het advies wat chris jje hier geeft is heel juist, maar ik weet zeker dat je dat niet voldoende vindt, je wil persse weten of het gaat lukken ,aan wie het zal liggen ,en wanneer en ook nog eens hoelaat???
maar goed een serieuze kwestie is het zeker, al je gedachten en zinnen heb je erop gezet, het houdt je meer dan beizg..
ik heb er een legging opgelegd, kijki even met me mee,
1 het hart, 2 de toren,3 de ooivaar, 4 het huis, 5 de ring, 6 de sterren, 7 de vos, 8 het kind, 9 de wolkjes, 10 de hond, 11 de slang, 12 het boek, 13 de weg..
je kunt al aan de combi van het hart, de ooievaar en het kind zien dat het het een kinderwens is en ook een hartewens, de wolken liggen er echter bij...
maar dat weet je ondertussen ook al...
maar bij wie ligt ook de schuldvraag, dat ook nog eens...
het is al een wens van lange duur, nog voor die 2 en een half jaar ben je bezig met moeder worden, het hoort er ewoonweg bij...
je bent er al over uit dat je er alles aan wilt doen, nieuwe wegen bewandelen ook nog eens,
de sterren geven aan dat je je het buiten de natuur om wil gaan doen, toch heb je hier niet al te veel vertrouwen in, je blijft er steeds op hopen, maar ook iedere maand is het wederom een teleurstelling....
in de nabije toekomst zie ik een schijnzwangerschap liggen....
waar de kenr van het probleem ligt is hetvolgende;
je leeft niet echt in jezelf, je vult je met alles en iedereen behalve met jezelf cheetah.
je leeft niet echt in het hier en nu, je leeft in een schijnwereld, je leeft niet vanuit je diepste kern...
neem bewust je plaats in, ook je plaats in de wereld,
sluit je af, baken je grensen af ten opzichte van anderen, en kom rotsvast en stevig injezelf....