::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
goede morgen iedereen,vandaag de kaartjes,21 De berg, 8 de doodskist op PK, 2 de klaveren= 31 De zon lieve groetjes,Alain
goeiemorgen sombere (grijze) morgen,vandaag: maantje, lelie op pk, hartsamen maakt dat: het vosje Hmmm
thanx sweety, denk toch dat die kaartjes op mezelf ook slaan, lentegriepje, of zoals rianne het noemt niet helemaal prut.....
Citaat van: Alain op maart 06, 2012, 19:04:25 pmCitaat van: marianne op maart 06, 2012, 16:10:21 pmCitaat van: Alain op maart 06, 2012, 12:26:51 pmgoed middag iedereen,ik had vanmorgen geen tijd, ik moet werken om 08.15 en plots schoot ik wakker om 8 uur.gelukkig nog op tijd ik heb zopas de kaartjes getrokken:35 het anker, 16 de sterren op pk, 6 de wolken =21 de bergeven proberen: er is verlangen naar succes, maar er zijn nog hindernissen om het succes te bekomen. Wat denken jullie ervan?lieve groetjes,Alainverlangen is er zeker, je bent ook vooruitstrevend....maar je eigen stabiliteit en houvast zelf daar scheelt het aan...je werkt aan de verkeerde kant....eerst rust in jezelf creeeren, rust in je eigen centrum....anders blijf je tegen de berg aan lopen....Dag marianne, dank je voor de duiding, mijn stabiliteiten houvast is inderdaad niet ok. ik benal sinds november op zoek naar een app. om terug een eigen nestje te bouwen. helaas ken ik veel tegenslagen omdat ik alleen ben.vanzodra ik een eigen stekje heb dan kan de rust beginnen, nu is het enkel heen en weer geloop.groetjes, Alain alain.....ik breek even in in je gedachten.....helaas ken ik veel tegenslagen OMDAT IK ALLEEN BEN....je probeer al je problemen onder de noemer ik ben alleen, en onder de noemer ik heb nog geen eigen stekje....je schuift de oplossing voor je uit, je hangt het allemaal aan een kapstok alain.....opstaan, begin de dag met een lach, en zeg tegen jezelf; vandaag gaat ALLES mij lukken.....
Citaat van: marianne op maart 06, 2012, 16:10:21 pmCitaat van: Alain op maart 06, 2012, 12:26:51 pmgoed middag iedereen,ik had vanmorgen geen tijd, ik moet werken om 08.15 en plots schoot ik wakker om 8 uur.gelukkig nog op tijd ik heb zopas de kaartjes getrokken:35 het anker, 16 de sterren op pk, 6 de wolken =21 de bergeven proberen: er is verlangen naar succes, maar er zijn nog hindernissen om het succes te bekomen. Wat denken jullie ervan?lieve groetjes,Alainverlangen is er zeker, je bent ook vooruitstrevend....maar je eigen stabiliteit en houvast zelf daar scheelt het aan...je werkt aan de verkeerde kant....eerst rust in jezelf creeeren, rust in je eigen centrum....anders blijf je tegen de berg aan lopen....Dag marianne, dank je voor de duiding, mijn stabiliteiten houvast is inderdaad niet ok. ik benal sinds november op zoek naar een app. om terug een eigen nestje te bouwen. helaas ken ik veel tegenslagen omdat ik alleen ben.vanzodra ik een eigen stekje heb dan kan de rust beginnen, nu is het enkel heen en weer geloop.groetjes, Alain
Citaat van: Alain op maart 06, 2012, 12:26:51 pmgoed middag iedereen,ik had vanmorgen geen tijd, ik moet werken om 08.15 en plots schoot ik wakker om 8 uur.gelukkig nog op tijd ik heb zopas de kaartjes getrokken:35 het anker, 16 de sterren op pk, 6 de wolken =21 de bergeven proberen: er is verlangen naar succes, maar er zijn nog hindernissen om het succes te bekomen. Wat denken jullie ervan?lieve groetjes,Alainverlangen is er zeker, je bent ook vooruitstrevend....maar je eigen stabiliteit en houvast zelf daar scheelt het aan...je werkt aan de verkeerde kant....eerst rust in jezelf creeeren, rust in je eigen centrum....anders blijf je tegen de berg aan lopen....
goed middag iedereen,ik had vanmorgen geen tijd, ik moet werken om 08.15 en plots schoot ik wakker om 8 uur.gelukkig nog op tijd ik heb zopas de kaartjes getrokken:35 het anker, 16 de sterren op pk, 6 de wolken =21 de bergeven proberen: er is verlangen naar succes, maar er zijn nog hindernissen om het succes te bekomen. Wat denken jullie ervan?lieve groetjes,Alain
Citaat van: Alain op maart 07, 2012, 07:35:49 amgoede morgen iedereen,vandaag de kaartjes,21 De berg, 8 de doodskist op PK, 2 de klaveren= 31 De zon lieve groetjes,Alain de doodskist op je pk geeft je even de ruimte om na te denken vandaag.......probeer alles eens in een ander daglicht te zetten, pak het om te beginnen positiever [zon] aan....het loslaten van oude denkpatronen....jezelf niet in een slachtofferrol plaatsen.....nee opstaan en diep adem halen....de lucht inademen, tot in je buigevoel......
goedemorgen vandaag trok ik9 = de ruiker 11 = de roede 30 = de lelysamen 14 = de vossen er zijn wat haakjes aan mijn geluk te vinden er is argwaanmaar ik krijg spirituele hulp liefs Rianna
Voor vandaag..Muizen- kist-Weg=ooievaarGr Chris