, al is er nog veel werk aan de winkel  :-\
dank  :-* :D

kreeft

Citaat van: sweetmami op maart 24, 2012, 11:19:22 AM
Komt de sweetmamie:
Goeiemorgen kreeft, het is al langer duidelijk waar jij mee bezig bent, opruiming, oplossing, inzichten, voor jouw leven, jouw leven, jouw leven, alles op de solotour, je gaat steeds meer je eigen plan trekken.......................... :-*

grote opruiming en wat meer aan mezelf denken  ;)
dank sweety  :-*

sweetmami

whoop whoop daar is ze weer mwuhahahaaa

Mar en de klapstoot, wat heb ik gelachen, die muziek is echt verschrikkelijk! Verschrikkelijk wat n gekkigheid, wat n slingers, wat n lach  :D hihi

Mar nog ff jouw kaartjes, als ik zou zoeken naar de bekende weg zou ik denken, het ene en het ander lost zich op en langzaam maar zeker kom je steeds meer bij
de kern, je thuissituatie waar je ook niet echt in je elementje bent maar dat komt...
Ben jij ook bezig met sprongen te maken op werkgebied? Ook daar word het beter! Iets nieuws...Jullie zijn het eens. Zij stil, jij akkoord.. ook daar werd je gek van gezeur en getrek is t niet.

En Rianna, ga es beginnen met n schematje, dat jij elke ochtend eens n halfuurtje buiten gaat wandelen in de natuur, je beweegt en je hoofd vrij tijd voor jezelf en neem de waterfles mee. En geen gekwebbel onderweg, ff you time, gedwongen rust. En dan niet denken aan de dagplanning en iedereen eromheen maar puur hoe kom ik van die rusteloosheid af, in die zin met rust kan jij eigenlijk niet. Jij bent een persoon die vatbaar is om overspannen te raken.. Goed dat je de eerste stap heb gezet! Echt heel goed!

Dikke kus lieve allemaal

rianna

@sweety
daar zal ik eens overdenken
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

klopt sweety, op het thuisfront zit in momenteel ook en een hulpverleningsrol, niet echt ideaal :-\

kreeft

goeiemorgen,
gaap , zomeruur  ;D

kaartjes,

brief 27, schip 3, anker 35, = dame 29
mc boek

ik krijg bericht dat ik goede zaken ga doen ?  :o waaw

fijne zondag allemaal  :-*
Citaat van: marianne op maart 25, 2012, 08:47:08 AM
klopt sweety, op het thuisfront zit in momenteel ook en een hulpverleningsrol, niet echt ideaal :-\
mensje, dikke knuffel  :-*

dameblanche

ja vreselijk, duurt weer 14 dagen voor ik er aan gewent ben..dat idiote zomer-uur....

ik tel het hele zootje eigenlijk op kreeftje, maar dan kom ik op 65=6+5=11
tel ik nu verkeerd of hoe tel jij dan???

bericht van een of andere financiele instelling komt met zekerheid...het anker ligt erbij...
gr. marianne


Alain

goede morgen,
floep, de ruiter
kaartjes: 8 De dooskist, 11 de roede op pk, 4 het huis= 23 de muizen
wat is dat allemaal?  ???
een bericht, over een einde van iets in familie? iets verliezen? kvoel me er toch niet goed bij?
grts Alain XX

rianna

goedemorgen allemaal
ik ben weer lekker vroeg pffff
voor mij hoeft dat uur veranderen niet hoor  je ben altijd eventjes de weg kwijt
vandaag trok ik
28 = de heer
24 = het hart
27 = de brief
samen  7 = de slang
liefde voor een heer waarbij een besluit valt ?
maar waar een addertje onder het gras zit

geen idee  zeg
liefs Rianna

arend

Bedankt @sweetmami en @marianne. Muizen hebben de berg toch vandaag opgepeuzeld ;).
Voor vandaag dus
klaverbladen, kindje op pk en vogels
samen brief 29 als ik tel zoals kreeft (roede indien ik som neem zoals rianna), hmmm ik ga voor de brief  :P

angels

#839
vandaag zijn mijn dagkaarten
25 ring
19 toren op pk
27 brief
is samen 35 het anker

een officieel schrijven/papier (contract/zakelijk)  ??? wat vastigheid/zekerheid bied