Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

sweetmami

Citaat van: rianna op maart 22, 2012, 07:42:22 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik
33 = de sleutel
36 = het kruis
13 = het kind
samen zijn eht 10 = de zeis
het lijkt er op of er nieuwe deuren worden geopend zodat ik het oude kan laten rusten
een nieuwe start
het is tijd om te oogsten
liefs Rianna

Hi Rianna, ja het is zeker tijd om te gaan oogsten, maar er zijn inmiddels alweer wat kleine oogtjes toch...rustig aan maar...  :-*

sweetmami

Citaat van: marianne op maart 22, 2012, 08:35:08 AM
lekker zonnetje weer.....we krijgen een vroeg voorjaar....

maan-kruis-boom

Hoi Mar, ja overdag  >:(genieten >:( (mwuhauha sorry maar zo voel je) van de zon en savonds ga je weer grrrrrrrr, kom je er niet meer aan onderuit... het is echt een keiharde testfase... voorjaarsopruiming, Mar houd voorjaarsopruiming  ;)  :-*

sweetmami

Citaat van: Arend op maart 22, 2012, 08:40:02 AM
ja het zonnetje doet idd deugd
voor vandaag: sleutel, hond op pk en kindje,
samen heer

Hoi Arend, ziet er goed uit hoor! Zo en nu ga ik eff dit en zo nu ga ik ff dat houding... mag wel zeggen dat je kijk op dingen een totale omslag heeft bereikt.... hou je dit vast!  :-*

Chris

Voor de donderdag

muizen-tuin-ruiter=kist  ;)

Gr chris

Chris

Citaat van: assie63 op maart 22, 2012, 06:53:22 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

2 klaverblad-3 schip=35 anker=4 huis

innerijk mij beter voelen vooruitgang en stabiliteit

Nieuwe start aangaan,de vrijheid tegemoet je nestje verlaten....

Gr Chris

Chris

Citaat van: kreeft op maart 22, 2012, 06:35:08 AM
goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,
floep(dat is lang geleden), klaver

anker 35, boek 26, huis 4, = dame 29

er komt meer stabiliteit voor mij

fijne dag iedereen  :-*

Deze kaartjes vragen om daadkracht !!en dat is net datgene wat je nog mist :(
Neem je besluit,draai de sleutel om !!Maak een einde aan de rusteloosheid...

Gr Chris

Chris

Citaat van: Alain op maart 22, 2012, 07:25:43 AM
trouwens goede morgen iedereen,
kaartjes voor vandaag:
13 het kind,9 de ruiker op pk,27 de brief= 13 het kind

wensen op nieuw geluk :P, gezelschap ???.
ik heb vertrouwen. :D
XX Alain

Iets nieuws op je pad,nieuw geluk....Jij bepaalt wat geluk is  ;D
Het is er maar je weet het niet te vinden,dat maakt je onzeker...

Chris

rianna

Citaat van: Chris op maart 22, 2012, 10:43:17 AM
Voor de donderdag

muizen-tuin-ruiter=kist  ;)

Gr chris
Hoi Chrizzy

Muizen+Tuin+Ruiter=Lijkkist / mc=Ring
je tobt weer veel te veel over  hoe je harmony terug kan vinden 
je  bekijk de wereld om je heen en zo ontdek je de relatie met het verleden en dat daar nog wel het een en ander aan af te sluiten is
liefs rianna

Chris

Citaat van: marianne op maart 22, 2012, 08:35:08 AM
lekker zonnetje weer.....we krijgen een vroeg voorjaar....

maan-kruis-boom

Einde aan het emotionele verleden...Groei welke weer je kracht geeft om weer voorwaarts te gaan.

hmm liggen er twijfels om een verbintenis / contract aan te gaan?
Je vraag t of krijgt hulp om zaken duidelijker te krijgen..

Gr Chris

Chris

Citaat van: sweetmami op maart 22, 2012, 09:23:47 AM
Goeiemorgen!

Het anker, kruis op pk, de sterren

:-*

Het blijft schommelen,bruisend van energie en dan weer de dip,weer strijd met jezelf over het volgende obstakel...maar je kunt je afvragen of het wel zo'n grote obstakels zijn...en wat doet de of een  heer....??



Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op maart 22, 2012, 07:42:22 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik
33 = de sleutel
36 = het kruis
13 = het kind
samen zijn eht 10 = de zeis
het lijkt er op of er nieuwe deuren worden geopend zodat ik het oude kan laten rusten
een nieuwe start
het is tijd om te oogsten
liefs Rianna

Idd maar daarvoor moet je doorzetten...
Je wilt dolgraag een nieuwe start,maar het kost energie,je vraagt hulp hierboven daarbij

Gr chris

Chris

Citaat van: rianna op maart 22, 2012, 11:25:00 AM
Citaat van: Chris op maart 22, 2012, 10:43:17 AM
Voor de donderdag

muizen-tuin-ruiter=kist  ;)

Gr chris
Hoi Chrizzy

Muizen+Tuin+Ruiter=Lijkkist / mc=Ring
je tobt weer veel te veel over  hoe je harmony terug kan vinden 
je  bekijk de wereld om je heen en zo ontdek je de relatie met het verleden en dat daar nog wel het een en ander aan af te sluiten is
liefs rianna

Hoi mattie...Och tobben doen we allemaal wel..even moeilijk in te vullen wat ik nog af te sluiten heb,het enige wat ik kan bedenken is ...defensie...maar dit hoort bij mij dus dat zal een open boek blijven ihihi

Dankje

Gr chris

Alain

thx
@
rianna, marianne, chris en natuurlijk ook sweetmami xxxxx

Ik dank jullie allemaal voor het duiden, ik krijg er meer vertrouwen in,... en dit op enkele dagen tijd...

xxx

sweetmami

Citaat van: Chris op maart 22, 2012, 10:43:17 AM
Voor de donderdag

muizen-tuin-ruiter=kist  ;)

Gr chris

MWUHUAHUAHA Chris ik moet bij jou aan een liedje denken, ik weet niet waarom en ik weet ook niet hoe ik hem hier plaats....maar ik moest er zelf erg lachen. wellicht heb je de lyrics erbij nodig  :P
Proclaimers - I'm on my way  ;)

Enjoy  :-*

Ricca

BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR ALLE DAGKAARTERS

Lieve Mensen,

Bij het ingaan van de volgende maand zal het dagkaartentopic zoals gewoonlijk worden gesloten, maar - en dat is nieuw - er zal GEEN nieuw dagkaartentopic worden geopend. Ieder van jullie zal een persoonlijk dagkaartentopic krijgen, bijvoorbeeld Mariannes Dagkaarten, Sweetmami's Dagkaarten, Rianna's Dagkaarten enz. enz. en de andere forumleden kunnen die topics bezoeken en er eventueel reageren.

Het voordeel is dat jullie dan voortaan je eigen kaarten op één plek bij elkaar hebben staan en ook dat er gereageerd kan worden zonder gebruik te maken van de citeerfunctie. Het is immers vanzelf wel duidelijk waar het in dat topic over gaat.

Misschien vinden jullie het veel gezelliger (of anoniemer?) om met z'n allen in één topic te zitten, maar juist dat samenscholen in één topic heeft geleid tot een wildgroei van overbodige citaten en evenzovele overtredingen van de forumregels met betrekking tot het citeren. Bovendien is het voor niet-dagkaarters die zich in Recente Berichten onvrijwillig door al die citaten heen moeten ploegen, bijna niet meer te verteren. En zeg nou zelf, als een bericht bestaat uit 30 regels citaat en 3 regeltjes eigen tekst, is de verhouding toch helemaal zoek?

Sweetmami heeft lang geleden al eens voorgesteld om te stoppen met citeren, maar helaas heeft niemand aan haar woorden gehoor gegeven. Als jullie tóch graag in een gezamenlijk topic willen blijven, dan hebben jullie nog tot 1 april de kans om te laten zien dat dat mogelijk is zonder het gebruik van citaten (en natuurlijk ís dat wel mogelijk: begin je bericht met de naam van degene tot wie je je richt en zeg eenvoudig wat je te zeggen hebt). Wie toch blijft citeren, zal op 1 april in een eigen topic worden gezet.

En nee, dit is géén 1 aprilgrap. :)

Ricca

P.S. Wie dat wil, kan natuurlijk ook nu al zelf een persoonlijk dagkaartentopic openen.
From Ricca with Love