Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

arend

#510
Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:16:08 PM
Citaat van: Arend op maart 16, 2012, 08:53:18 AM
Lol @Marianne, 't waren niet Alains kaarten maar de mijne van gisteren ;). Bedankt voor je duiding. Voor vandaag heb ik getrokken: hart, slang op pk en ruiker, samen het huis (toen ik bij slang keek op het forum, zag ik hart-slang: schoonzoon maar er zijn wellicht andere, ik vermoed minder leuke, interpretaties) groetjes en nog een prettige dag iedereen :).

Hoi Arend, zelfs een slang kan een liefdevol hart niet bekoelen hoor  ;) Ik denk dat jullie van het weekend lekker samen gaan zijn  :-*
Lol sweety mami haha, ik denk het niet lol haha, wel grappig, enfin zeker in mijn fantasie zal ik van de partij zijn hihi. Yes i did smile today :P.

Idd bedankt Alain, goed bezig :).

Chris

Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:12:07 PM
Citaat van: Chris op maart 16, 2012, 08:18:51 AM
Voor deze vrijdag

Lelie-zon-roede=kist

Gr Chris

Hi chris, je ontwikkeling verloopt opeens heel heftig, volgens mij ga jij iniatieven nemen...... :-*

pLANNEN GENOEG ALTIJD....EN JA LAAR ONTWIKKELEN MSS SNEL MAAR DAT IS DAN ONBEWUST

dANKJE

gR cHRIS

Sorry van de capslock ;)

Chris

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 08:59:21 AM
Citaat van: Chris op maart 16, 2012, 08:18:51 AM
Voor deze vrijdag

Lelie-zon-roede=kist

Gr Chris

lelie is je geluk, de groei, je wilskracht om steeds weer opte krabbelen, het geeft je ook nieuwe energie.....
maar hier komt de kist, en tevens trek ik hier het rad van fortuin bij...
bij een einde zit altijd weer een nieuw begin, het transformatie proces, gevoelens van onvrede geeft je de kracht om iets te beeindigen en gevoelens van onmacht is het gevolg van onbewuste processen waar het ego

Yes !!!! Werd gel van dat kleine geel groene ettertje...die zich ego noemt... ;D :D

geen greep op heeft....want we moeten iets loslaten om aan iets nieuws te kunnen beginnen....
en dan kom ik weer uit op het accepteren van dingen die je niet kunt veranderen.....

een 'nadenkertje' chris.....voor het komende weekend....

Oh daar heb ik geen weekend voor nodig ;) ;D


Dankje marianne

Gr Chris

rianna

Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:20:14 PM
Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 08:54:34 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
6 = de wolken
19 = de toren
samen 35 = het anker
er zijn wat depressies in me koppie te bespeuren
ik  wil oogsten en harmony
liefs Rianna

Ja Rianna, je doet eigenlijk alles om het goed te krijgen en je weer goed te voelen maar je kan je niet in 5en splitsen okey. Je doet je best.  :-*

dat is zeker zo Sweety
meer als je best kan je niet doen  hoor
dank je wel meis
liefs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 09:20:23 AM
Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 08:54:34 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
6 = de wolken
19 = de toren
samen 35 = het anker
er zijn wat depressies in me koppie te bespeuren
ik  wil oogsten en harmony
liefs Rianna

je piekerd wat af weer de laatste tijd hoor rianne.....kappen met hindernissen...
maar hoe???
pentakels 10...
de 10 symboliseren de vervulling van je verlangens....er komt te veel ineens op je af rianne, je kunt het niet meer kanalyseren.....
alles is ineens even belangijk om te worden aangepakt of ineens even onbelangrijk om te worden aangepakt, en dat laatste dreigt een beetje het geval te zijn geworden :-\

