Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

klaproos1945


rianna

@Sweety
nou daar kan je weleens gelijk in hebben ja
heb net een nieuw boek gekocht de Gabriel Methode
het gaat over de oorzaak waarom iemand te dik is'
dus inderdaad met mijn gezondheid bezig
goed gezien
dank je wel
liefs Rianna

@Marianne
ja dat klotp hoor  in dit huis geen poloniase hihihih  dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

aan chris,

chris wat is er met je aan de hand, waarom ben jij nog geen masterlid.....??
zie je ook hoe onevenredig alles in de wereld is verdeelt, slechte punten gehaald bij carla??

hoe dan ook voor mij ben je wel MASTER-lid....

de zon schijnt, en staat voor mentale, fysieke en ook spirituele groei....en geeft het verdwijnen van hindernissen aan die je groei belemmerden....
gedachten gaan over hoe groei te kunnen bereiken, je wil voorwaarts, zo zit je al 47 jaar in elkaar,  voorwaarts lopen en tegelijkertijd achterom kijken is niks voor jou.
als de groei merkbaar is kan het je ook niks schelen waar die hindernissen vandaan kwamen

dameblanche

weet je klaproosje, die riedeltjes blijven ook nog de hele dag in je hoodf hangen :-\

dameblanche

wat is te dik, en wat is te mager?
hèt ideale gewicht voor een bepaalde persoon met dèze lengte en dèze skeletbouw bestaat helemaal niet, ondergewicht of overgewicht is dus in feite onzin.
iedereen heeft ten alle tijden, op elk moment van zijn leven het gewiht dat het best overeenkomt met zijn unieke zijnstoestand , met zijn/haar aard.

er bstaan talloze tabellen voor het ideale gewicht, zonder hierbij op zijn allerminst rekening te houden met de aard en de innerlijke eigenschappen en bewustzijnskrachten de HET LICHAAM vormen.

dik zijn, mager zijn is een gezonde manifestatie van het zelf.
evenwel kan het ziekelijk opdagen in de psyche van een mens, men kkan zich ziekelijk gaan gedragen, gaan voelen, wanner hij/zij zich zorgen gaat maken over zijn gewicht en vorm van zijn/haar lichaam.
beantwoord men dan niet aan een ideaalbeeld, of aan de normen van de maatschappij, de normen van de gezondheidsmaatschappij..... vluchten zij liever weg, en isoleren zich in hun lichaam?

dameblanche


klaproos1945


angels

hallo,

mijn dagkaarten waren vandaag
Tuin     klaveren op pk   lelie


rianna

@Marianne
nou ik ben te zwaar hoor geloof me
maar het ergste is dat je klachten krijg  diabetis  gelukkig hoef ik nog niet te spuiten  te hoog cholesterol hartfalen  dus  noem maar op dat is niet gezond
maar dit boek gaat over de oorzaak bv heel veel stres zorgt dat je lichaam in de verdediging gaat en daardoor vet vasthoud
ach ik heb alles al gedaan en met resultaat afgevallen  maar je zelf uithongeren houd geen stand het zit er 3 keer zo snel weer aan
dus ik ga een kijken wat hij oor oplossing heeft
niet geschoten is altijd mis

klaproos1945


dameblanche

van het een komt het ander, maar je bent niet te dik, het is een gevolg van je situatie, hoe je met je emoties bent omgegaan...
water vasthouden, je natuurlijke agressie wordt ingehouden, je houdt vast aan idealen, droombeelden, maar kje komt niet werkleijk tot actie in het leven...
je doet 'veel' maar ook om goed over te komen naar anderen, een pluimpje te kunnen verdienen, de clown uit te hangen of gewoon te voldoen aan normen van anderen..

je projecteert je diepe verlangens naar de toekomst, schuift voor je uit, je beperkt je leven, je steekt de kop in het zand, je bouwt noiet echt vanuit het hier en nu...
ach het zal wel ene keer komen, het geluk, voordat we een jongetje zijn, hoor je het je nog steeds zeggen rianne...
je gelooft in de kaartjes of een heilige, in kaarsjes branden, maar je handelt niet vanuit je scheppende ZELF...
je houdt het verdriet uit je verleden vast, je volgt braaf de opgelegde regels door de maatschappij of religie,doet veel af met een lach, maar je lacht niet echt als een spontaan en blij kind...
je bent te ernstig in je hart, je legt jezelf een metalen rooster op je hart......
neem je hart eens in je handen en verwarm het, koester het.....je vergeet te genieten....

ga dat doen en dan heal je je lichaam zelf, verdwijnt ook dat extra gewicht wat je met je meedraagt als sneeuw voor de zon....

laat de zon in je hart....rianne

dameblanche

welkom angels....
tuin-klaveren-lelie op je pk.....
het spirituele aangrijpen om allerhande soort van problemen proberen op te lossen, maar kaartjes alleen bieden weinig oplossingen....

ik heb hier eens verder voor je gekeken...

onder je heb je de lelie liggen, deze kaart staat voor het spirituele, de muizen, twijfels in het lezen voor je eigen zullen daarbij altijd wel aanwezig blijven, maar hoe correcter je de vraag stelt hoe duidelijker het antwoord, maar je stelt een zelfde vraag vaak meerdere keren, om dan toch verduidelijking te verkrijgen, zo neem je de kaartjes niet serieus en nemen de kaartjes jou ook niet serieus...
dus dat moet je vermijden...

klaproos1945

http://www.youtube.com/watch?v=mhmoEN5WCjg

de laatste vandaag 8)
in een gouden herinnering
zijn we vandaag door de muziek
van welleer gegaan....... :-X

klaproosje :D

Chris

@marianne

Heb niks met titels hihihi dus gewoon lid is ook ok
Nou ik voel meook prima,laat het verleden de boel de boel
Of het merkbaar is de groei? Voor emzelf wel,

thx marianne