Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

dameblanche

ik heb 'm gevonden, het was zoeken naar een speld in de hooiberg, ergens moet ik ricca toch gelijk geven..... ::)

maar je borst[en] maar nat sweety, er kan een onverwachte ontmoeting gaan plaatsvinden, met vergaande gevolgen..... :P
toch nog even make-upje checken als je de vuilnis buiten zet....

rianna

@Sweetmami
een tractor zonder boer hoor die heb ik al hihihihihi
hahahahaha

liefs Rianna

Alain

Ik ben nogmaar onlangs topicgebruiker van de dagkaarten, Ik ben nu dit stukje topic nu zo gewoon, ik vond het best gezellig zo allemaal samen. jammer dat het anders moet :(

maar ik begrijp het nog niet echt wat de bedoeling is :-\
grts Alain

Ricca

Citaat van: marianne op maart 22, 2012, 17:15:24 PM
och, we vonden het wel gezellig zo, lekker bij elkaar kruipen in een topic en maar citeren  ;D

Ja, zoiets. ;D  Goed dat je er ook de humor van inziet.
En het hoeft echt niet minder gezellig te worden als iedereen in zijn/haar eigen topic bezoek ontvangt en ook bij anderen op bezoek gaat. Misschien kom ik wel eens bij je langs. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

assie63

#739
@ Alain
tja vandaag niks bijzonders, maar kan nog komen hoor, Dank voor duiding, assie xx

assie63

#740
@ Rianna

ja fin is het wat beter, ja voel mij heerijk, nee ik pas wel op hoor, Dank voor duiidng, assie xx

assie63

#741
@ Marianne
lichamelijke en op gevoelsgebied is er zeker vooruitgang, en daar blijf ik hard voor werken, Dank voor duidng, assie xx

assie63

#742
@ sweetmami
ja klopt ben er veel op uit, ja trek mij in sommige zaken wel terug, dat zal met de tijd wel beter gaan, Dank voor duidng, assie xx

assie63

#743
@ Chris
tja op werkgebied in ieder geval wel, de rest zal nog volgen, en daar zal ik mijn nestje voor verlaten, Dank voor duidng,a ssie xx

sweetmami

#744
@ Marianne

oela laaaa en is die wet tshirt contest met de huidige man die rondhuppelt of komt er een nieuwe aangehuppeld moet ik wel even weten ivm mijn make up check up hihihihi. Hoe dan ook altijd leuk  ;) ik ga het vuil maar vaker buiten zetten hihihihi.... Dankjewel!  :-*

Jane26

Mijn kaartjes


Beer, Berg op pk, Brief


XXX

kreeft

goeiemorgen,

huis 4, kind 13, ruiker 9 = boek 26

fijne dag iedereen

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
30 = de lely
1 = de ruiter
32 = het maantje
samen vormen zij
27 = de brief
er komt hulp van boven  om mijn horizon te verbreden  het gaat gepaard met emoties maar mijn besluit staat vast
liefs Rianna

Alain

goede morgen iedereen,
mijn kaartjes,
31 De zon, 21 de berg op Pk, 16 de sterren= 31 de zon.
beterschap en een nieuw begin, nadat de hindernissen zijn overwonnen.

@jane: energie om tegenwerkeingen aan te vechten om daarna verder te gaan.
@ Kreeft: goede zaken doen geeft vertrouwen en geluk.
XXX Alain

rianna

@Jane
je  krijg de kracht om dat obstakel over te gaan  je besluit voor de leifde te gaan

Beer+Berg+Brief=Brief / mc=Hart

liefs Rianna