whoop whoop daar is ze weer mwuhahahaaa
Mar en de klapstoot, wat heb ik gelachen, die muziek is echt verschrikkelijk! Verschrikkelijk wat n gekkigheid, wat n slingers, wat n lach

hihi
Mar nog ff jouw kaartjes, als ik zou zoeken naar de bekende weg zou ik denken, het ene en het ander lost zich op en langzaam maar zeker kom je steeds meer bij
de kern, je thuissituatie waar je ook niet echt in je elementje bent maar dat komt...
Ben jij ook bezig met sprongen te maken op werkgebied? Ook daar word het beter! Iets nieuws...Jullie zijn het eens. Zij stil, jij akkoord.. ook daar werd je gek van gezeur en getrek is t niet.
En Rianna, ga es beginnen met n schematje, dat jij elke ochtend eens n halfuurtje buiten gaat wandelen in de natuur, je beweegt en je hoofd vrij tijd voor jezelf en neem de waterfles mee. En geen gekwebbel onderweg, ff you time, gedwongen rust. En dan niet denken aan de dagplanning en iedereen eromheen maar puur hoe kom ik van die rusteloosheid af, in die zin met rust kan jij eigenlijk niet. Jij bent een persoon die vatbaar is om overspannen te raken.. Goed dat je de eerste stap heb gezet! Echt heel goed!
Dikke kus lieve allemaal