Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

arend


dameblanche

Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 08:54:34 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
6 = de wolken
19 = de toren
samen 35 = het anker
er zijn wat depressies in me koppie te bespeuren
ik  wil oogsten en harmony
liefs Rianna

je piekerd wat af weer de laatste tijd hoor rianne.....kappen met hindernissen...
maar hoe???
pentakels 10...
de 10 symboliseren de vervulling van je verlangens....er komt te veel ineens op je af rianne, je kunt het niet meer kanalyseren.....
alles is ineens even belangijk om te worden aangepakt of ineens even onbelangrijk om te worden aangepakt, en dat laatste dreigt een beetje het geval te zijn geworden :-\

Alain

Citaat van: Arend op maart 16, 2012, 08:30:53 AM
Citaat van: Alain op maart 16, 2012, 07:41:44 AM
Citaat van: Arend op maart 16, 2012, 00:30:41 AM
Bedankt Alain  :). Ik probeer te denken wie die oudere ('t ja wat is oud lol) heer kan zijn ;) in vriendenkring en welke moeilijkheden (vogels) er kunnen zijn met hem of zijn het moeilijkheden tegenover mij, tussen ons bedoel ik. Ik denk aan iets maar dat zal het wellicht niet zijn lol.
Het is graag gedaan, ik kan maar proberen hé, daarvoor dient het forem. Om van elkaar bij te leren. " wie niet waagt wie niet wint" ;)
aan wat denk je?


Da's heel juist ;D. Hoewel ik me zelf nog niet teveel waag aan combinaties van kaarten bij anderen. Wel ik kwam gisteren iemand tegen die ietske ouder is en waar ik precies altijd problemen mee heb om een gesprek aan te knopen, alsof de spanning te snijden is tussen ons. Ik knik of glimlach wel eens vriendelijk maar ben aan de ene kant wel blij dat ie uit mijn buurt blijft of misschien ook niet. Of misschien is het ik wel die uit zijn buurt blijft of 't ja 'k heb wel even naast hem gestaan, met een koppeltje of twee ertussen haha. Feit is, ik voel gewoon een rare spanning ::), geen idee of ie dat ook vindt. Toen al mijn vrienden naar huis waren, ben ik ook maar weggevlucht uit pure miserie  :-[. Het is soms bizar vind ik dat je bij sommige mensen zo het gevoel heb dat je ze al jaren kent van de eerste seconde en bij anderen zo enfin je niet of misschien nooit op je gemak voelt of zo :-\. Dus het verwijst misschien naar moeilijkheden in communicatie met een man of zo (?).
arend eigenlijk als beginner was het resultaat toch positief geduid?
groetjes, Alain

Alain

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 08:48:07 AM
Citaat van: Alain op maart 15, 2012, 23:18:57 PM
Citaat van: Arend op maart 15, 2012, 22:54:50 PM
Citaat van: Arend op maart 15, 2012, 09:50:47 AM
Thx Marianne. Goeiemorgen allemaal,
de lente is reeds in het land :)
vandaag trek ik
vogels hmmm, lelie op pk en hond
samen het hart
Ik vraag me nog steeds af wat mijn kaarten voor vandaag betekend hebben ;).  Niet veel speciaals vermoed ik ;D
even proberen, er zijn eventuele moeilijkheden in de relatie of vriendenkring (oudere heer)?
groetjes alain

kaartjes trek je niet voor niks alain....zij weerspiegelen een situatie een gebeurtenis of een moment tot zelfreflectie.....

de vogels geven tot op heden vruchteloze pogingen aan om bepaalde problemen de baas te willen worden.....
vogels wijzen op op nerveusiteit.......nerveusiteit wat al van langere duur is.....
zelfreflectie is nodig om achter bepaalde karacter trekken te komen, het hoe en waarom te begrijpen waarom een bepaalde situatie zich steeds weer opnieuw voordoet.....

accepteren wat je niet kan veranderen en verander de dingen die je zelf kan veranderen
hey marianne, ik probeerde de kaartjes te duiden van Arend :D
Het waren niet mijn kaartjes.
groetjes Alain :-*

Alain

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 09:05:49 AM
Citaat van: Alain op maart 16, 2012, 07:17:18 AM
goede morgen iedereen,
:o, het gehele deck viel plots uit mijn handen ???
kaartjes opnieuw genomen en voor vandaag zijn het
15 de beer, 2 de klaveren op pk, 6 de Wolken= 23 de Muizen

lieve groetjes, Alain :-*

het hele deck viel uit je handen alain....te omstuimig.......te onhandig..hihi...of waren de kaarten je te vlug af......

