@ Rica, ik had het indderdaad voorgesteld maar begreep ook dat het eigenlijk wel handiger was op deze manier met al die mensen. Maar goed, prima, gedeelde topic of een persoonlijke topic, alles went. Ik voel wel weerstand, leuk zo een persoonlijke topic over gevoelszaken, een soort dagboekje, op een publiekelijk forum. Als het niet zo publiekelijk was, hadden er ook meer mensen, vaker meegedaan, hetgeen ik jammer vind. Nu ontvang ik allemaal pms betreffende gevoelszaken, terwijl die mensen ook wel mee willen doen met de dagkaarten topic of verder op in willen gaan op hun eigen legging op dit forum maar zich toch geremd voelen. Prima, we hebben die discussie al gevoerd, het weerhoud mij ook niet om hier te komen, maar overal springen jullie moderators voor en bij, hele lijst met regels, alles word aangepast en veranderd, mn eigen dingen die ik had geplaatst en later mn twijfels over had mocht ik opeens ook niet meer zelf verwijderen, ook hier we hebben het gewoon gezellig maar goed moet weer anders, maar dat kan dan niet. Vind ik eigenlijk wel apart.