Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

kristina1975

Ooo lieve Marianne, wat fijn , wat een feest! Top ben zo blij voor je! Heerlijkkkkkk!
Geniet van de vrijheid!
Yippieeeeeeee xxx

dameblanche

ja dank je....30 maart nog de akte laten passeren en dan hang ik mijn vlag uit....in plaats van boeken hang ik er uitgeknepen dweilen aan..... ;D

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 18, 2012, 19:20:44 PM
Citaat van: hatsjepsoet op maart 18, 2012, 10:43:14 AM
Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag twee prachtige kaarten: aas pentakels en de Zon van Lenormand. Ik word er helemaal blij van. Ook ik trek de laatste tijd steeds vaker mooie kaarten.

Marinanne, ik had geen pijn in mijn nek, hoor. Ik had juist verwacht dat ik mijn nek en schouders tijdens de massage wel zou voelen door alle stress maar dat was niet het geval. Ik had de laatste tijd wel meer last van hoofdpijn en ik weet wel waar dat vandaan komt: veel turen naar mijn p.c., veel piekeren over van alles, veel met mijn schouders omhoog zitten wat een automatische reactie bij mij is bij stress.
Je uitleg verder vind ik trouwens wel treffend en klopt wel. Ik sta wel meer open voor innerlijke wijsheid en inderdaad heb ik teveel geleund op anderen, zeg maar. Anderen moeten mij steunen en zekerheid geven.
Bedankt weer, Marianne.

Liefs, H.

hoofdpijn komt toch van je nek uit hatsie......................
te veel turen naar de pc, ogen raken vermoeid
de schouders geven aan dat je je van jezelf omhoog moet tillen,
vind je je zelf maar pover, en moet je je bewijzen, hunker je naar warmte van een ander omdat je onvoldoende je innerlijke grootsheid beseft.
wees flexibel en buig mee met het leven.
stop met dingen forceren, hou op met jezelf te miskennen...
laat warmte en kracht je schouders doorstromen, voel je veilig, warm, krachtig, dynamisch en hoog in jezelf aanwezig.........hatsie :-*

Dank je wel, lieve Marianne, en jij veel succes en plezier met je natte dweilen  :D

assie63

Citaat van: marianne op maart 18, 2012, 10:24:51 AM
Citaat van: assie63 op maart 18, 2012, 10:12:59 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

hogepriesteres-kracht-kelken aas

naar mijn intuitie luisteren geeft mij kracht en liefde

mooie kaarten steeds assie, valt het je niet op...
dat bedoel ik nu, als er iets is veranderd, komen er ook andere kaartjes....
er is iets veranderd, eigenlijk buiten je om...
dat heeft verandering gebracht, het is je aan komen waaien, zonder er iets voor te hoeven doen, pak die nieuwe energie op en gebruik deze om verder te kunnen groeien
ja ik trek de laaste tijd prachtige kaartjes, ja ik heb het ook door, ja er is zeker iets veranderd, ik zal zeker die energie oppakken en er iets mee doen, Dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 8-penakels10-penakels vrouw

werken voor mijn geluk op een praktische manier

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag bokalen 3 en de zeis. Waarschijnlijk moet iets gestopt worden om zoveel vreugde te kunnen hebben.

Liefs, H.

kristina1975

Goedemorgen :-

Ik vind t gek ik hebde Schildknaap van Pentakels en alweer de Slang. De slang had ik gisteren ook.

Dus nog steeds transformeren en toch ook uitkijken voor goed bedoelde voorstellen?


Xxx

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 19, 2012, 06:59:40 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 8-penakels10-penakels vrouw

werken voor mijn geluk op een praktische manier

3 pentakels kaarten....
pentakels zijn gericht op hoe je om gaat met het dagelijkse leven, gericht op uiterlijkheden, we ervaren onze lessen via de aardse kant, ons fysieke lichaan.
pentakels leiden ook naar creatiece ontwikkeling....
ceativiteit versterken en ontwikkelen...

je het hard gewerkt om een bepaalde status te verkrijgen, je geniet van de vervulling die dat je geeft..het maakt je productief en zelfbewust[er]

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 19, 2012, 07:10:37 AM
Goedemorgen,

Vandaag bokalen 3 en de zeis. Waarschijnlijk moet iets gestopt worden om zoveel vreugde te kunnen hebben.

Liefs, H.

hard geblokt voor je studie, een rijkelijke reden om te gaan feesten...

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 19, 2012, 07:13:20 AM
Goedemorgen :-

Ik vind t gek ik hebde Schildknaap van Pentakels en alweer de Slang. De slang had ik gisteren ook.

Dus nog steeds transformeren en toch ook uitkijken voor goed bedoelde voorstellen?


Xxx

uitkijken voor de schildknaap van pentakels believe....
je richt je te veel op te onvolwassen kanpen die alleen maar op uiterlijkheden gericht zijn, vroeg of laat loop je weer tegen eenzelfde euvel op...

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Ik trok vandaag staven 5 en de gerechtigheid. Het lijkt wel alsof ik aan het vechten ben om mijn balans te vinden...

Fijne dag allemaal!
Liefs Vicky

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag maandag een nieuwe week met nieuwe kansen
de Staven  7 viel er uit

en ik trok  Staven 4en 30 = de lely
de staven gaan over gezin en veel energie
en  de lely over bescherming

liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 19, 2012, 09:05:33 AM
Goedemorgen allemaal.

Ik trok vandaag staven 5 en de gerechtigheid. Het lijkt wel alsof ik aan het vechten ben om mijn balans te vinden...

Fijne dag allemaal!
Liefs Vicky

het lijkt.....het is.......
de 5 geven altijd beweging aan....
de wil, je eigen wil is in ontwikkeling....vindt je dat je in bepaalde situaties eerlijk behandelt bent?

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 19, 2012, 09:11:09 AM
goedemorgen allemaal
vandaag maandag een nieuwe week met nieuwe kansen
de Staven  7 viel er uit

en ik trok  Staven 4en 30 = de lely
de staven gaan over gezin en veel energie
en  de lely over bescherming

liefs Rianna

jezit vandaag met de staven te stoeien rianne,
je bent weer een beetje boven jan[kees] de 6 staven die voor je staan heb je min of meer weer onder controlle...
de 4 grote staven van de staven 4 staan voor onbereikbare doelen en opgaven die je hebt laten varen.....

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 19, 2012, 09:12:18 AM
Citaat van: Vicky op maart 19, 2012, 09:05:33 AM
Goedemorgen allemaal.

Ik trok vandaag staven 5 en de gerechtigheid. Het lijkt wel alsof ik aan het vechten ben om mijn balans te vinden...

Fijne dag allemaal!
Liefs Vicky

het lijkt.....het is.......
de 5 geven altijd beweging aan....
de wil, je eigen wil is in ontwikkeling....vindt je dat je in bepaalde situaties eerlijk behandelt bent?

Lieve Marianne,

Dat is een goed teken dat ik aan mijn eigen wil aan het werken ben, dat betekent dat ik ook aan mijn onafhankelijkheid aan het werken ben :-). Gek hoe sommige dingen ineens van "onbewust ondergaan" naar "bewust mee bezig zijn" gaan.

Bedankt voor je interpretatie.

Ik zie dat jij ook aardig wat hebt meegemaakt de laatste tijd. Ik wens je alle goeds en veel liefde, licht en wijsheid!  :-*

Vicky