maar kijk wel wat de kaarten je vandaag willen vertellen......
je wil vooruit dat zeggen de klaveren je, een moeilijke periode doorkomen, toch aan het einde het licht steeds zien.....
je blijft overeind krabbelen...
maar je houdt je negatieve instelling over je zelf......je plaats je zelf in een hokje dat je niks kunt.......
hoezo niks kunt????
hoezo alles mislukt alleen maar?
de muizen geven aan dat dat steeds maar weer terug komt, dat je steeds ook weer eenzelfde situatie voor de kiezen krijgt....
je zult de kracht [beer] in jezelf moeten zien te vinden om verandering hierin aan te brengen... :-*
Hey marianne, ik weet niet hoe het komt dat het ganse deck uit mijn handen glipte. Ik kan moeilijk zeggen dat alle kaarten eruit "floepten"  :D :D :D
bedankt voor het duiden, dat ene punt komt wel steeds terug.
groetjes Alain :-*

kreeft

goeiemiddag,
kaartjes voor vandaag,
kist 8, roede 11, vogels 12 = zon 31

weeral een einde van iets met onenigheid  ::)
maar een goede afloop ?  :-\

zou het einde ooit in zicht komen  ;D

fijne dag allemaal  :-*

sweetmami

Goeiemiddag

de ruiter, de ring op pk, de klaveren

:-*

sweetmami

Citaat van: Alain op maart 16, 2012, 07:17:18 AM
goede morgen iedereen,
:o, het gehele deck viel plots uit mijn handen ???
kaartjes opnieuw genomen en voor vandaag zijn het
15 de beer, 2 de klaveren op pk, 6 de Wolken= 23 de Muizen

lieve groetjes, Alain :-*

Alain, gevoel van wat gaat er nu nog komen.... het gevoel dat alles je ontglipt. Het ontbreekt je eigenlijk aan kracht. Maar als je nou eens vertrouwen in jezelf gaat hebben, en vetrouwen gaat hebben in de dingen die je wil gaan doen en dat je dat ook gaat lukken, ook al duurd het wat langer.......maak een plan, maak het overzichtelijk, kijk is naar de dingen die je wel al hebt gedaan. Een dag is ook maar zo kort  ;)  :-*

sweetmami

Citaat van: Chris op maart 16, 2012, 08:18:51 AM
Voor deze vrijdag

Lelie-zon-roede=kist

Gr Chris

Hi chris, je ontwikkeling verloopt opeens heel heftig, volgens mij ga jij iniatieven nemen...... :-*

Alain

Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:04:32 PM
Goeiemiddag

de ruiter, de ring op pk, de klaveren

:-*
het sweetmami,
even proberen,
Bezoek of bericht, een vereniging? U kunt de bloemetjes buiten zetten.
lieve groetjes Alain :-*

sweetmami

Citaat van: assie63 op maart 16, 2012, 08:48:47 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-1 ruiter-33 sleutel= 29 vrouw

inzicht en vooruitgang en worden nieuwe deuren geopend voor mij als vrouw

haha, is het nog steeds Assie Time, lekker he, geniet er maar van  ;)  :-*

sweetmami

Citaat van: Arend op maart 16, 2012, 08:53:18 AM
Lol @Marianne, 't waren niet Alains kaarten maar de mijne van gisteren ;). Bedankt voor je duiding. Voor vandaag heb ik getrokken: hart, slang op pk en ruiker, samen het huis (toen ik bij slang keek op het forum, zag ik hart-slang: schoonzoon maar er zijn wellicht andere, ik vermoed minder leuke, interpretaties) groetjes en nog een prettige dag iedereen :).

Hoi Arend, zelfs een slang kan een liefdevol hart niet bekoelen hoor  ;) Ik denk dat jullie van het weekend lekker samen gaan zijn  :-*

sweetmami

Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 08:54:34 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
6 = de wolken
19 = de toren
samen 35 = het anker
er zijn wat depressies in me koppie te bespeuren
ik  wil oogsten en harmony
liefs Rianna

Ja Rianna, je doet eigenlijk alles om het goed te krijgen en je weer goed te voelen maar je kan je niet in 5en splitsen okey. Je doet je best.  :-*

sweetmami

Citaat van: kreeft op maart 16, 2012, 12:43:50 PM
goeiemiddag,
kaartjes voor vandaag,
kist 8, roede 11, vogels 12 = zon 31

weeral een einde van iets met onenigheid  ::)
maar een goede afloop ?  :-\

zou het einde ooit in zicht komen  ;D

fijne dag allemaal  :-*

Je kan niet om die strijd heen, die strijd is nodig, anders veranderd er ook niks. En met de zon als uitkomst geeft het mij aan dat het uiteindelijk allemaal heel positief is voor je. Dus hou dat maar in je achterhoofd. Je ergens voor inzetten is in deze geen verspilde energie. :-*

sweetmami

Citaat van: Alain op maart 16, 2012, 13:12:24 PM
Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 13:04:32 PM
Goeiemiddag

de ruiter, de ring op pk, de klaveren

:-*
het sweetmami,
even proberen,
Bezoek of bericht, een vereniging? U kunt de bloemetjes buiten zetten.
lieve groetjes Alain :-*

Alain kom ik zo oud over????! hahahahahahahhaa ik herhaal ik ben een jonge stoot!!!!!!

dankjewel ik zet zeker de bloemetjes buiten  :P

:-*