Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 07, 2012, 00:35:43 AM
Haiiuuii :)
Ik heb net de pentakels 3 en de toren.

De rest dromen. Marianne xxxxxx

ik moet het er even op zetten believe....door de bomen het bos niet meer zien.....
ik weet nietwaarom ik daar nu weer op kom, maar je nieuwe werk vraagt te veel energie van je...
je wordt opgejaagd waardoor je je moelijker kunt concentreren op je essenciele werkpunten....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 07, 2012, 06:36:11 AM
Goedemorgen,

Vandaag de Zon en de Brief. De Zon,weer zo'n mooie kaart net als gisteren de Wereld. Ik word verwend  :D
Goede tijden gaan komen.

Liefs, H.
het wordt ook tijd dat de zon zal gaan schijnen, te lang in het donker gezeten..het wordt lente, tijd van liefde, vitaliteit en licht breekt aan, of althans daar moet je plaats voor gaan maken......

rianna

goedemorgen ik ben wat laat
vandaag trok ik de Staven 10 en 28 = de heer
ik geef me zelf de tijd niet om tot rust te komen maar mijn mannetje houd het tegen
liefs Rianna

jericho

Goede morgen iedereen,

vandaag ridder van pentakels en vogels. Ik ben een stevige basis aan het opbouwen. De vogels zeggen dat dit niet altijd van een leien dakje gaat, maar de problemen die af en toe op mijn pad komen zijn van voorbijgaande aard.

assie63

oedemorgen allemaal

vandaag

ster-kelken ridder-staven 3

inzicht en verniewing op emotioneel vlak zorgt voor nieuwe mogelijkheden

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

Pentakels koningin als dagkaart en zwaarden 9 ter ondersteuning. Ik weet niet goed hoe ik die kaarten moet plaatsen....

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 07, 2012, 09:42:28 AM
ik geef me zelf de tijd niet om tot rust te komen maar mijn mannetje houd het tegen
liefs Rianna

ja rianne, het zorgloket was al dicht.... ;D

de heer die duidelijk te veel hooi op zijn vork neemt, die daar letterlijk alle staven op zijn rug probeert te torsen, die daar niks van zegt en gedwee uitvoert wat hem is opgedragen zonder weerwoord, maar was bruidt hij van binnrn, wat zou hij graag in een keer de staven achter zich willen gooien, maar hij is bang vooor zijn eigen kracht.....

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 07, 2012, 10:43:19 AM
Goede morgen iedereen,

vandaag ridder van pentakels en vogels. Ik ben een stevige basis aan het opbouwen. De vogels zeggen dat dit niet altijd van een leien dakje gaat, maar de problemen die af en toe op mijn pad komen zijn van voorbijgaande aard.
ook weer die overgangsperiode......niet alleen en stevige basis, maar ook nog de nodige reserves..maar welke limiet heb je je zelf gesteld?
iedere dag weer die grens verleggen????
wanneer ben JIJ over jezelf tevreden, vragen de vogels?

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 07, 2012, 10:56:51 AM
oedemorgen allemaal

vandaag

welke nieuwe mogelijkheden heb je voor ogen assie......
ik hoor je hier al een paar maanden eigenlijk over, maar naar wat ben je op zoek....
en ga je het ook vinden, weet je wat je aan het zoeken bent....ik zie de ridder der keleken...waar geloof ik in? de ridder toont het ideaal beeld, de kelk houdt hij behoedzaam voor zich..als een triomf, maar weet de ridder wat er in de kelk zit?

grote hartstochten, grote dromen liggen in het verschiet??????

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 07, 2012, 11:25:44 AM
Goedemorgen allemaal,

Pentakels koningin als dagkaart en zwaarden 9 ter ondersteuning. Ik weet niet goed hoe ik die kaarten moet plaatsen....

koningin van pentakels hie ondersteunt door de zware 9 zwaarden die je het slachtoffergevoel geven, je hebt het gevoel het slachtoffer te worden van dingen waar je geen invloed op hebt....
je dreigt het overzicht te verliezen en te verkommeren......

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 07, 2012, 08:21:53 AM
Citaat van: hatsjepsoet op maart 07, 2012, 06:36:11 AM
Goedemorgen,

Vandaag de Zon en de Brief. De Zon,weer zo'n mooie kaart net als gisteren de Wereld. Ik word verwend  :D
Goede tijden gaan komen.

Liefs, H.
het wordt ook tijd dat de zon zal gaan schijnen, te lang in het donker gezeten..het wordt lente, tijd van liefde, vitaliteit en licht breekt aan, of althans daar moet je plaats voor gaan maken......

Nou vooruit dan maar  ;), laat die zon maar kommen  8)

rianna

Citaat van: marianne op maart 07, 2012, 20:03:50 PM
Citaat van: rianna op maart 07, 2012, 09:42:28 AM
liefs Rianna

ja rianne, het zorgloket was al dicht.... ;D

de heer die duidelijk te veel hooi op zijn vork neemt, die daar letterlijk alle staven op zijn rug probeert te torsen, die daar niks van zegt en gedwee uitvoert wat hem is opgedragen zonder weerwoord, maar was bruidt hij van binnrn, wat zou hij graag in een keer de staven achter zich willen gooien, maar hij is bang vooor zijn eigen kracht.....

ja dat kan best hoor  het mannetje is echt een binnenvetter dat is moeilijk  uit zich moeilijk  ook op het werk  hij doet alles gedwee maar ja hij zal toch moeten veranderen
maandag moet die voor halve dagen gaan beginnen
we zullen zien hoe dat gaat
dank je wel
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 07, 2012, 20:09:31 PM
Citaat van: assie63 op maart 07, 2012, 10:56:51 AM
oedemorgen allemaal

vandaag

welke nieuwe mogelijkheden heb je voor ogen assie......
ik hoor je hier al een paar maanden eigenlijk over, maar naar wat ben je op zoek....
en ga je het ook vinden, weet je wat je aan het zoeken bent....ik zie de ridder der keleken...waar geloof ik in? de ridder toont het ideaal beeld, de kelk houdt hij behoedzaam voor zich..als een triomf, maar weet de ridder wat er in de kelk zit?

grote hartstochten, grote dromen liggen in het verschiet??????
ik heb nog niets voor ogen, ik ben nergens naar op zoek, ik zoek niks, ik heb geen idee wat er in het verschiet ligt, ik laat het maar over mij heen komen, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Jij hebt gelijk Marianne en de kaarten voor morgen in ieder geval de staven 10 zegt ook dat ik te veel belast word..
Mijn kaarten zijn staven 10 dus en ANKER graag die Anker :) ik denk natuurlijk aan hem als ik lees mischien oude liwfde een nieuwe lwven etc

Nu slapen morgen weer vroeg op
Xxx

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag de Maan en de Vogels.
Ik vind het opvallen dat ik de laatste dagen Grote Arcana kaarten trek. Gisteren de Zon, vandaag de Maan. Dat vind ik ook wel bijzonder. Beide kanten van de dag worden belicht.
Toch snap ik niet waarom ik vandaag de Maan trek want die staat toch voornamelijk voor illusie, althans dat is altijd wat ik denk als ik hem zie. Nou, ik heb geen illusies meer, dus dat snap ik niet.
De Vogels zouden staan voor kort verdriet.
Ik zie de dag nu al met tegenzin tegemoet.

Liefs, H.