::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Goede morgen iedereen,Slecht geslapen , de kaartjes die ik trok,8 de doodskist, 36 het kruis op pk, 34 de vissen= 6 de wolkenlieve groetjes Alain
goeiemorgen,voor vandaag, kind 13, brief 27, kist 8 = vogels 12er wordt een beslissing genomen wat iets beeindigd er zal moeten gepraat worden ? fijne dag iedereen
goedemorgen vandaag trok ik6 = wolken 29 = dame 11 = roedesamen 10 = de zeiser heerst verdriet en tweestrijd die ik afkapjeetje wat een kaartjes zeg pffffffliefs Rianna
goedemorgen allemaalvandaag22 weg-8 doodkist-3 schip= 33 sleutelkeuze maken zaken afsluiten, zodat ik mijn koers kan vervolgen en er deuren open gaan
goeiemorgen grijsmuize morgenvandaag heb ik getrokkentijdens het schudden floepte de hond eruit=de beer, de ruiker op pk en het hart=samen de vogels thx
Citaat van: marianne op maart 13, 2012, 09:29:58 amtwijfels maken plaats voor hernieuwde en bruisende energieis deze duiding voor assie
twijfels maken plaats voor hernieuwde en bruisende energie
Citaat van: kreeft op maart 13, 2012, 07:33:47 amgoeiemorgen,voor vandaag, kind 13, brief 27, kist 8 = vogels 12er wordt een beslissing genomen wat iets beeindigd er zal moeten gepraat worden ? fijne dag iedereen probeer dat wat je in je hoofd hebt ook eens te uiten