Liefje, Rianna, hier doe je het weer... waar is nou de you time, probeer het eens te doseren,
is het de 1 niet heeft de ander wel weer wat, en zo blijf je opgaan in andermans problemen, tuurlijk laat je dat niet koud, en tuurlijk mag je er zijn, maar zo kom je maar telkens niet aan die van jezelf toe..... maar, maar, maar.... Daar komt vingertje van mami, ik zou graag zien dat je weer terug gaat op je eigen tractor, oeeerendd hard,,,veld/terrein, Kijken mag, maar 1 veldje is momenteel even genoeg. Je vind jezelf oud, te dik, en je moet het goed doen enz enz.. Lieverd, je bent zo streng voor jezelf, maar ondertussen ook voor de ander. Wat zou het fijn zijn voor jezelf/ en ook voor de ander, als je weer eens ontspannen was... dus niet in de rondte zit te kakellen, en te organiseren, maar het ook echt voelt, voelt dat je leeft. Waar word jij nou blij van?
begrijp me niet verkeerd hoor, je mag in harmonie zijn met alles en iedereen, en er voor iedereen zijn, maar op deze manier ga je voor jezelf niet vooruit.... en ik tik weer een heel verhaal, en dat is niet voor niks, schuif jezelf niet onder de tafel