Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Alain

Citaat van: Chris op maart 20, 2012, 10:12:04 AM
Citaat van: Alain op maart 20, 2012, 07:17:07 AM
goede morgen iedereen,
vandaag: 32 de maan, 13 het kind op pk, 33 de sleutel=6 de wolken
lieve groeetjes, AlainXX

Nieuwe mogelijkheden en kansen,maar alleen als je er zelf !! voor gaat.Het wordt je niet in de schoot geworpen.Nieuwe wegen kun je pas bewandelen als je het besluit hebt genomen om een Nieuwe weg te bewandelen

Gr Chris
Thx Chris, ik heb besloten om nieuwe wegen te bewandelen,...
grts Alain

Chris

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 12:45:08 PM
Citaat van: Chris op maart 20, 2012, 10:04:45 AM
Voor vandaag;

Kruis-Weg-Vissen=tuin

gr chris
ha die chris..een man een man, een woord een woord ;)

een kruis trekken over hindernissen die je tegenhouden op het gebied van emoties, ook jij kunt er niet omheen dat je een gevoelig man bent, wil wel rationeel reageren maar dan loop je op een gegeven moment tegen je zelf aan...

Yep,maar dat is een langdurig proces hoor....egootje sprint er steeds tussen.... ;)

Dankje marianne

dameblanche

i know, i know, daar hebben we allemaal last van....
je ziet het ook bij de kaarten van de grote arcana....
de meeste mensen die op uiterlijkheden gericht blijven komen niet veel verder dan de zegewagen, waneer je dit los kunt laten en je zekerheden niet meer op uiterlijkheden hoft op te bouwen kun je het ego gaan loslaten en ann je innerlijke weg gaan beginnen.
dit geberut bij de kaart kracht....
innerlijk onderzoek kan niet door hetego worden volbracht.
we moetewn de confrontaties aangaan met gevoelens en verlangens waar we we nog niet eerder van bewust waren.
je ziet dat ook bij mensen die bijvoorbeeld een gebrek aan spontaniteit in het leven voelen en die jaloers zijn op mensen die een minder ingehouden levensstijl leiden...
i.p.v. zich te bevrijden van hun angsten en verlangens gaan zij geobserveerde spontaniteit imiteren..[zegewagen]
dan komt de kaart kracht, en heeft een volstrekt andere macht.
dit is niet de wl van het ego, maar de innerlijke kracht om onzelf RUSTIG en zonder angst te confronteren met onze eigen gevoelens...
het mysterie kan worden ontsluiert omdat we de kracht hebben gevonden om het te aanschouwen....

weer een nadenkertje chris.....en je hebt al zo veel om over na te denken....kom ik met nog een pakketje aandragen :-[

Chris

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 13:37:37 PM
i know, i know, daar hebben we allemaal last van....
je ziet het ook bij de kaarten van de grote arcana....

Moet ik me eens in verdiepen....als ik meer tijd heb..Kijk ik mss eens anders tegen een legging aan... :D

de meeste mensen die op uiterlijkheden gericht blijven komen niet veel verder dan de zegewagen, waneer je dit los kunt laten en je zekerheden niet meer op uiterlijkheden hoft op te bouwen kun je het ego gaan loslaten en ann je innerlijke weg gaan beginnen.
dit geberut bij de kaart kracht....

innerlijk onderzoek kan niet door hetego worden volbracht.
Nee dat zou geen onderzoek zijn dan... ;) :D

we moetewn de confrontaties aangaan met gevoelens en verlangens waar we we nog niet eerder van bewust waren.

Dat doe ik ook wel...

je ziet dat ook bij mensen die bijvoorbeeld een gebrek aan spontaniteit in het leven voelen en die jaloers zijn op mensen die een minder ingehouden levensstijl leiden...
i.p.v. zich te bevrijden van hun angsten en verlangens gaan zij geobserveerde spontaniteit imiteren..[zegewagen]
dan komt de kaart kracht, en heeft een volstrekt andere macht.
dit is niet de wl van het ego, maar de innerlijke kracht om onzelf RUSTIG en zonder angst te confronteren met onze eigen gevoelens...
het mysterie kan worden ontsluiert omdat we de kracht hebben gevonden om het te aanschouwen....

weer een nadenkertje chris.....en je hebt al zo veel om over na te denken....kom ik met nog een pakketje aandragen :-[

Ben van nature wel een denkertje hihii dus deze neem ik graag mee...Dankjewel marianne ;D :D

rianna

Citaat van: Chris op maart 20, 2012, 10:14:39 AM
Citaat van: rianna op maart 20, 2012, 07:48:16 AM
goedemorgen allemaal

Boek+Ooievaar+Wegen=Vrouw / mc=Zonne
er lijken dingen openbaar te worden waardoor er veranderingen komen
in de twijfels van een dame
het pakt positief uit

liefs Rianna

Zorgen zorgen zorgen....Denk over je ventje.Emotionel erg bij betrokken zijn wat er tevens voor zorgt dat je maar in een cirkeltje blijft draaien.Het maakt je onrustig

