Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

we maken in ons leven allemaal vanalles mee,
het gaat erom hoe we het zelf beleven ,ervaren en kunnen verwerken!
vicky, ook jij komt over die berg heen, je bent  intelligent,zet het een en ander goed voor jezelf goed een rijtje , zorg ervoor dat je de kern van het probleem niet verliest, en zeker niet in een slachtofferrol kruipen,
mensen die dat doen, planten zich daar dan ook bewust in, en ieder reikende hand die hen hulp aanbieden wordt geweigerd, anders verliezen zij de aandacht...

rianna

Citaat van: marianne op maart 19, 2012, 09:15:40 AM
Citaat van: rianna op maart 19, 2012, 09:11:09 AM
goedemorgen allemaal
vandaag maandag een nieuwe week met nieuwe kansen
de Staven  7 viel er uit

en ik trok  Staven 4en 30 = de lely
de staven gaan over gezin en veel energie
en  de lely over bescherming

liefs Rianna

jezit vandaag met de staven te stoeien rianne,
je bent weer een beetje boven jan[kees] de 6 staven die voor je staan heb je min of meer weer onder controlle...
de 4 grote staven van de staven 4 staan voor onbereikbare doelen en opgaven die je hebt laten varen.....

ja klopt als een bus  Marianne
soms moet je een veer laten he  voor eigen bestwil
dank je wel
leifs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 19, 2012, 08:08:24 AM
Citaat van: assie63 op maart 19, 2012, 06:59:40 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 8-penakels10-penakels vrouw

werken voor mijn geluk op een praktische manier

3 pentakels kaarten....
pentakels zijn gericht op hoe je om gaat met het dagelijkse leven, gericht op uiterlijkheden, we ervaren onze lessen via de aardse kant, ons fysieke lichaan.
pentakels leiden ook naar creatiece ontwikkeling....
ceativiteit versterken en ontwikkelen...

je het hard gewerkt om een bepaalde status te verkrijgen, je geniet van de vervulling die dat je geeft..het maakt je productief en zelfbewust[er]
ok nou dat wil ik wel ontwikkelen, ja heb er hard voor gewerkt, klopt maakt mij zeker productiever en zelfbewuster, Dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken ridder-kelken 3-penakels 9

emoties balans geestelijk en lichamelijk, feestje vieren hihihi

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag bekers 4 en de tuin. Ik ga met de bekers omhoog net als onlangs met de zwaarden. Gisteren een mooie kaart en nu weer een verdrietige kaart. Niet zien wat me aangeboden wordt, alleen maar zitten mokken.
De tuin staat o.a. voor vriendschap. Waarschijnlijk moet ik er op letten niet de vriendschap en de liefde om me heen, af te wijzen of te negeren.

Liefs, H.

rianna

goedemorgen  allemaal
het zonnetje schijnt weer heerlijk he tbelooft een zalige dag te worden

met schudden viel de Zwaarden 8 er uit

en ik trok  De Zegewagen
en 31 = de zon
ik ga regelrecht op mijn doel af ik zoek de zon op  een positief dagje

zwaarden 8 verteld dat het tijd word de  blinddoek af te doen en te kijken dat er meer is op deze wereld
ook al ben ik bang voor natte voeten  ik sla me er doorheen
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 20, 2012, 07:01:16 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken ridder-kelken 3-penakels 9

emoties balans geestelijk en lichamelijk, feestje vieren hihihi

kelken vandaag assie, je hebt ook alle reden tot feesten.....
toch blijft die ridder nog teveel steken in de verbeelding.....dus juig niet te vroeg, je zult nog alle zeilen moeten komen aan bijzetten...

kristina1975

Goedemorgen :)
Ik heb zwaarden 6 die mij aangeeft om het verleden achter te laten om te kalmeren
En de rust komt :)

Ik heb ook de Zeist ....zo n heftige kaart ik bedoel een enge kaart.
Toch adviseert de Zeist mij net zoals de zwaarden 6 om verleden achter te laten.