ja dat klopt hoor mijn hoofd maak weer overuren hihhi
en toch wil ik mijn idealen niet opgeven hoe dan ook moet er een verandering komen
en ja als ik niet uit kijk dan krijg ik weer iets van  ik vind het wel best en dat wil ik niet
dus bij de pinken blijven
dank je wel hoor
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: kreeft op maart 16, 2012, 12:43:50 PM
goeiemiddag,
kaartjes voor vandaag,
kist 8, roede 11, vogels 12 = zon 31

weeral een einde van iets met onenigheid  ::)
maar een goede afloop ?  :-\

zou het einde ooit in zicht komen  ;D

fijne dag allemaal  :-*

het is maar waar je het einde in wil zien kreeftje,
welk einde wil je graag zien.....
een schuldgevoel bekruipt je...
je bent onrustig, je wilt graag vooruit, maar hoe pak je dat aan?
ik denk dat er eerst een thuis gepraat zal moeten worden...
je zegt niet presies wat je drars zit, kreeft, maar uit dit bijvoorbeeld in met deuren slaan, de kont tegen de krib gooien....eigenlijk non verbaal iets heel groots willen zeggen...
maar het komt niet aan.......
in feite zullen jullie allebei openheid van zaken moeten gaan geven, jullie zijn ooit, heel lang geledne, toen alles nog goed was op gelijkwaardige basis gestart, dit is echter behoorlijk scheefgegroeit, omdat er niet op tijd is ingegegrepen.....
jij hebt op jou manier bijdrage geleverd aan jullie financiele staus en hij heeft dat op zijn manier...fifty, fifty, vergeet dat niet ;)

sweetmami

Hey Mar,

3e keer deze week dat je mij overslaat..............................heb je niks meer toe te voegen  :P

:-*

kreeft

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 16:14:18 PM
Citaat van: kreeft op maart 16, 2012, 12:43:50 PM
goeiemiddag,
kaartjes voor vandaag,
kist 8, roede 11, vogels 12 = zon 31

weeral een einde van iets met onenigheid  ::)
maar een goede afloop ?  :-\

zou het einde ooit in zicht komen  ;D

fijne dag allemaal  :-*

het is maar waar je het einde in wil zien kreeftje,
welk einde wil je graag zien.....
een schuldgevoel bekruipt je...
je bent onrustig, je wilt graag vooruit, maar hoe pak je dat aan?
ik denk dat er eerst een thuis gepraat zal moeten worden...
je zegt niet presies wat je drars zit, kreeft, maar uit dit bijvoorbeeld in met deuren slaan, de kont tegen de krib gooien....eigenlijk non verbaal iets heel groots willen zeggen...
maar het komt niet aan.......
in feite zullen jullie allebei openheid van zaken moeten gaan geven, jullie zijn ooit, heel lang geledne, toen alles nog goed was op gelijkwaardige basis gestart, dit is echter behoorlijk scheefgegroeit, omdat er niet op tijd is ingegegrepen.....
jij hebt op jou manier bijdrage geleverd aan jullie financiele staus en hij heeft dat op zijn manier...fifty, fifty, vergeet dat niet ;)
ja, maar het is al een hele tijd mijn werk waar het niet botert, maandag wordt weer een crusiale dag  ::)
ik wil veel dingen een eind aan stellen, om een nieuw begin te maken met andere , betere dingen,
maar op dat stom werk is het voortdurend iets  :-\ >:(
één ding tegelijk   :) , dan kan ik grote schoonmaak houden voor mijn eigen goed  :)

dank aan de duiders  :-*

dameblanche

Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:04:32 PM
Goeiemiddag

de ruiter, de ring op pk, de klaveren

:-*
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
shame on me.........

eigenlijk is er aan die prachtige kaarten weinig nog aan toe te voegen sweety....

