Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 18, 2012, 08:17:12 AM
goedemorgen allemaal
vandaag Zondag trok ik
De geliefden en 28 = de heer
een heer die voor een keuze komt te staan?

liefs Rianna

samen 1, rianne, liefde en bij elkaar horen, maar accepteer ook dat beslissingen door beide genomen moeten worden

dameblanche

#346
aan hatsi,

je nek...
dat is het verbindingsstuk van je hoofd met je lichaam en symboliseert ontspanning en rust in jezelf, je stelt je open voor innerlijke wijsheid.
de nek werkt ook mee als we ons buigzaam willen opstellen t.o.v. anderen.
maar ook alles van boven uit kunnen aanschouwen [je bewuste ik]

maar je nek doet pijn....niet door alsmaar voorovergebogen te hebben gehangen boven je studie boeken hatsie....
spanningen, angsten en onzekerheden, afgesneden van je bewuste zelf....
je hebt je leven te veel gebouwd op houvasten buiten jezelf..

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

hogepriesteres-kracht-kelken aas

naar mijn intuitie luisteren geeft mij kracht en liefde

dameblanche

#348
Citaat van: assie63 op maart 18, 2012, 10:12:59 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

hogepriesteres-kracht-kelken aas

naar mijn intuitie luisteren geeft mij kracht en liefde

mooie kaarten steeds assie, valt het je niet op...
dat bedoel ik nu, als er iets is veranderd, komen er ook andere kaartjes....
er is iets veranderd, eigenlijk buiten je om...
dat heeft verandering gebracht, het is je aan komen waaien, zonder er iets voor te hoeven doen, pak die nieuwe energie op en gebruik deze om verder te kunnen groeien

hatsjepsoet

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag twee prachtige kaarten: aas pentakels en de Zon van Lenormand. Ik word er helemaal blij van. Ook ik trek de laatste tijd steeds vaker mooie kaarten.

Marinanne, ik had geen pijn in mijn nek, hoor. Ik had juist verwacht dat ik mijn nek en schouders tijdens de massage wel zou voelen door alle stress maar dat was niet het geval. Ik had de laatste tijd wel meer last van hoofdpijn en ik weet wel waar dat vandaan komt: veel turen naar mijn p.c., veel piekeren over van alles, veel met mijn schouders omhoog zitten wat een automatische reactie bij mij is bij stress.
Je uitleg verder vind ik trouwens wel treffend en klopt wel. Ik sta wel meer open voor innerlijke wijsheid en inderdaad heb ik teveel geleund op anderen, zeg maar. Anderen moeten mij steunen en zekerheid geven.
Bedankt weer, Marianne.

Liefs, H.

rianna

#350
Citaat van: rianna op maart 18, 2012, 08:17:12 AM
goedemorgen allemaal
vandaag Zondag trok ik
De geliefden en 28 = de heer
een heer die voor een keuze komt te staan?

liefs Rianna

sorry foutje bedankt hihihi

kristina1975

Marianne, mijn lieve zuiderlinge vriendin, jij krijgt dikke dikke knuffel!
Wij geven het niet op! Hoe is het met jou huis? Xxxxxx

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 18, 2012, 11:27:09 AM
Marianne, mijn lieve zuiderlinge vriendin, jij krijgt dikke dikke knuffel!
Wij geven het niet op! Hoe is het met jou huis? Xxxxxx

huis is verkocht believe, ex is er ook nog uit, de nieuwe mensen zijn al aan het schideren geslagen hebben hun koffiezetapparaat al geinstalleerd.....blij! ;D

Jane26

Lieve allemaal,

Vandaag trok ik:

Koningin van staven.


XXX

rianna

Citaat van: marianne op maart 18, 2012, 09:43:57 AM
Citaat van: rianna op maart 18, 2012, 08:17:12 AM
goedemorgen allemaal
vandaag Zondag trok ik
De geliefden en 28 = de heer
een heer die voor een keuze komt te staan?

liefs Rianna

samen 1, rianne, liefde en bij elkaar horen, maar accepteer ook dat beslissingen door beide genomen moeten worden

ja hoor Marianne dat klopt
we zitten meestal wel op 1 lijn gelukkig wel
en  we zijn echt samen 1  ben daar echt heel dankbaar voor 
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Jane26 op maart 18, 2012, 14:06:23 PM
Lieve allemaal,

Vandaag trok ik:

Koningin van staven.