Kusjes

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 20, 2012, 07:06:23 AM
Goedemorgen,

Vandaag bekers 4 en de tuin. Ik ga met de bekers omhoog net als onlangs met de zwaarden. Gisteren een mooie kaart en nu weer een verdrietige kaart. Niet zien wat me aangeboden wordt, alleen maar zitten mokken.
De tuin staat o.a. voor vriendschap. Waarschijnlijk moet ik er op letten niet de vriendschap en de liefde om me heen, af te wijzen of te negeren.

Liefs, H.

een grijze ondoorzichtige wolk biedt je een beker aan hatsie.....
vage wensen en ongegronde angsten....

je houdt je nog altijd vast aan onduidelijkheden, ook uit een bepaalde angst laat je deze onduidelijk....
er blijft dus nog altijd een soort van hoop.....maar die hoop staat niet in de realiteit....
en daarom kun je er ook niks mee....
maar wil je er ook iets mee doen...??

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 20, 2012, 07:45:07 AM
goedemorgen  allemaal

en ik trok  De Zegewagen
en 31 = de zon

zwaarden 8 verteld dat het tijd word de  blinddoek af te doen en te kijken dat er meer is op deze wereld
liefs Rianna

zwaarden 8 is ook hetgeen wat je vasthoudt.....
maar het zijn je eigen emoties en daarop gebaseerde angsten die je vasthouden rianne.
stand van zaken is moeilijk te handhaven, er zal hard gewerkt moeten gaan worden...
je kringetje wordt alsmaar kleiner...

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 20, 2012, 07:56:16 AM
Goedemorgen :)
Ik heb zwaarden 6 die mij aangeeft om het verleden achter te laten om te kalmeren
En de rust komt :)

Ik heb ook de Zeist ....zo n heftige kaart ik bedoel een enge kaart.
Toch adviseert de Zeist mij net zoals de zwaarden 6 om verleden achter te laten.

Kusjes

je zult kontact moeten hebben met je motieven believe...anders gaat die overtocht niet lukken, je kunt die zwaarden niet steeds maar weer met je mee nemen.....
kom je dadelijk aan de overkant, zit je nog met die rot-zwaarden.... :-\
zo te zien krijg je zelf met de zeis erbij er nog eentje bij :-\ :-\

je loopt naar voren en kijkt naar achter, de achterdocht kun je maar niet achter je laten!

rianna

Citaat van: marianne op maart 20, 2012, 08:03:46 AM
Citaat van: rianna op maart 20, 2012, 07:45:07 AM
goedemorgen  allemaal

en ik trok  De Zegewagen
en 31 = de zon

liefs Rianna

zwaarden 8 is ook hetgeen wat je vasthoudt.....
maar het zijn je eigen emoties en daarop gebaseerde angsten die je vasthouden rianne.
stand van zaken is moeilijk te handhaven, er zal hard gewerkt moeten gaan worden...
je kringetje wordt alsmaar kleiner...
hoi Marianne
ja die snap ik wel maar de zon dan en de Zegewagen hebben die geen invloed daar op dan??

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Een dag vol energie vandaag, staven 3 en aas van staven. Twee mooie kaarten ook die mij aangeven door te gaan met de manier waarop ik bezig ben dingen voor mezelf op een rijtje te zetten en duidelijkheid te krijgen over wie ik ben en wat ik wil.

Liefs Vicky

dameblanche

aan rianne.....beide kaarten zitten er al in opgesloten  ;)

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 20, 2012, 09:44:41 AM
Goedemorgen allemaal.

Een dag vol energie vandaag, staven 3 en aas van staven. Twee mooie kaarten ook die mij aangeven door te gaan met de manier waarop ik bezig ben dingen voor mezelf op een rijtje te zetten en duidelijkheid te krijgen over wie ik ben en wat ik wil.

Liefs Vicky

staven staan voor enthousiast uitdagingen aan te gaan...
hier wordt ondernemingsgeest uitgebeeld vicky, het is bijna voelbaar tot hier op mijn stoel, kan ook zijn, want de wind komt uit het noorden ;)
vol enthousiasme werken om vooruit te komen, gelet op het volgen van de rivier, die kronkelt door het landschap, aanpassingen aan het leven zlef, maar blijf trouw aan je eigen, want dit is altijd je thuis.....