Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 15, 2012, 00:09:11 AM
Goedemorgen allemaal  :)

Ik trok voor vandaag de koningin van zwaarden, ondersteund door het rad van fortuin. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze kaarten toch echt op mijn werk slaan. De veranderingen accepteren en meegaan met de stroom...

Fijne dag allemaal. Lfs Vicky

je houdt er niet van als men je beperkingen op wil leggen vicky, ook jij wil onafhankelijk zijn..
de zwaarden zijn vooral gericht op uitdagingen om illussies te verjagen...............

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 15, 2012, 07:00:34 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 6-staven 3-duivel

die trek ik niet vaak de duivel, iets nieuws beginnen maar angst hebben ergens voor

we vreze nallemaal de duivel en de dood, maar in feite zijn het kaarten die ons iets willen laten zien, waarbij we kunnen doorgroeien....

kelken 6
de stroom van emoties naar vervulling assie, de 6 toont je hoeveel je hebt weten te bereiken, herrinneringen komen naar boven, maar ook melancholie...
de staven maant je aan vertrouwen te zullen hebben in je kunnen, je kunt vertrouwen op je vaardigheden en je eigen inzet, de duivel waarschuwd je hier alleen dat je je niet moet laten misleiden in je eigen kunnen!!!!!!

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 15, 2012, 07:56:14 AM
goede morgen iedereen,

vandaag staven 6 en muizen. Het beloofd een druk maar zonnig dagje te worden

werk aan de winkel..................
je wilt uitdagingen het hoofd bieden.....maar ergens zitten er ook twijfels [muizen]

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag tro ik
de ster en  35 = het anker
vertrouwen in de toekomst waar harmony is
liefs Rianna

kristina1975

Ik lees en voel een kribbel in buik en een lach op mijn gezicht...jonge ruiter :)

Xxx

Citaat van: marianne op maart 15, 2012, 07:53:25 AM
Citaat van: Believe75 op maart 14, 2012, 23:28:29 PM
hiiiiiii

ik heb net de staven Aas en de Ruiter van Lenormand

ongeduld ben ik zeker en onderweg ook  ;)

:-* :-* :-*

je hoopt of althans je doel is hernieuwde energie op te gaan doen...
zinnen verzetten door buiten je opwinding en enthousiasme te vinden....
in alle waarschijnlijkheid door een [jong] ruiter ;)

hatsjepsoet

Goedmorgen,

Ik begrijp er niks van. Ook vandaag heb ik geen bericht gekregen dat er meldingen waren bij deze topic. Erg raar. ik krijg het dagelijks en zo af en toe een dag niets. Ik dacht even dat ik de eerste zou zijn.
Vandaag zwaarden 9 en de Lelie. Opvallend dat ik in de afgelopen week oplopend de zwaarden heb. Eerst zwaarden 7, zwaarden 8 en vandaag zwaarden 9. Ook weer zo'n zielige kaart. Veel verdriet. Handen voor haar gezicht, ze ziet daardoor niets. Helemaal afgesloten van haar omgeving.
Gelukkig heb ik de Lelie die me beschermd. 

Liefs, H.

hatsjepsoet

Ik bedenk me dat gisteren meer een dag was waar deze kaart bij hoorde. Ik was gisteren best wel uit mijn doen.Gespannen, labiel, kon me moeilijk concentreren. Helemaal deze kaart.
Vandaag begint anders.

jericho

je wilt uitdagingen het hoofd bieden.....maar ergens zitten er ook twijfels [muizen]
[/quote]

UItdagingen het hoofd bieden... dat wil ik zeker en vast! Die "muizenissen" zitten er nog en zullen ook wel niet op 1,2,3 verdwijnen. Maar uiteindelijk is de innerlijke rust het doel waar ik voor ga  ;)

Varen

Citaat van: jericho op maart 15, 2012, 11:50:37 AM

UItdagingen het hoofd bieden... dat wil ik zeker en vast! Die "muizenissen" zitten er nog en zullen ook wel niet op 1,2,3 verdwijnen. Maar uiteindelijk is de innerlijke rust het doel waar ik voor ga  ;)
[/quote]

Kraai ziet vandaag iets byzonders voor jou. Diepere zelfkennis zal je ten deel vallen door een bepaalde gebeurtenis. Wat er vandaag ook gebeurt, focus op jezelf en vaar je eigen koers.

Wees niet machteloos het is het lot. Zoek je weg en je zal er komen. 
Neem het heft in eigen handen, jij bepaalt.

jericho

wouw kraai, dankjewel!!!!! Ik heb er geen woorden voor... :-*

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 15, 2012, 08:48:41 AM
goedemorgen allemaal
vandaag tro ik
liefs Rianna

hoop op een nieuw houvast....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 15, 2012, 09:40:08 AM
Goedmorgen,

Ik begrijp er niks van. Ook vandaag heb ik geen bericht gekregen dat er meldingen waren bij deze topic. Erg raar. ik krijg het dagelijks en zo af en toe een dag niets. Ik dacht even dat ik de eerste zou zijn.
Vandaag zwaarden 9 en de Lelie. Opvallend dat ik in de afgelopen week oplopend de zwaarden heb. Eerst zwaarden 7, zwaarden 8 en vandaag zwaarden 9. Ook weer zo'n zielige kaart. Veel verdriet. Handen voor haar gezicht, ze ziet daardoor niets. Helemaal afgesloten van haar omgeving.
Gelukkig heb ik de Lelie die me beschermd. 

Liefs, H.

zwaarden wijzne op kommer en kwel, op uitdagingen vormenen illussies te verjagen...
je gaat in cijfers omhoog hatsie...
eerst de 7
relaiteproblemen zullen moeten worden opgelost door communicatie...twijfels achter jullie laten...
de 8; je bent niet zo machteloos als je denkt, gebruik je vastberadenhied om je vrijheid in het maken van besluiten te herwinnen...
de 9besef dat je zelf angsten creeert...ze ontstaan uit angst voor angst en niet voor een specifieke situatie....
de lelie geeft je relatie aan......................................

Jane26

Lieve allemaal,

Ik heb besloten Tarotkaarten aan te schaffen en me hierin te gaan ontwikkelen.. dus hopelijk leer ik snel!

Ik heb als dagkaart de schildknaap van kelken.

Liefs
Jane

rianna

Citaat van: marianne op maart 15, 2012, 14:53:38 PM
Citaat van: rianna op maart 15, 2012, 08:48:41 AM
goedemorgen allemaal
vandaag tro ik
liefs Rianna

hoop op een nieuw houvast....
ja hoor dat klopt wel
het is eventje doorbijten nog
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Jane26 op maart 15, 2012, 17:49:03 PM
Lieve allemaal,

Ik heb besloten Tarotkaarten aan te schaffen en me hierin te gaan ontwikkelen.. dus hopelijk leer ik snel!

Ik heb als dagkaart de schildknaap van kelken.

Liefs
Jane

haha een toepasselijkere eerste kaart had je niet kunnen trekken.......
de behoefte om je spiritueel te willen ontwikkelen....
kijk naar de houding van de knaap..nieuwsgierg en voorzichtig tegelijk...wat komt er allemaal bloot te liggen....
de vis symboliseet rijkdom, geluk in het leven en bovenal verdieping....
je loopt al jaren tegen een zelfde muur aan en nu wil je weten waarom, en hoe deze muur te kunnen afbreken cq. overheen te kunnen gaan....

ps..welk tarotdeck heb je je aangeschaft jane???