Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

rianna

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 12:07:39 PM
aan rianne.....beide kaarten zitten er al in opgesloten  ;)
ow ok
bedankt hoor
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 07:54:01 AM
Citaat van: assie63 op maart 20, 2012, 07:01:16 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken ridder-kelken 3-penakels 9

emoties balans geestelijk en lichamelijk, feestje vieren hihihi

kelken vandaag assie, je hebt ook alle reden tot feesten.....
toch blijft die ridder nog teveel steken in de verbeelding.....dus juig niet te vroeg, je zult nog alle zeilen moeten komen aan bijzetten...
tja zou niet weten valt niks te feesten  ;D maar als het zover is zal ik alle zeilen bijzetten om uit mijn dak te gaan, Dank voor duiidng, assie xx

kristina1975

Marianne, ik geloof dat ik morgen iemand tegen kom en hoe dan ook ik moet vertrouwen hebben in mezelf :)

Ik heb de kelken page en de hond getrokken.

Slaap lekker allen,
Xxx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

zegewagen-wereld-hogepriester

teugels in handen nemen zorgt voor succes, maar ik moet het wel zien te beheersen

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag ridder zwaarden en de zeis. Twee pittige kaarten. Zwaarden ridder vind ik altijd vrij verwoestend over komen. Alsof hij niets ontziend ergens op af stormt.

Liefs, H.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
zwaarden schildknaap en 34 = de vissen
geen keus kunne maken zodat ik vooruit kan
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 20, 2012, 23:24:31 PM
Marianne, ik geloof dat ik morgen iemand tegen kom en hoe dan ook ik moet vertrouwen hebben in mezelf :)

Ik heb de kelken page en de hond getrokken.

Slaap lekker allen,
Xxx
je bezit jeugdige onschuld en openhartigheid, dit zoek je ook in anderen

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 21, 2012, 06:49:45 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

teugels in handen nemen zorgt voor succes, maar ik moet het wel zien te beheersen

3 kaarten van de grote arcana vandaag assie...
het succes wat je hebt weten binnen te halen geven je vreugde, de wereld ligt aan je voeten als het ware, doch is je zoektocht nog niet ten einde

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 21, 2012, 07:12:09 AM
Goedemorgen,

Vandaag ridder zwaarden en de zeis. Twee pittige kaarten. Zwaarden ridder vind ik altijd vrij verwoestend over komen. Alsof hij niets ontziend ergens op af stormt.

Liefs, H.

klopt hatsie, de zwaarden ridder geeft is ook een voorbode van pijn en verdriet op liefdes-gebied.

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 21, 2012, 08:15:37 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
liefs Rianna
let op de zwerm vogels die boven je hoofd hangen; brain stormen, creatief en vooruit denkend, dat is er in overvloed...maar het blijft in de lucht hangen omdat je het zwaard niet doeltreffend gebruikt.

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 21, 2012, 08:30:59 AM
Citaat van: hatsjepsoet op maart 21, 2012, 07:12:09 AM
Goedemorgen,

Liefs, H.

klopt hatsie, de zwaarden ridder geeft is ook een voorbode van pijn en verdriet op liefdes-gebied.

O, gadver, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Zegt de kaart daar nog iets voer?

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

vandaag de gehangene als dagkaart, ridder van pentakels als ondersteunende kaart.
Ik ben bezig alles vanuit een andere invalshoek te bekijken. De ridder zegt mij daarbij ook geduld en vertrouwen erin te hebben en te houden, beide kaarten zeggen me dat de ingeslagen weg de goede is.

Liefs en een fijne dag!
Vicky

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 21, 2012, 10:06:07 AM
Goedemorgen allemaal,

vandaag de gehangene als dagkaart, ridder van pentakels als ondersteunende kaart.
Ik ben bezig alles vanuit een andere invalshoek te bekijken. De ridder zegt mij daarbij ook geduld en vertrouwen erin te hebben en te houden, beide kaarten zeggen me dat de ingeslagen weg de goede is.

Liefs en een fijne dag!
Vicky

de gehangene vertelt me ook dat je je eerdere pogingen om een relatie staande wist te houden door onderhand het de ander te veel naar de zin te willen maken niet werken, niet voor jou, je verloor daarbij een stuk van jezelf en raakte jezelf daar ook bij kwijt....

dus even pas op de plaats om inderdaad vanuit ee nander invalshoek vooruit gang te willen boeken...even je werk voorang geven, en je daarop storten....

assie63

Citaat van: marianne op maart 21, 2012, 08:29:39 AM
Citaat van: assie63 op maart 21, 2012, 06:49:45 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

3 kaarten van de grote arcana vandaag assie...
het succes wat je hebt weten binnen te halen geven je vreugde, de wereld ligt aan je voeten als het ware, doch is je zoektocht nog niet ten einde
ja mooi he  ;D ja klopt, ik word met de dag blijer, ja, alleen nog even de voeten kussen en weer verder zoeken, dank voor duiding, assie xx

rianna

Citaat van: marianne op maart 21, 2012, 08:35:10 AM
Citaat van: rianna op maart 21, 2012, 08:15:37 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
liefs Rianna
let op de zwerm vogels die boven je hoofd hangen; brain stormen, creatief en vooruit denkend, dat is er in overvloed...maar het blijft in de lucht hangen omdat je het zwaard niet doeltreffend gebruikt.
\
hoi Marianne
ja dat zou zo maar eens kunnen ja
idee;en zat maar wel uitkijken dat het geen luchtkastelen zijn ik snap hem
ik doe me best maar het zwaard is neit erg licht  ik snij met beleid hihih
liefs Rianna