Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

rianna

Goeiemorgen

de Zon viel er uit

en ik trok De dood en 6 = de wolken
de zon geeft een positieve omwenteling aan
de dood met de wolken zeggen mij dat er een moeilijke tijd word afgesloten
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Mijn dagkaarten zijn Matiging, de Duivel en de koningin van Staven. Ik weet niet goed wat ik hiervan moet maken. Dat ik nog meer moet matigen, dus rust moet nemen? Waarschuwt de duivel me dat ik nog steeds alles te goed wil doen en mezelf vergeet? Zegt de koning van staven dat ik teveel in mijn gevoel ben geschoten? Of ben ik nu te negatief? Marianne, help.....  :-\

Liefs, vicky

dameblanche

kelken 10 geeft aan
dat je je angsten en wensen moet ordenen
zinvolle wensen vervullen
zinloze wensen opgeven
gerechtvaardigde angsten serieus nemen
onrechtvaardige angsten laten varen....

dameblanche

zwaarden4-keizerin-pentakels dame,
inderdaad, je kunt niet op 2 fronten tegelijk aanwezig zijn, delegreren van taken....assie ;)

dameblanche

aan rianne
iets loopt ten einde, je hebt er er maar moeilijk mee...

dameblanche

ook dat heeft met het grote loslaten te maken rianne....

dameblanche

nee, vicky, wel even wijzen dast de staven koning je niet op je gevoel wijzen , maar op je enthousiasme...

matigheid heeft met zelfbeheersing te maken,
neem je echte tegenstrijdigheden ter hand, misleid je daar zelf echter niet mee. kijk eerlijk naar jezelf...wees niet bang voor de duvel....

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag schildknaap van Pentagrammen en de Wolken. Ik ben niet de enige lees ik met wolken vandaag. Misschien omdat het ook bewolkt is vandaag?  ;)

Wolken zijn een negatieve kaart, althans zo staat het op deze site. Staat die jongeman die het nog allemaal moet leren en in dit geval leren het aarden, nog teveel in de wolken?

Liefs, H.

heijdenv

@ Marianne,

Ik zag dat ik iets fout had gezet , het was de koningin van staven die ik trok, de eerste keer zette ik het juist in het bericht, de tweede keer zette ik foutief de koning van staven neer. Verandert dat je duiding?

Liefs, Vicky

dameblanche

eigenlijk niet eens zo heel veel, zowel de koning als koningin is een krachtige kaart, de koning handelt vanuit zijn verstand, terwijl de koningin meer vanuit haar wijsheid en gevoel handelt....

rianna

@Marianne
dat ik op weg ben naar een andere levenstijl ben ik van overtuigd
dingen los te laten  ben ik hard mee bezig
soms is dat moeilijk ja
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

rianne, beterschap meis...kruip lekker met een grog en sokken aan onder de wol.... :-*

assie63

@marianne
ja klopt meer deligeren en zelf is lekker op de bank gaan zitten, op mijn werk ben ik meestal degene die nog even een ander helpt die nog niet klaar is, collegeaal dank je assie xx

kristina1975

En nu de zwaarden aas en de ring getrokken als dagkaart....

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
koningin van de Pentakels en 14 = de vosjes
vandaag vooral met gezondheid bezig zijn wat betreft mijn gezin

liefs Rianna