::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
lieve zwevers van me,de vosjes en boek floep floep tezamen.de heer, schip op pk, de roede
Lieve allemaal, Ik hecht de laatste dagen extra veel waarde aan kaarten die eruit schieten.. heb dit als advies gezien bij Coby van Zesde Zintuig, en hoe gek misschien ook.. al twee dagen schoot de weg er gister 2 en vandaag 3 keer uit. Dus:uitgeschoten kaarten:Weg 3 x achter elkaarRingAnkerHuis, Boek op PK, SlangLiefs en alvast bedankt!!!XXX
middag kaartjes voor vandaag, enkel beeren dan slang 7 , ster16, hond 18maakt boom5krachtdingen anders gaan bekijken geeft meer vertrouwen? fijne dag iedereen
Citaat van: rianna op maart 07, 2012, 09:46:04 amgoedemorgen vandaag trok ik9 = de ruiker 11 = de roede 30 = de lelysamen 14 = de vossen er zijn wat haakjes aan mijn geluk te vinden er is argwaanmaar ik krijg spirituele hulp liefs Riannarust is geboden eigenlijk rianne, maar je laat het niet toe......voorzichtiger omspringen met je lijf, je bent geen 18 meer.......ga eens een zuiveringskuurtje doen.......[lelie is de zuiveringskaart]
goedemorgen vandaag trok ik9 = de ruiker 11 = de roede 30 = de lelysamen 14 = de vossen er zijn wat haakjes aan mijn geluk te vinden er is argwaanmaar ik krijg spirituele hulp liefs Rianna
Citaat van: assie63 op maart 07, 2012, 10:55:31 amgoedemorgen allemaalvandaaag2 klaverblad-24 hart-27 brief=17 ooievaarwensen komen uit doordat ik besluit mijn hart te volgen, er komen positieve veranderingenwensdromen, grote hartstochten....ben je er klaar voor?dinertjes bij kaarslicht.....zwierend over de dansvloer....maar heb je je gerealiseerd dat er ook andere gevoelens nog eens bij komen kijken....achterdocht, angst, is het wel werkelijk, is het niet maar voor avondje....etc etc....is HIJ wel zo vriendelijk en behulpzaam als hij zich voordoet???
goedemorgen allemaalvandaaag2 klaverblad-24 hart-27 brief=17 ooievaarwensen komen uit doordat ik besluit mijn hart te volgen, er komen positieve veranderingen
Citaat van: sweetmami op maart 07, 2012, 11:39:17 amlieve zwevers van me,de vosjes en boek floep floep tezamen.de heer, schip op pk, de roede ha sweet floepy......vosjes en het boek...gelukkig fleoten zij eruit......onrust steekt weer de kop op, je denkt meteen weer aan een bepaalde heer en dan zeggen de floepkaarten eigenlijk genoeg.......voorzichtig aan, niet alles meteen geloven, wees bedacht op onwaarheden
goedemorgen allemaalvandaag32 maan-10 zeisen-20 tuin= 26 boekemotioneel knopen door hakken, meer rust door inzicht
Citaat van: Chris op maart 07, 2012, 10:28:23 amVoor vandaag..Muizen- kist-Weg=ooievaarGr Chrisals je nu eens van alle zorgen bevrijdt zou worden chris, zou dan je gevoel van twijfel dan ook minder worden?het flexibel omgaan met de dingen van de dag gaan je minder af....
Voor vandaag..Muizen- kist-Weg=ooievaarGr Chris