Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Rad van Fortuin, Schildknaap van zwaarden en Kracht. Er komen veranderingen aan, de schildknaap zegt mij dat ze niet zo plezierig zullen zijn. De kracht zegt mij dat ik ze zal moeten aanvaarden....

Liefs, Vicky

dameblanche

aan klaproosje....
ik neem aan dat je 8 bekers hebt mogen vullen klaproosje.....?
bekers 8 de vertrek kaart, maar ook een pooert kaart, volg de weg langs de rivier....het water, het gevoel, je dromen en fantasieen, je gaat je weg naar de bron, je dromen en fantasieen leren begrijpen....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 28, 2012, 23:23:28 PM
Leukkkk een laptop is echt fijn! Jij schrijft al veel.beter :)

Xxx

haha die believe, ja ik heb er maar meteen een cursus foutloos typen aan vastgeplakt....prrrrrrrrr :P

dameblanche

de staven ridder voor je vandaag believe.....idd lijk je ook op hem, met dat knalgele gewaad..hihi...
je gaat heel goed om met je temperament, je vuurkrachten, je bent resultaatgericht en zet je ook volledig in, nog niet dzo daadkrachtig als de koningin welliswaar vandaar dat je nogal eens impulsief mag zijn....

dameblanche

staven 3, de aanvang van nieuw werk dat is dat nieuwe wat op je pad is gekomen, het heeft je wilskracht en energie gegeven, dat wel, je tuurt naar deoverkant, je hebt je schepen al vooruit gestuurt, toch zul je alle zeilen moeten bijzetten om die wilskracht te kunnen blijven houden, je zult merken dat het af zal nemen, immers alles in golvende beweging...ga met de stroom mee en accepteer....

dameblanche

ja hatsie het kan niet op vandaag....en dan ook nog eens de zon op je buik, de wind in de rug en berg af....
de klaveren is vooruitgang, na een moeilijke periode die je wenst af te sluiten, maar het zijn je twijfels die je wenst afte sluiten je wil het in een breder perspectief kunnen zien allemaal....

het feit ligt gewoon dat je je dromen en fantasieen moet samen binden en zien als fictie...dewereklijkheid dus de feiten goed onderscheiden....daar ligt het begin, daar ligt het zien van het grote geheel...

dameblanche

ridder van pentakels....als moeder hebt je veel ervaring, je bent zoergzaam en efficient...dit draag je mee in je pentakel, alleen de pentakel draagt nog de kleur van de lucht, het is nog dat je je grensen beter moet gaan aangeven hierin...anders wordt je als moeder ondergesneeuwd...

dameblanche

het rad, het leerproces, met de stroom mee, en de dingen accepteren hoe ze zijn, probeer je vast de houden aan de dingen die duidelijk voor je zijn....dat maakt je daadkrachtiger in het nemen van beslissingen..je kunt zien dat het zwaard van de page nog niet geheel in beeld is...hin zwaait mar met de helft van zijn zwaard, je bent nog  in die leerfase om met je lluchtkrachten om te kunnen gaan....maar kijk de kaart kracht ligt er ook!!!!!!

heijdenv

Hoi Marianne,

Bedankt voor je uitleg. Ik word af en toe gek van alle veranderingen. Ook nu weer op het werk. Ik ga er maar vanuit dat de legging op mijn werk slaat en niet op mijn thuisvlak....pfff.

Liefs, Vicky

klaproos1945

aan marianne

de 8 bekers zijn aan het veranderen
het zijn de mogelijkheden waar ze mee gevuld zijn
waar we zicht op hebben.................. 8)

we weten nog niet wat er aan het veranderen is of zal worden
bij het opnieuw vullen van de bekers zal er eerst iets verdwijnen
in het niets plaats maken voor de vierde demensie

klaproosje :-\

rianna

@Marianne
ja dat zou best eens kunnen hihihih
maar  ze weten wel tot hoever ze me onder kunnen sneeuwen hoor
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

kunnen zij gelijk een sneeuwpop van je maken.....haha met kooltjes als oogjes en een lange wortel voor de neus, of daar moeten ze weer gekkigheid mee uithalen gaan.... ;D

assie63

@marianne
ja klopt heb wel zin in mijn nieuwe baan, ja alles wat nieuw is is leuk, ik zie het wel, ik ga gewoon met de stroom mee, Dank je assie xx

kristina1975

Hi lieve Marianne, het.klopt inderdaad dat ik mezelf meer beheers ook al ben ik graag die ridder liever dan de koningin die zich steeds maar hoort te gedragen 8)

Ik heb net de kelken 10 getrokken waar ik me goed in vinden. Echter daarna heb ik de wolken getrokken.

Ik kan dat alleen lezen als
Luister naar je innerlijke kind, liefde is onvoorwaardelijk en achter de wolken schijnt de zon

Slaap lekker en alvast bedankt weer :) xxx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 4-keizerin-penakels vrouw

mijn even terug trekken als moeder en mijn verstand gebruiken