::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Thx ook @sweetmami voor interpretatie gisteren.Voor vandaag: berg, lijkkist, kindje= wolken ('t blijft er maar donker uitzien maar einde van een probleem of zorgen)
goedemorgen allemaalvandaag5 boom-24 hart-13 kind= 6 wolkengroei door meer naar mijn hart te luisteren en openheid in problemen
morgen, enkele dagkaart berg verderzeis10anker 35 op pkheer 28komt op ruiter 1discussie is er al geweest (berg) anders gaan denken over het vertrouwde? fijne zondag iedereen
Citaat van: Alain op maart 04, 2012, 01:42:46 amGoede morgen allemaal, khad echt een drukke week.de kaartjes voor vandaag:11 De roede, 10 de zeis op pk, 24 het hart= 19 De torenLieve groetjes en aan allemaal een prettige zondag hoi Alainje wil dingen die je dwars zitten af kappen je bent nog veel te veel in je koppie er mee bezigde roede zorgt er dan ook voor dat je een tweestrijd krijg in je zelf je kan niet alles toedekken met de mantel der liefde liefs Rianna
Goede morgen allemaal, khad echt een drukke week.de kaartjes voor vandaag:11 De roede, 10 de zeis op pk, 24 het hart= 19 De torenLieve groetjes en aan allemaal een prettige zondag
Citaat van: sweetmami op maart 03, 2012, 14:56:08 pmCitaat van: assie63 op maart 03, 2012, 08:58:00 amgoedemorgen allemaalvandaag26 boek-17 ooievaar-3 schip= 10 zeiseninzicht zorgt voor verandering en vooruitgang, ik ga knopen door hakkenja ook wel een plotselinge verandering mbt je werk... ok, in welke kaart zie jij werk ??
Citaat van: assie63 op maart 03, 2012, 08:58:00 amgoedemorgen allemaalvandaag26 boek-17 ooievaar-3 schip= 10 zeiseninzicht zorgt voor verandering en vooruitgang, ik ga knopen door hakkenja ook wel een plotselinge verandering mbt je werk...
goedemorgen allemaalvandaag26 boek-17 ooievaar-3 schip= 10 zeiseninzicht zorgt voor verandering en vooruitgang, ik ga knopen door hakken
goeiemorgende wolken, de zon op pk, de weg
Citaat van: kreeft op maart 04, 2012, 11:07:44 ammorgen, enkele dagkaart berg verderzeis10anker 35 op pkheer 28komt op ruiter 1discussie is er al geweest (berg) anders gaan denken over het vertrouwde? fijne zondag iedereen hoi Kreeftdie berg gaf al aan dat er nog wat obstakels lagen die uit de weg geruimd moesten wordener komen veranderingen in je vertrouwde thuishaventje een heer geef aan dat er een ander pad in geslagen kan worden mits je dingen afkap die niet nodig zijnsamen de wereld verkennen Als ik verder tel dan zie ik toch geluk door dat je een besluit neemtmeer harmony een kruis over wat geweest is een rustige haven houvastliefs Rianna
Hoi lieve allemaal!Vandaag;Ja het is lente hihi schoten opnieuw twee kaarten uit:Toren en de roede. Kind, Beer op PK, heerSamen de Tuin. LiefsJane
Citaat van: sweetmami op maart 04, 2012, 12:32:02 pmgoeiemorgende wolken, de zon op pk, de weg er hangen wat wolken onzekerheid over je zonnige karakter je twijfelt over de weg die je gaatis het wel de goede je staat op het kruispunt van je leven daarom weeg je het van voor naar achter allemaal tegen elkaar af liefs Rianna