Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

heijdenv

Goedemorgen allemaal. Ook ik heb veel respect en bewondering voor de wijze waarop Marianne ons helpt met onze vragen en de uitleg en toelichting die ze geeft  :-*.

Ik trok vandaag kelken 2, ondersteund door kelken 7. Ik vind het een mooie combinatie. Ik heb een aantal keuzes te maken. De keuzes die ik maak (zeer waarschijnlijk intuïtief) zullen ervoor zorgen dat ik in balans kom.

Fijne dag gewenst! Liefs.

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 14, 2012, 08:14:41 AM
goeie morgen iedereen,
Inderdaad Believe, Marianne heeft het hier druk met ons. Ik vind het echt super wat ze allemaal doet op dit forum  :)

Vandaag staven ridder en sterren.
Mijn gevoel laat me nog steeds vertrouwen in het positieve. We krijgen wat we nodig hebben. Dit zie ik ook in de sterren. De staven ridder staat dan weer voor mijn ongeduld. Ik weet dat sommige dingen tijd vragen, maar hier geduldig op wachten, dat is nu niet mijn sterkste kant  ;D

valt wel mee hoor, het houdt me van de straat..... ;) en blijf ik van mijn nagelbijten af ;D

kennis is om te delen, niet voor jezelf te houden of te gebruiken om er zelf beter van te willen worden hoor....
toch wordt het van je gevraagd jericho.
de staven ridder.....een idealist, een jong iemand vol energie...
de daadkracht en het inzicht die bij resp. de koning en de koningin naar buitne komt is in aanvang aanwezig....
daar moet je gebruik van maken om te kunnen blijven zeilen....
jebent vooruitstreven en krachtig dankzij je jeugdige inslag....

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 14, 2012, 08:21:39 AM
goedemorgen allemaal

vandaag Woensdag trok ik
Koningin van de Staven en 11 = de roede
ik denk het allemaal onder controle te hebben
maar er komt roet in het eten
liefs Rianna

nee rianne, hier wordt je gevraagt je aandacht en energie te willen vestigen op edelmoedigheid, warmte en enthousiasme [vuur] een zeer solide thuis creeeren.

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 14, 2012, 08:26:07 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 9-penakels aas-staven 10

blij zijn met wat ik heb, het aanvaarden van een geschenk maar neit te hard van stapel lopen

aanvaarden van een geschenk assie....stuur ik je een mooie prins, zeg je dat ik hem zelf kan houden :-\ :P

nee gekhied,
kelken 9 de gelukskaart....
in de vorm van een nieuwe baan.....
een waarschuwing ligt hier verborgen.....
een enorme boost energie heb je gekregen..10 staven....
een enorme uitdaging......
adrenaline stroomt overvloedig door je bloed, je leeft nu op de toppen....
om dit te kunnen blijven vasthouden, moet steeds dat stofje aangemaakt kunnen worden...

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 14, 2012, 08:56:47 AM
Goedemorgen,

Vandaag Bokalen 8 en het schip. Twee vertrekkaarten. Ben benieuwd waar de reis naar toe gaat?

Liefs, H.

waar wil je naar toe hatsie....
maladieven?
terschelling?
of camping 'het kaaps vioolje' ???......

bokalen 8 tijd voor verbetering hatsie...als iets niet meer werkt stroomopaarts verder gaan...

hatsjepsoet

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 14, 2012, 09:21:16 AM
Goedemorgen allemaal. Ook ik heb veel respect en bewondering voor de wijze waarop Marianne ons helpt met onze vragen en de uitleg en toelichting die ze geeft  :-*.

Ik trok vandaag kelken 2, ondersteund door kelken 7. Ik vind het een mooie combinatie. Ik heb een aantal keuzes te maken. De keuzes die ik maak (zeer waarschijnlijk intuïtief) zullen ervoor zorgen dat ik in balans kom.

kinger...ich hoof gein vaere in de vot gesjtoake te kriege :P ;)

deze combinatie van gevoel en verbeelding kan de mooiste dromen opleveren...
om weer in evenwicht met jezelf te kunnen komen, zul je tot de realiteit moeten komen.
je leeft nog te veel in dagdromen, los van de werkelijkheid, omdat deze nog te veel pijn doet...
kom daar van los heijdenv.
er is niks mis met dagdromen mist zij helemaal niet buiten zichzelf in verband staan...
maar dat staan zij nu juist wel....

rianna

Citaat van: marianne op maart 14, 2012, 09:30:18 AM
Citaat van: rianna op maart 14, 2012, 08:21:39 AM
goedemorgen allemaal

vandaag Woensdag trok ik
Koningin van de Staven en 11 = de roede
ik denk het allemaal onder controle te hebben
maar er komt roet in het eten
liefs Rianna

nee rianne, hier wordt je gevraagt je aandacht en energie te willen vestigen op edelmoedigheid, warmte en enthousiasme [vuur] een zeer solide thuis creeeren.

oh ok  daar kan ik me wel in vinden   
maar wat doet die roede er bij dan?????

dameblanche

ha die vicky, gelukkig, ik zat altijd de verkeerde letters te tikken..he.. hije..heijv... :-\ ;D

dameblanche

haha, ik dacht al ik ga rianne een naar de mond praten...nee grapje...roede staat ook voor energie...
maar ook 2 strijd tussen de 2 koninginnen en wel de kelken koningin en de staven koningin...
je eigen strijd tussen de je eigenschappen als kelken koningin en staven koningin....
de kelken koningin is diegene die in dat torentje zit, de staven koningin is diegene die dat torentje kan verlaten ;)

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 14, 2012, 09:43:48 AM
Ik ga voor de Maladieven  8)  ;)

ik ga nu voor je boeken...enkel of retour...
enkele reis voor 2 personen of  'n retourtje voor 1 persoon....

rianna

Citaat van: marianne op maart 14, 2012, 09:53:39 AM
roede staat ook voor energie...
maar ook 2 strijd tussen de 2 koninginnen en wel de kelken koningin en de staven koningin...

oh ok dat wist ik niet  ;) dank je

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 14, 2012, 09:50:39 AM
Citaat van: heijdenv op maart 14, 2012, 09:21:16 AM

kinger...ich hoof gein vaere in de vot gesjtoake te kriege :P ;)

deze combinatie van gevoel en verbeelding kan de mooiste dromen opleveren...
om weer in evenwicht met jezelf te kunnen komen, zul je tot de realiteit moeten komen.
je leeft nog te veel in dagdromen, los van de werkelijkheid, omdat deze nog te veel pijn doet...
kom daar van los heijdenv.
er is niks mis met dagdromen mist zij helemaal niet buiten zichzelf in verband staan...
maar dat staan zij nu juist wel....

Veren kriebelen zo hè... ;). Zijn toch mooie complimenten wat je krijgt?

Ik had er een goed gevoel bij toen ik de kaarten trok, dat gevoel is nu wat minder. Ik dacht dat ik nu toch wel nuchter met beide beentjes op de grond stond :-\. Maar ik snap je wel, zucht....ik wil nog steeds te snel en moet geduld hebben. Maar ik mag toch wel blijven dromen...???  :-*

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 14, 2012, 09:52:00 AM
ha die vicky, gelukkig, ik zat altijd de verkeerde letters te tikken..he.. hije..heijv... :-\ ;D

is moeilijk hè, al die verschillende letters uit elkaar houden  ;D :P. Ik heb het speciaal voor jou aangepast  ;)

hatsjepsoet

Ik snap het.