::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Goeiemorgen iedereenen bedankt suzy voor uw duiding gisterendus voor vandaagruiker, zeisen op pk en wegsamen boom
Citaat van: Suzy op maart 09, 2012, 10:18:45 amKaartjes voor vandaag slang 7+ kist 8 + kindje 13 = heer 28Een varandering of vernieuwing voor mijn kindIk denk ook bij jou een langzaam en nieuw begin voor het gezin.Ik voel meer. Ik heb ook moeite om dit te duiden eigenlijk. Ik denk dat er heel veel bij jouzelf is gebeurd wat uitwerking heeft op jouw kind. Positief! maar, het is niet makkelijk geweest
Kaartjes voor vandaag slang 7+ kist 8 + kindje 13 = heer 28Een varandering of vernieuwing voor mijn kind
Citaat van: sweetmami op maart 09, 2012, 15:14:31 pmhallo lieffies,kaartjes voor vandaagde tuin, lelie op pk, de sterren Hoi sweetyKomt er een feestje an met de familie Er wordt vooruitgang geboekt Groetjes Suzy
hallo lieffies,kaartjes voor vandaagde tuin, lelie op pk, de sterren
Citaat van: rianna op maart 09, 2012, 08:12:38 amgoedemorgen allemaalvandaag vrijdag trok ik32 = het maantje 11 = de roede4 = het huissamen zijn het11 = de roedeer likt een innerlijke strijd te woede met mijn gevoelensliefs RiannaGoeie morgen Riannaprivé gesprekken en woordenwisseling of innerlijke tweestrijd
goedemorgen allemaalvandaag vrijdag trok ik32 = het maantje 11 = de roede4 = het huissamen zijn het11 = de roedeer likt een innerlijke strijd te woede met mijn gevoelensliefs Rianna
Citaat van: assie63 op maart 09, 2012, 08:19:30 amgoedemorgen allemaalvandaag14 vos-9 ruiker-13 kind= 36 kruiseen kind dat de rust opzoekt na wantrouwen en over zaken een kruis zetNiet alleen jij, maar jouw hele gezin, zit in een nieuwe fase.
goedemorgen allemaalvandaag14 vos-9 ruiker-13 kind= 36 kruiseen kind dat de rust opzoekt na wantrouwen en over zaken een kruis zet
Citaat van: assie63 op maart 09, 2012, 08:19:30 amgoedemorgen allemaalvandaag14 vos-9 ruiker-13 kind= 36 kruismaar het kind moet ook inzien dat het met niet riekende zaken bezig is....hij moet meer b\voet bij stuk houden en zich niet laten meeslepen....een kind dat de rust opzoekt na wantrouwen en over zaken een kruis zet
goedemorgen allemaalvandaag14 vos-9 ruiker-13 kind= 36 kruismaar het kind moet ook inzien dat het met niet riekende zaken bezig is....hij moet meer b\voet bij stuk houden en zich niet laten meeslepen....een kind dat de rust opzoekt na wantrouwen en over zaken een kruis zet
beetje laat vandaag, moest werken enkele dagkaart zeisverder huis 4, toren 19, tuin 20 geeft slang 7 zeis, verder kappen met iets, en dan iets met eenzaamheid en vernieuwing, ? zie het niet meteen fijne namiddag iedereen
wat laat vandaag ....maar jaHart-Weg-Vogels=Weg.... Gr Chris
Citaat van: marianne op maart 09, 2012, 09:30:04 amhallo allemaal...brief-slang en kruis op mijn peekaatjeGoeie middag Marianne,Moielijkheden om een mededeling een bericht die je ontvangtGrtsthanx suus, ik kan het heel goed plaatsen
hallo allemaal...brief-slang en kruis op mijn peekaatje