Gr Chris
ja dat klopt hoor Chris
he maak mij inderdaad onrustig  morgen gaat die het weer proberen kijken of hetlukken wil op het werk
we zullen zien
dank je wel
leifs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 08:12:55 AM
Citaat van: assie63 op maart 19, 2012, 17:19:40 PM
Citaat van: assie63 op maart 19, 2012, 06:57:58 AM
goedmeorgen allemaal

vandaag

25 ring-24 hart-26 boek= 3 schip

een relatie die mij gelukkig maakt inzicht krijgen zorgt voor vooruitgang
:-* ??? ;)

haha assie..hebben we ondertussen iets gemist?????
ja ik wel weer hè, eroverheen gekeken :-\

maar assie......maar deze legging laat nu net zien wat je al die tijd zelf laat zien, of net niet laat zien....en dat is het achterste van je tong....
ja heb je deze nodig  8) vind het neit echt kaartjes voor om het achterste van je tong te laten zien  ;D, Dak voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 08:20:12 AM
Citaat van: assie63 op maart 20, 2012, 06:59:24 AM
goedemorgen allemaal

vnadaag

19 toren-16 ster-32 maan= 31 zon

op emotioneel gebied uit mijn torentje komen, positiviteit

mooie kaarten heb je hier getrokken en wel de zon de maan en de ster....
de 3 hemellichamen weliiswaar.....
de toren hebtje om je heen gebouwd, de ster biedt je geen weg terug, je mag verblijven in de heerlijke duisternis van de maan, dat in licht getranformeerd is,om het licht toch te kunnen gebruiken moeten we door de omvorming van angsten heen
de zon blijft echter nodig om de maan te kunnen laten schijnen, immers de maan weerkaatst haar licht.....
ja zijn prachtige kaartjes, word tijd dan dat ik uit mijn torentje kom en mij laat verwarmen door de zon, angsten achter mij laat, in het donker gebeuren de mooiste dingen  ;D, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op maart 20, 2012, 10:09:02 AM
Citaat van: assie63 op maart 20, 2012, 06:59:24 AM
goedemorgen allemaal

vnadaag

19 toren-16 ster-32 maan= 31 zon

op emotioneel gebied uit mijn torentje komen, positiviteit

Je zult je torentje moeten verlaten wil je het mooie aanschouwen
Dit houd in beslissingen nemen anders blijft het kijken en hopen,maar veranderen zal er dan niks....

Gr Chris
ik verlaat mijn torentje wel en zie het mooie, er valt weinig te besluiten op dit moment, Dank voor duiding, assie xx

sweetmami

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 12:38:50 PM
Citaat van: sweetmami op maart 20, 2012, 09:30:44 AM
morning

de ruiker, de vissen op pk, de beer

:-*

de ruiker verzacht de invloed van de omliggende kaarten, de beer ligt er weer,
maar als je positef en rustig blijft vallen de dingen vanzelf wel in je schoot mami.....

En wat er allemaal in mn schoot valt ching ching! Hihi
Thanks lief. Xxxxxxx

kreeft

Citaat van: Chris op maart 20, 2012, 10:17:34 AM
Citaat van: kreeft op maart 20, 2012, 09:06:22 AM
goeiemorgen,

hond 18, toren 19, weg 22= muizen 23

kopzorgen over een keuze?
::)

fijne dag iedereen  :-*

In je bovenkamer bezig blijven over een gemis...liefde-vriendschap?
Even niet vooruitkomen..

Gr Chris
ja, alleen zijn, dat wordt een spook in je hoofd  :-[

dank chris  :-*

kreeft

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 12:35:49 PM
Citaat van: kreeft op maart 20, 2012, 09:06:22 AM
goeiemorgen,

hond 18, toren 19, weg 22= muizen 23

kopzorgen over een keuze?
::)

fijne dag iedereen  :-*

alsmaar rondjes maken in je hoofd, er moeilijk uitkomen, maar ook constant je eigen dialoog te moeten aangaan....
je twijfelt over hoe je het allemaal moet gaan aanpakken, je twijfel over eventuele verliezen, maar zijn het werkelijk ook verliezen....
eigenlijk zijn het geen verliezen  :-X
ik moet financieel sterker komen te staan,  :-\
:-*

dameblanche

nee geen financiele verliezen, meer immateriele verliezen.....kreeftje :-\

rianna

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 08:37:28 AM
Citaat van: rianna op maart 20, 2012, 07:48:16 AM
goedemorgen allemaal

Boek+Ooievaar+Wegen=Vrouw / mc=Zonne
er lijken dingen openbaar te worden waardoor er veranderingen komen
in de twijfels van een dame
het pakt positief uit

liefs Rianna

je ziet iets niet onder ogen rianne, energie hoopt zich op, en vindt daardoor alleen een uitweg in chronische kwalen....
alle cellen in je lichaam worden voortdurend beinvloed door je eigen emoties, [zie ook zwaarden 8] je gedachten en overtuigingen...
je houdt jezelf in de greep.
wanneer je het volste vertrouwen hebt in je zelf zal elke cel zich optimaal voelen en optimaal zijn taak uit voeren.
koester je wantrouwen tegenover jezelf, dan ben je ervan overtuigd dat je zelf niet wil genezen, je remt je natuurlijke energiestroom af

ik denk ook dat ik daarom vaak moe ben
ik weet het allemaal wel maar om er van af te komen he
dat is de moeilijkheid
heb vanmiddag een boekje gekocht  dat heet
loslaten en leren  vertrouwen
misschien dat dat een eye opener word
liefs Rianna


assie63

goedemorgen allemaal
vandaag


1 ruiter- 4 huis-30 lelie=35 anker

vooruitgang door innerlijke steun wat mij houvast geeft