de ruiter ee nvrij neutrale kaart en aan de omliggende kaarten breng hij zo verduidelijking...
opgeteld komen we aan de 10 de zeis, in dit geval mag je oogsten seety,
je hebt het een en ander onder ogen willen zijn, willens en wetens ook aan gewerkt....
je hebt sprongen vooruit weten te maken...
daarbij trek ik voor jou de pentakels 10.....
bereiken waar je voor gewerkt hebt, aangezien de pentakels stan voor het fysieke, het aardse, met een link naar het paranomale, maag men heir zeggen dat je bezig bent je aardse lessen te leren en dit geheel in praktijk te brengen..hierdoor maak je ook vorderingen op spiritueel gebied.....

kijk naar de man met de wandelstok, je kunt hem weggaan zetten, de tijd dat je overal aanklopte maar je nergens thuis voelde is voorbij, de wandelstok ga je alleen nog maar gebuiken om verder te gaan sweety....
ik hoop dat ik het een beetje heb goedgemaakt bij je..... :-\ :-*

sweetmami

Lieve lieve Marianne, mijn GROTE steun! Je duiding is hartverwarmend!

Ik voel mij indderdaad alweer een tijdje stabiel en onbezorgd. Liep ondertussen nog wel wat met mn wandelstok rond te meppen hoor daar niet van  :P hihi maar Woensdag was zo een confronterende rotdag in het ziekenhuis, beerput werd weer opengetrokken. Savonds toch weer kijken of de beer nog ergens was... Not! maar t maakte voor het eerst ook niet uit want het maakte me wel heel veel duidelijk over mezelf. Het was weer een stukje verwerking. Ik voelde me ook weer onzeker en bang. Maar de volgende dag voelde ik weer van ja we gaan steeds vooruit. Je mag echt oogsten nu en dat voelde heel fijn die zekerheid uit mezelf te kunnen halen.

Dus dankjewel! ik en mn wandelstokje opweg naar een nieuw avontuur..... Doet me goed.

Kus

assie63

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 09:15:17 AM
Citaat van: assie63 op maart 16, 2012, 08:48:47 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-1 ruiter-33 sleutel= 29 vrouw

inzicht en vooruitgang en worden nieuwe deuren geopend voor mij als vrouw

doelgericht een oplossing vinden, aan oplossingen werken, dat gaat je momenteel goed af, want je zit booooooordevol energie...op dit moment wil je alles [tegelijk] aanpakken assie...
ja ben op zoek naar oplossingen, ja klopt veel energie, ja sommige dingen gaan mij te langzaam, ben erg ongeduldig, hihi, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:13:07 PM
Citaat van: assie63 op maart 16, 2012, 08:48:47 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-1 ruiter-33 sleutel= 29 vrouw

inzicht en vooruitgang en worden nieuwe deuren geopend voor mij als vrouw

haha, is het nog steeds Assie Time, lekker he, geniet er maar van  ;)  :-*
ja het word al meer assie time, en ik ga er zeker van genieten, Dank voor duiding, assie xx

Alain

Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:27:47 PM
Citaat van: Alain op maart 16, 2012, 13:12:24 PM
Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:04:32 PM
Goeiemiddag

de ruiter, de ring op pk, de klaveren

:-*
het sweetmami,
even proberen,
Bezoek of bericht, een vereniging? U kunt de bloemetjes buiten zetten.
lieve groetjes Alain :-*

Alain kom ik zo oud over????! hahahahahahahhaa ik herhaal ik ben een jonge stoot!!!!!!

dankjewel ik zet zeker de bloemetjes buiten  :P

:-*
Sorry sweetmami dat het zo over kwam, dit was zeker niet mijn bedoeling hoor.
groetjes alain :-*

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
9 = de ruiker
12 = de vogels
3 = het schip
samen vormen zij 24 = het hart
nou zo te zien is er liefde  in mijn nestje hihihi het maak me gelukkig
liefs Rianna

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag,
vogels 12, kruis 36, beer 15, = brief 27

weer een eind?  ::)
gesprekken die mij kracht geven? een overlijdensbericht?

de zon schijnt, fijn weekend iedereen  :-*