Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 16, 2012, 08:51:14 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 6-gerechtigheid-oordeel

geven en nemen leven in eigen hand nemen zodat er iets nieuws komt

2 kaarten van de grote arcana....
de pentakels 6,
je energie groeit en groeit, je bent de grote figuur met de weegschaal in de hand op de kaart.....je hebt op dit moment overwicht....
de weegschaal in je linkerhand.....je word gewogen en zeker niet te licht bevonden...je voelt je toppie......op alle fronten.... ;)

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 08:51:50 AM
goedemorgen allemaal
vandaag vloog de  schildknaap Pentakels eruit  :)

en ik trok
ridder van kelken
en 27 = de brief
er komen nieuwe ervaringen op mijn weg door een bericht wat ik ontvang
liefs Rianna

je zit emotioneel in een overgangsface, eigelijk hang e in een tussenstuk, je wilt nog niet aan de toekomst denken eigenlijk....

heijdenv

Goedemiddag allemaal,

ik trok vanmorgen staven 10 en kelken 4. Oververmoeid, mijn energie verspillen aan teveel dingen en daardoor een kans missen...

liefs Vicky

rianna

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 09:33:31 AM
Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 08:51:50 AM
goedemorgen allemaal
vandaag vloog de  schildknaap Pentakels eruit  :)

en ik trok
ridder van kelken
en 27 = de brief
er komen nieuwe ervaringen op mijn weg door een bericht wat ik ontvang
liefs Rianna

je zit emotioneel in een overgangsface, eigelijk hang e in een tussenstuk, je wilt nog niet aan de toekomst denken eigenlijk....

klopt als een zwerende vinger Marianne
zo voelt het ook onzekerheid en  ff niet denken aan het ergste scenario
dat maakt me onrustig
kan beter afwachten hoe het verloopt
dank je wel
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 09:26:57 AM
Citaat van: assie63 op maart 16, 2012, 08:51:14 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 6-gerechtigheid-oordeel

geven en nemen leven in eigen hand nemen zodat er iets nieuws komt

2 kaarten van de grote arcana....
de pentakels 6,
je energie groeit en groeit, je bent de grote figuur met de weegschaal in de hand op de kaart.....je hebt op dit moment overwicht....
de weegschaal in je linkerhand.....je word gewogen en zeker niet te licht bevonden...je voelt je toppie......op alle fronten.... ;)
ja trek de laayste tijd veel van de grote arcana, ja klopt energie groeit zeker, ja klopt al meer overwicht, ja voel mij heerlijk, al was gister een shitdag  ;D, Dank voor duiding, assie xx

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag zwaarden drie en de slang. Nou, dit zijn wat mij betreft van beide decks de meest beroerde kaarten. Geen idee waarom want ik heb juist een pittige week achter de rug wat betreft studie en dit is de 1ste dag om uit te rusten, ik ga dadelijk een heerlijke massage laten doen. Lekker vrij weekend en ik verwacht niks bijzonders.
Hier heb ik gelijk last van.

Liefs, H.

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 16, 2012, 12:04:51 PM
Goedemiddag allemaal,

ik trok vanmorgen staven 10 en kelken 4. Oververmoeid, mijn energie verspillen aan teveel dingen en daardoor een kans missen...

liefs Vicky
je neemt te veel hooi op je vork vicky, je bent met meerdere dingen ook tegelijk bezig, je wilt in een keer alles maar dan ook alles tegelijk aanpakken, met gevolg dat eigenlijk niks wordt aangepakt.....
je komt op deze maner niet vooruit....stapje voor stapje.......
vergeet je fundament niet eerst te verstevigen......
je wil wortel schieten, maar de grond is nog niet voorbewerkt.....eigenlijk zit er nog vorst in de grond, :-\ ;) dametje

dameblanche

rianne......
ik trek voor jou de kaart de zwaarden 9.....
de zwaarden vertegenwoordigen karaktertrekken in je die een uitdaging vormen en illussies verjagen......
maar liefst 9 zwaarden hangen boven je hoofd...

je creert zelf de angst voor de angst....
en niet uit angst voor een specifieke situatie......
kijk DAAR nu eens naar...................................... :-*

dameblanche

de kaarten van de grote arcana geve n duidelijk aan dat de situatie is veranderd...assie....
jje hebt er weer een stukje ervaring opzitten....
shitdagen hebben we allemaal, maar het gaat om het grotere geheel...............

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 17, 2012, 07:51:51 AM
Goedemorgen,

Vandaag zwaarden drie en de slang. Nou, dit zijn wat mij betreft van beide decks de meest beroerde kaarten. Geen idee waarom want ik heb juist een pittige week achter de rug wat betreft studie en dit is de 1ste dag om uit te rusten, ik ga dadelijk een heerlijke massage laten doen. Lekker vrij weekend en ik verwacht niks bijzonders.
Hier heb ik gelijk last van.

Liefs, H.
het gaat eigenlijk ietsie dieper voor je.....
een verandering heeft plaatsgevonden, je wil dit [nog] niet onder ogen zien........
je duwd de pijn en het verdriet hierom eigenlijk weg...
het gaat om de verandering die heeft plaatsgevonden in je relatie :-\

geniet echter van de massage, waarschijnlijk wordt er energie in gang gezet om helderder in je hoofd te kunnen worden.
richt je op vooral  op hoofd- en nekpartij

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Staven 9 en 5 = de boom
ik kijk de kat uit de boom om verder te groeien
liefs Rianna

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 17, 2012, 08:11:20 AM
Citaat van: Vicky op maart 16, 2012, 12:04:51 PM
Goedemiddag allemaal,

liefs Vicky
je neemt te veel hooi op je vork vicky, je bent met meerdere dingen ook tegelijk bezig, je wilt in een keer alles maar dan ook alles tegelijk aanpakken, met gevolg dat eigenlijk niks wordt aangepakt.....
je komt op deze maner niet vooruit....stapje voor stapje.......

vergeet je fundament niet eerst te verstevigen......
je wil wortel schieten, maar de grond is nog niet voorbewerkt.....eigenlijk zit er nog vorst in de grond, :-\ ;) dametje

Hoi Marianne, dat herken ik wel. Af en toe wil ik gewoon te snel en te graag. Mijn dagkaarten van vandaag deden nog een schepje op die van gisteren al probeer ik het positief te benaderen met dat het einde in zicht komt: staven 10 en zwaarden 10...liefs Vicky

assie63

goedemorgen allemaal  vandaag

staven 8-hogepriester-zwaarden aas

openheid en orde ik krijg een helder idee, helder nadenken

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 17, 2012, 08:32:21 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Staven 9 en 5 = de boom
ik kijk de kat uit de boom om verder te groeien
liefs Rianna

argwanend, op je hoede, klaar om in de verdediging te springen, maar uit welke hoek komt het gevaar.....
eigenlijk zit het gevaar in je eigen kracht [boom]

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 17, 2012, 09:33:39 AM
goedemorgen allemaal  vandaag

staven 8-hogepriester-zwaarden aas

openheid en orde ik krijg een helder idee, helder nadenken

de 8 van staven geven de hoop op veranderingen aan, maar ook de hoop deze te kunnen vasthouden, daarbij zul je de noodzaak moeten zien te vinden om afstpraken met jezelf te maken assie.....je hebt het zwaard zomaar uit het niets in handen gekregen