Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

hatsjepsoet

Goedemiddag,

Vandaag geen mail gehad van C'web dat er iets was geplaatst op bij deze topic. Vreemd.
Vandaag staven Ridder, ook niet voor het eerst en de Berg van Lenormand.
DIe staven Ridder bevat veel vuur en dat voel ik de laatste tijd wel steeds meer. De Berg, waar zie ik tegen op, wat moet ik nog trotseren? De laatste loodjes van mijn studie?

Lief, H.

Ricca

Citaat van: hatsjepsoet op maart 02, 2012, 12:23:45 PM
Vandaag geen mail gehad van C'web dat er iets was geplaatst op bij deze topic. Vreemd.

Bedoel je de e-mail-notificatie? Waarschijnlijk moet je die opnieuw aanzetten, omdat er gisteren een nieuw topic (Deel 4) is gestart.

Liefs,
Ricca

From Ricca with Love

dameblanche

Goedemiddag,

DIe staven Ridder bevat veel vuur en dat voel ik de laatste tijd wel steeds meer. De Berg, waar zie ik tegen op, wat moet ik nog trotseren? De laatste loodjes van mijn studie?

Lief, H.

je wil wel, maar die berg........
enthousiast, vol aktie vol beweging, maar aan de voet van een berg.....

hatsjepsoet

Met dit antwoord heb ik bijlagen en andere opties aangeklikt maar "notificatie bij reacties" stond wel aangevinkt dus dat vind ik dan wel raar. Jouw antwoord wel weer wel aangegeven nu, zonder dat ik iets had gedaan of veranderd.
Nou ja, maakt niet uit, ik heb weer reacties!

Liefs, H.

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 02, 2012, 14:56:12 PM
Goedemiddag,

Lief, H.

je wil wel, maar die berg........
entousiast, vol aktie vol beweging, maar aan de voet van een berg.....

Ja, ik voel wel meer energie. Waarschijnlijk omdat ik meer in actie ben en dan meer actie voel. Ik weet niet zo goed wie of wat die berg voorstelt.

rianna

Citaat van: marianne op maart 02, 2012, 09:12:19 AM
Citaat van: rianna op maart 02, 2012, 08:18:00 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin van de zwaarden en 18 = de hond
wetend dat je alleen iets bereikt door hard te werken  niks komt je aan gewaaid
maar vooral je zelf trouw blijven
liefs Rianna
niet meer eens oor rianne, belastingbrieven komen aangewaait.... :-\ ;D

de zwaarden koningin en de hond..
trouw zijn aan je onafhankelijkheid, daarbij je fijgevoeligheid volgen, zeker niet meer twifelen, je goed opmerkzaamvermogen.....
het feit dat je goed bent in handwerken, de verfijnde motoriek...details  goed afwerken....denk daar eens over na... ::)
hoi Marianne
wat bedoel je precies met  details afwerken
ben altijd zo precies mogelijk
volmaakt word ik nooit dat kan alleen God  denk ik altijd maar
en ja ik probeer zoveel mogelijk mij zelf te blijven  twijfelen ga niet 1 2 3 over maar goed ik word er opmerkzamer op zullen we maar zeggen
dank je wel hoor
leifs Rianna

dameblanche

hier doel ik op het feit dat je de details perfect afwerkt.....ook in huis, kleine dingetjes, veel kleine dingetjes waar over al ee nander verhaaltje achterzit...en als men je vraagt; waar heb je dat uitgehaald, dan weet je dat tot in de finesses te vertellen... :P

rianna

Citaat van: marianne op maart 02, 2012, 19:48:23 PM
hier doel ik op het feit dat je de details perfect afwerkt.....ook in huis, kleine dingetjes, veel kleine dingetjes waar over al ee nander verhaaltje achterzit...en als men je vraagt; waar heb je dat uitgehaald, dan weet je dat tot in de finesses te vertellen... :P

oh ja bedoel je het zo ja dat is zo
ook kan ik een boek  precies na vertellen of een film van  eerste tot laatste moment hihihi weet niet hoe dat komt
ze zeiden vroeger altijd al als jij verteld welk boek je gelezen heb dan hoef ik hem niet meer te lezen hihihi
weet niet of ik nog zo scherp ben hoor
ben tenslotte ook geen 18 meer hihihihi
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 02, 2012, 08:59:48 AM
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 22:52:03 PM
Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 15:41:34 PM
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 PM
goedemiddag

vandaag

munten 3-zegewagen-staven 5

strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruik

slaat ook op je nieuwe baan, de blijdschap en het euforische maken in april plaats voor de werkelijkheid...
niks om je ongerust over te maken hoor, maar halverweg april valt het kwartje
Ok, hoop dat ik er wel blij mee blijf,  ;D als mijn kwarjte valt

een overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]
groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......
oke geen idee welek overeenkomst, och mooi groei en ontwikkeling, slaat op mijn nieuwe baan denk ik, nee valt wel mee met innerlijke onrust, Dank voor duidin,g assie xx

assie63

Citaat van: marianne op maart 02, 2012, 09:23:07 AM
Citaat van: assie63 op maart 02, 2012, 06:38:08 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 7-penakels 8-kelken 10

oogsten wat ik gezaaid heb, geduldig wachten tevrede zijn met wat ik heb geluk en liefde in mijn gezin

hier zie je mooi de 7 en de 8 van pentakels....
de 7 staat voor het idee van het punt geluk
en de 8 staat voor het idee van het punt geluk gaan bereiken hier geprojecteeerd op materie....

kort gezegt....aan het uiterlijk werken om je blij van binnen te kunnen voelen
ja klopt helemaal, komt ook omdat ik mij lekker voel, mij mooi maken, van binnen en van buiten  ;D,dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Hi Marianne,
Het was vandaag een mooie en een snelle dag, weinig kunnen doen en alsnog prima :)
Ik heb net 2 schitterende kaarten getrokken
De Ster van RW Tarot
De Klaveren van Lenormand

Heel veel liefs en slaap heerlijkkkk
XXX

dameblanche

ja rianne, op onze leeftijd zijn de scherpe kantjes er al vanaf :-\

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 02, 2012, 23:57:46 PM
Hi Marianne,
Het was vandaag een mooie en een snelle dag, weinig kunnen doen en alsnog prima :)
Ik heb net 2 schitterende kaarten getrokken
De Ster van RW Tarot
De Klaveren van Lenormand

Heel veel liefs en slaap heerlijkkkk
XXX

de ster is een bijzonder positieve kaart....doorbreken in het kosmisch bewustzijn, en dat kan alleen maar op een positieve manier gebeuren....
ook hier wordt je gewezren op de hoop...de hoop blijven houden om uit de moeilijkheden te komen..
je positiviteit behouden, het altijd weer licht zien aan het einde van de tunnel....
en dat moet ik je meegeven, zo is believe.......
die naam past uitstekend bij je..... ;)het had op je geboortekaartje kunnen staan....

assie63

goedemorgen

vandaag

penakels vrouw-zwaarden 9- penakels 2

met beide beentjes op de grond beetje mijn balans zoeken na een drukke periode

dameblanche

de pentakels dame....het lichaamsbeeld is belangrijk...hier zie je dat ook..het werkt van buiten naar binnen, je bent tevreden, maar nog niet voldaan [9] desondanks zoek je evenwicht