::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Voor deze zaterdagWolken-vissen-zeis=vosjesGr Chris
Citaat van: rianna op maart 03, 2012, 09:51:24 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik2= de klaver15 = de beer14 = de vossensamen is het 31 de zonik als moeder zijnde mijn gezin het geluk gunnen mijn dochte r gaat op vakantie naar de zon liefs Riannajeps hier is de mama, daar staat ze
goedemorgen allemaalvandaag trok ik2= de klaver15 = de beer14 = de vossensamen is het 31 de zonik als moeder zijnde mijn gezin het geluk gunnen mijn dochte r gaat op vakantie naar de zon liefs Rianna
Citaat van: Chris op maart 03, 2012, 15:06:51 pmVoor deze zaterdagWolken-vissen-zeis=vosjesGr Chrislaat die vissen is stromen Chris, je weet waar ze heen willen, wantrouwen, angsten, breuken, waarschuwingen, wat schiet het op... ook die wolk is niet meer nodig in het rijtje... alles is goed nu en jij mag nu gaan ontspannen... en op elk potje past een dekseltje, en ook al past het even niet, wat dan nog, ga wat plezier hebben, ontspan, geniet
Goeiemiddag allen,de vos, doodskist op pk, de zon
Citaat van: marianne op maart 03, 2012, 09:37:14 amvoor mij vandaag; klavers-kruis en de beer op de pk..... ja je probeert maar uit de moeiljkheden te blijven, al die tegenwerkingen...je moederschap mbt je hondje, jouw liefde, is nu ook niet meer....hoeveel kan iemand aan... de kracht uit jezelf putten... de steun die je jezelf moet geven.........
voor mij vandaag; klavers-kruis en de beer op de pk.....
Citaat van: kreeft op maart 03, 2012, 09:48:43 ammorgen allemaal,voor vandaag enkele dagkaart roede11 verder kind 13weg 22 op pkboek 26geeft ring 25ik sta blijkbaar voor een keuze, wat leidt tot een nieuwe verbintenis?fijn weekend iedereen wederom die band die steeds terugkomt... je bent echt aan het uitzoeken wat je wil, wat beste is.... leven met geheimen werkt niet echt... een keuze moet gemaakt worden
morgen allemaal,voor vandaag enkele dagkaart roede11 verder kind 13weg 22 op pkboek 26geeft ring 25ik sta blijkbaar voor een keuze, wat leidt tot een nieuwe verbintenis?fijn weekend iedereen
Citaat van: kreeft op maart 03, 2012, 09:48:43 amde roede staat ook voor je dochter.....een dame die gericht is op de tastbare wereld en praktisch is ingestelt...staat zij voor een keuze richting studie?wat leidt tot een nieuwe verbintenis?
de roede staat ook voor je dochter.....een dame die gericht is op de tastbare wereld en praktisch is ingestelt...staat zij voor een keuze richting studie?wat leidt tot een nieuwe verbintenis?
Citaat van: sweetmami op maart 03, 2012, 14:43:48 pmGoeiemiddag allen,de vos, doodskist op pk, de zon emoties laaien hoog op, je kunt namelijk niet tegen schijnheiligheid....aarndig doen, maar maar achter je rug
Citaat van: assie63 op maart 03, 2012, 08:58:00 amgoedemorgen allemaalvandaag26 boek-17 ooievaar-3 schip= 10 zeiseninzicht zorgt voor verandering en vooruitgang, ik ga knopen door hakkenja ook wel een plotselinge verandering mbt je werk...
goedemorgen allemaalvandaag26 boek-17 ooievaar-3 schip= 10 zeiseninzicht zorgt voor verandering en vooruitgang, ik ga knopen door hakken
goedemorgen allemaalhet is zondag en ik trok de volgende kaarten9 = de ruiker14 = de vossen 32 = de maansamen zijn het 19 = de torenme gelukkig voelen omtrent mijn gezin en familie wel emoties die me dwars zitten in mijn koppieliefs Rianna
Goede morgen allemaal, khad echt een drukke week.de kaartjes voor vandaag:11 De roede, 10 de zeis op pk, 24 het hart= 19 De torenLieve groetjes en aan allemaal een prettige zondag