XXX

zoals alle hofkaarten laat de koningin een ideaalbeeld zien..
iemand met veel enrge en [over]levingskracht.. zie de 7 levens van de zwarte kat, een aardig detail, maar nu roer ik weer ietsie aan, zijn de voeten [rode schoenen],  die alleen bij de staven koningin uit elkaar staan een teken van de ene voet  het onvbewuste reageert het eerst, de andere voet drukt wilskracht en hartstocht uit rn een teken van sexualiteit :P

heijdenv

Hoi Marianne, zou je je licht ook eens over mijn dagkaarten willen laten schijnen  :)?
Dank je wel  :-* liefs Vicky

Jane26

Citaat van: marianne op maart 18, 2012, 16:43:23 PM
Citaat van: Jane26 op maart 18, 2012, 14:06:23 PM
Lieve allemaal,

Vandaag trok ik:

Koningin van staven.


XXX


Thnx lieffie, nou hihi er mag wel weer een mooie man aandienen om daarvoor te zorgen hoor  ;D
zoals alle hofkaarten laat de koningin een ideaalbeeld zien..
iemand met veel enrge en [over]levingskracht.. zie de 7 levens van de zwarte kat, een aardig detail, maar nu roer ik weer ietsie aan, zijn de voeten [rode schoenen],  die alleen bij de staven koningin uit elkaar staan een teken van de ene voet  het onvbewuste reageert het eerst, de andere voet drukt wilskracht en hartstocht uit rn een teken van sexualiteit :P

dameblanche

#358
Citaat van: hatsjepsoet op maart 18, 2012, 10:43:14 AM
Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag twee prachtige kaarten: aas pentakels en de Zon van Lenormand. Ik word er helemaal blij van. Ook ik trek de laatste tijd steeds vaker mooie kaarten.

Marinanne, ik had geen pijn in mijn nek, hoor. Ik had juist verwacht dat ik mijn nek en schouders tijdens de massage wel zou voelen door alle stress maar dat was niet het geval. Ik had de laatste tijd wel meer last van hoofdpijn en ik weet wel waar dat vandaan komt: veel turen naar mijn p.c., veel piekeren over van alles, veel met mijn schouders omhoog zitten wat een automatische reactie bij mij is bij stress.
Je uitleg verder vind ik trouwens wel treffend en klopt wel. Ik sta wel meer open voor innerlijke wijsheid en inderdaad heb ik teveel geleund op anderen, zeg maar. Anderen moeten mij steunen en zekerheid geven.
Bedankt weer, Marianne.

Liefs, H.

hoofdpijn komt toch van je nek uit hatsie......................
te veel turen naar de pc, ogen raken vermoeid
de schouders geven aan dat je je van jezelf omhoog moet tillen,
vind je je zelf maar pover, en moet je je bewijzen, hunker je naar warmte van een ander omdat je onvoldoende je innerlijke grootsheid beseft.
wees flexibel en buig mee met het leven.
stop met dingen forceren, hou op met jezelf te miskennen...
laat warmte en kracht je schouders doorstromen, voel je veilig, warm, krachtig, dynamisch en hoog in jezelf aanwezig.........hatsie :-*

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 18, 2012, 09:08:06 AM
Goedemorgen allemaal, 

Aas van pentakels en kelken 9. Meer ontspanning zoeken in de natuur en leuke dingen om bij te tanken en in evenwicht te komen?

Lfs Vicky

oh gossie vicky, hier sta je.......
en ook nog zeer schone kaarten....
wel zie ik je daar staan aan de waterkant, als een ooievaar, iemand die onrustig van binnen is,  maar ook steeds onderweg is om iemand te willen helpen, die zich probeert te koncentreren op de toekomst, concentreren is al moeilijk... een poot in het water, een poot omhooggetrokken aarzelend, waterbloemen zonder wortels voor zich drijvende....

aas van pentakels; het bouwen van een solide basis om vandaaruit verder te gaan, een eigen thuis, je bent nu alsmaar onderweg, na een zware periode probeer je toch te genieten van kleine dingen......