Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

assie63

Citaat van: marianne op maart 08, 2012, 07:18:21 AM
Citaat van: assie63 op maart 08, 2012, 06:55:41 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

hogepriester-kracht-penakels 2

meer orde door in mijn kracht te komen zodat er een balans onstaat

de hoge priester geeft bewustwording aan, je eigen religie, je egen geloof waar je kracht uit mag putten zodat het aspect beweging zich gaat manifesteren t.o.v relaties tot een ander....
je kunt dit herkennen in je vriendschappen waarin je je zelf kunt spiegelen....
ja ben mij van mindere zaken bewust geworden, ik geloof in mijn eigen kracht, ok, laaste snap ik niet helemaal, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Citaat van: Kraai op maart 08, 2012, 11:23:41 AM
Zoals de geliefden hebben gekozen voor elkaar mag jij vandaag de keuze maken die je de zon brengt...

Waar kies jij vandaag voor?

Kraai is terug :) ik kies voor genot door de liefde, tevredenheid, geluk, gezondheid om mij heen in mij

kristina1975

Eerst ridder van zwaarden en ik dacht o neeeee ik heb geen zin in strijd, klaar ermee

Daarna trok ik Lenormand sterren...

Xxx

rianna

goedemorgen allemaal
het is weer vrijdag het zonnetje schijnt  dus wie doet ons wat
vandaag trok ik

staven 7 en 15 = de beer
door de strijd te staken ondervind ik meer kracht

liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal  vandaag

ster-rad van fortuin- penakels 9

inzicht door mee te gaan in de veranderingen licamelijk en geeselijk in balans

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 08, 2012, 08:10:48 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
zwaarden 5  en 14 = de vossen
de stabiliteit in mijn gezin word verstoort ik vecht er voor met hand en tand
liefs Rianna

die vossen liggen erbij rianne....de vossen werpen er steeds een schijn over....een bepaald deel van het wapen van de geest wordt niet benut....uit voorzichtigheid....

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 08, 2012, 11:27:17 AM
goeie middag iedereen,

de dag is al voor de helft voorbij, maar toch nog even dagkaartjes getrokken.

Zwaarden 5 en zeisen... 2 pittige kaarten... welke boodschap heb ik hier uit te halen???

hoe zeggen ze het nou?
beter ten hele gekeerd dan ten halve gedraait?

ja beide strijdkaarten, maar in dit geval niet......
wat eerst een op onbezonnenheid leek, is alleen maar in zekerheid gegroeit jericho, je hebt nu de zwaarden in de hand en laat de 2 zwaarden van vertwijfeling achter.....

jericho

Dankjewel Marianne,

en vandaag staven 3 en de tuin. 2 mooie kaarten, en daar een stralende zon bij... mijn dag kan niet meer stuk!

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 08, 2012, 23:11:19 PM
goedemorgen allemaal

vandaag

de hoge priester geeft bewustwording aan, je eigen religie, je egen geloof waar je kracht uit mag putten zodat het aspect beweging zich gaat manifesteren t.o.v relaties tot een ander....
ja ben mij van mindere zaken bewust geworden, ik geloof in mijn eigen kracht, ok, laaste snap ik niet helemaal, Dank voor duiding, assie xx

vrienden zijn mensen die zich bewust zijn van het feit dat zij een of meerdere eigenschappen, opvattigen en karaktertrekken gemeen hebben, men ziet zijn/haar eigenaardigheden in de ander weerspeigelt en dat schept een band.
zo onstaan er verschillende banden al naar gelang de gebeurtenissen in je leven..
en zo is er op dit moment ook beweginging in je vriendschappen......
evenbeeld zoeken en kracht putten

dameblanche

Citaat van: Kraai op maart 08, 2012, 22:41:12 PM
ben graag het middelpunt ;D

middelpunt vlieg[d]end dan zekers.....de wijzen komen uit het oosten toch?

assie63

Citaat van: marianne op maart 09, 2012, 08:41:59 AM
Citaat van: assie63 op maart 08, 2012, 23:11:19 PM
goedemorgen allemaal

vandaag

vrienden zijn mensen die zich bewust zijn van het feit dat zij een of meerdere eigenschappen, opvattigen en karaktertrekken gemeen hebben, men ziet zijn/haar eigenaardigheden in de ander weerspeigelt en dat schept een band.
zo onstaan er verschillende banden al naar gelang de gebeurtenissen in je leven..
en zo is er op dit moment ook beweginging in je vriendschappen......
evenbeeld zoeken en kracht putten
och ok ja ik snap het  ;D, ja sommige vriendscahppen blijven je hele leven, en soms passen ze gewoon neit meer in je levne en komen er nieuwe vriendschappen, dank je xx

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 08, 2012, 23:32:50 PM
Eerst ridder van zwaarden en ik dacht o neeeee ik heb geen zin in strijd, klaar ermee

Daarna trok ik Lenormand sterren...

Xxx

de sterren geven aan dat de strijd voortblijf gaan.......ridders zitten in de heetst van de strijd helaas....

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 09, 2012, 08:41:33 AM
Dankjewel Marianne,

en vandaag staven 3 en de tuin. 2 mooie kaarten, en daar een stralende zon bij... mijn dag kan niet meer stuk!

prijs de dag niet voordat hij geeindigd is....
nee grapje hoor jericho....
de  3 staven geven groei en ontwikkeling aan...met de nadruk op ondernemingsgeest.......je bent best wel tevreden vandaag....... ;)

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 09, 2012, 08:10:43 AM
goedemorgen allemaal
het is weer vrijdag het zonnetje schijnt  dus wie doet ons wat
vandaag trok ik

staven 7 en 15 = de beer
door de strijd te staken ondervind ik meer kracht

liefs Rianna

de knokkaart....ook alles onder controlle willen hebben/houden...je kunt ook TE beschermend zijn.....

heijdenv

Mijn dagkaart is zwaarden 7 ondersteunt door de schildknaap van kelken. Rianna had ook zwaarden 7 zag ik. Wat zijn we toch een vechters en controlfreaks  ;)
Voor mij denk ik dat het betekent dat ik moet stoppen met vechten en erop kan vertrouwen dat alles goed komt. Klopt het Marianne?