Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Lieve Marianne,
Ik heb net de Hogepriesteres en.de Lenormand Zon getrokken...

believe;
werk aan je zelfvertrouwen en leer vandaaruit beslissingen te nemen...zodat je dichter bij jezelf kunt blijven in alle situaties :-*

dameblanche

Vandaag Schildknaap Bokalen en de Zon van Lenromand.

hatsie....kideeeeee...
daar ligt hij weer je schildknaapje....

je optimisme en je enthousiasme om inzichten te verkrijgen in je emoties en je psyche...
je maakt sprongen voorwaarts....

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
zwaarden 2 en 22 = de weg
twijfels over het verdelen van aandacht
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen.

Ik trok vandaag de keizer en de koning van staven, heel wat temperament, vuur en koppigheid dus.

Liefs, Vicky

dameblanche

goede middag rianne, ik heb nu net een nieuw laptop in gebruik....brrr.....de muis heb ik alsnog maar aangesloten.....moet er nog even aan wennen allemaal....

zwaarden 2 dat is je doel ,daar wil je naar toe....
zwaarden 2 symboliseerd evenwicht tussen  daden en gedachten...op dit moment kan er even verwarring ontstaan, waardoor je even een stapje terug moet gaan zetten om meer overzicht over de weg te gaan verkrijgen.
actie moet in evenwicht zijn met zelfbeschouwing en ontspanning......

dameblanche

aan vicky...

de keizer...respect leren afdwingen, moeilijk voor je....ontwikkel met klem je zelfverzekerheid en je sterke wil....

rianna

@marianne
oh leuk joh een nieuwe laptop  veel plezier ermee hoor zal best wel wennen zijn ja
nou het mannetje heeft een flinke griep te pakken dus die ligt voor pampus    dat is ookw eer wennen want zo zit hij niet in elkaar 
dus  fftjes hem bemoederen mag wel en ja ik vind wel het evenwicht denk ik zelf
dank je el
liefs Rianna

heijdenv

Hoi Marianne,

veel plezier met je laptop, het is even kijken hoe het allemaal werkt maar over een paar weken weet je niet beter en ben je er heel blij mee. Niets zo makkelijk als een laptop  :).

Ik heb een eenkaartlegging gedaan naar aanleiding van jouw advies om met klem mijn zelfverzekerdheid en mijn wil te ontwikkelen. Ik dacht dat die redelijk in orde waren allebei  :-\.

Dus stelde ik de vraag 'hoe ontwikkel ik het beste mijn zelfverzekerdheid en mijn wil. Ik trok de kelken ridder. Begrijp ik het goed dat mijn zelfverzekerdheid en mijn wil voldoende ontwikkeld zijn maar dat ik er in het verleden voor heb gekozen om mijn gedrag zodanig aan te passen aan de omstandigheden dat ik er zelf geen last van had? Of zie jij het anders?

Bedankt alvast en liefs, Vicky :-*

dameblanche

ha, die vicky, idd........
de kelken ridder is een idealist, die leeft nog te veel in de verbeelding anders als de koningin die geheel anders haar beker bekijkt, toegewijdt en respect voor de zeer fraaie en kostbare beker die gevuld is met kostbare geestelijke rijkdom, de ridder is beszig dit nog te vergarenhet alsmaar aanpassen en willen pleazen hefft je uiteindelijk niks kunnen opleveren, eerder nog, hierbij lever je op den duur eigenlijk in en dat stukje kun je nooit en tenimmer meer inhalen, kan natuurlijk wel ,aar dan stuit je op zoveeeeel weerstand en daar is onze vicky ook niet tegen bestand...is het niet, je bent tenslotte geen iron lady..... :-X

klaproos1945

dagkaart bekers~de tuin

de verlieser laat alles achter de wiinaar krijgt de prijs

http://www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU&feature=related

kristina1975

Leukkkk een laptop is echt fijn! Jij schrijft al veel.beter :)

Xxx

kristina1975

De zelfvertrouwen via Hogepriesteres en de zon zijn binnen want net heb ik de Staven Ridder getrokken.

Ik ben hem echt ook, echter ik hoop nu met Anker erbij dat ik mijn bestemming beter weet en dat ik móet uitkijken om niet impulsief te reageren of te ontploffen. Laat ik maar creatief zijn, sensueel :)

Xxx

assie63

goedemorgen allemaal   vandaag

staven 3-rad van fortuin-ster

aanvang van iets nieuws zorgt voor verandering en vernieuwing

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag de Wereld en Klaveren. Allebei staan ze voor geluk, positiviteit. In dit geval dus dubbel!

Liefs, H.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
pentakels ridder
en 9 = de ruiker
even wat stappen op de plaatsmaken vandaag rustig aan  dat maak me gelukkig
liefs Rianna