::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 09:27:16 amhet is lente in de ogen van de tandartsassistente.....maan-toren-wolken...nou geen lente :-\boodschap voor mij vrees ik....Heeft het huisje nog een nasleep mss....een bericht van een heer die toch nog touwtjes in handen wil houden ??Gr Chrispresies, presies.. chris.....ik moet die 'ex 'nog verhuizen.....ik heb al een apartementje gevonden, maar hij probeert hier nog een stokje voor te willen steken...... maar dan pak ik hem wel bij kop en vot..... leuk is anders.......chapeaux chris
het is lente in de ogen van de tandartsassistente.....maan-toren-wolken...nou geen lente :-\boodschap voor mij vrees ik....
Citaat van: rianna op maart 01, 2012, 07:38:27 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik28 = de heer 15 = de beer30 = de lelysamen zijn het 1 = de ruitervandaag een bericht van de dokter wat betreft mijn man het maakt hem sterkerliefs RiannaLijkt idd op berichtgeving van een arts wat zaken opheldert waardoor hij zijn rust weer terugvindtGr Chris
goedemorgen allemaalvandaag trok ik28 = de heer 15 = de beer30 = de lelysamen zijn het 1 = de ruitervandaag een bericht van de dokter wat betreft mijn man het maakt hem sterkerliefs Rianna
Citaat van: rianna op maart 01, 2012, 07:38:27 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik28 = de heer 15 = de beer30 = de lelysamen zijn het 1 = de ruitervandaag een bericht van de dokter wat betreft mijn man het maakt hem sterkerliefs Riannajeps, de kaartjes zijn een bevestiging... onderzoeken worden nu in gang gezet, je staat hem bij, jullie doen het samen
Citaat van: sweetmami op maart 01, 2012, 12:56:12 pmCitaat van: marianne op maart 01, 2012, 09:27:16 amhet is lente in de ogen van de tandartsassistente.....maan-toren-wolken...nou geen lente :-\boodschap voor mij vrees ik....Ja Mar, je zit even knel, je hebt een hele tijd in de put gezeten, en nu ga je alweer een tijd lekkerder,, en vandaag is het weer zo een dag....Morgen weer een nieuwe dag. Nog ffies volhouden en dan word het weer weer beter, dan kan je er weer lekker op uit en de slingers uithangen. Toch lieve Mar, ook jij loopt telkens tegen dezelfde dingen op, en je weet wat het is, maar je legt jezelf liever op de pijnbank omdat dat makkelijker is............ bah, bah, ik kan niks voor je verborgen houden..... ik heb gewoon een vreselijke ***dag...mijn hondje, mijn maatje, mijn lieverd is gisteren overleden.....
Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 09:27:16 amhet is lente in de ogen van de tandartsassistente.....maan-toren-wolken...nou geen lente :-\boodschap voor mij vrees ik....Ja Mar, je zit even knel, je hebt een hele tijd in de put gezeten, en nu ga je alweer een tijd lekkerder,, en vandaag is het weer zo een dag....Morgen weer een nieuwe dag. Nog ffies volhouden en dan word het weer weer beter, dan kan je er weer lekker op uit en de slingers uithangen. Toch lieve Mar, ook jij loopt telkens tegen dezelfde dingen op, en je weet wat het is, maar je legt jezelf liever op de pijnbank omdat dat makkelijker is............
Citaat van: Chris op maart 01, 2012, 15:38:33 pmCitaat van: marianne op maart 01, 2012, 09:27:16 amhet is lente in de ogen van de tandartsassistente.....maan-toren-wolken...nou geen lente :-\boodschap voor mij vrees ik....Heeft het huisje nog een nasleep mss....een bericht van een heer die toch nog touwtjes in handen wil houden ??Gr Chrispresies, presies.. chris.....ik moet die 'ex 'nog verhuizen.....ik heb al een apartementje gevonden, maar hij probeert hier nog een stokje voor te willen steken...... maar dan pak ik hem wel bij kop en vot..... leuk is anders.......chapeaux chris
Citaat van: kreeft op maart 01, 2012, 07:36:25 ammorgen enkele dagkaart , kinden verder slang 7 hart 24vogels 12komt uit slangiets wat ik niet vertrouw en dat moet uitgepraat worden ?moet er vandoor, fijne dag iedereen he Kreeftje, de ontwikkeling tussen jou en een persoon die aan je hart ligt verloopt speels en spontaan, er is nog sprake van masker gedrag, nog niet teveel openheid waardoor jij telkens met vragen achterblijft want jij wil meer verdieping....
morgen enkele dagkaart , kinden verder slang 7 hart 24vogels 12komt uit slangiets wat ik niet vertrouw en dat moet uitgepraat worden ?moet er vandoor, fijne dag iedereen
Citaat van: kreeft op maart 01, 2012, 07:36:25 am normaal ligt je hart ook wel op de tong, kreeftje, je ratelt wel eens als een slang, kwettert als een vogel...als je op dreef bent....zie je niet eens dat mensen wel eens hun oren dichthouden, in tegenstellig tot je mannetje.....wat jij te veel hebt, heeft hij te weinig.....
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:31:28 pmgoedemiddag allemaalvandaag9 ruiker-3 schip- 13 kind= 25 ringandere koers in de relatie met een kindJa het weergeeft je band van je moeder tot zoon, er komt wat meer begrip voor elkaar....Voorlopig even geen hindernissen
goedemiddag allemaalvandaag9 ruiker-3 schip- 13 kind= 25 ringandere koers in de relatie met een kind
@Mariannesterkte meis met het verlies van je hondjewat zal je hem vreselijk missen het was echt je maatje zoals ik begrijpen kanhou je taai liefs Rianna