Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 06, 2012, 06:44:34 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

staven heer-kelken 6-matigheid

zelfvertrouwen en harmonie door meer in mijn evenwicht te komen

vol wilskracht en energie assie....
een openbaring.....je bent als het ware gereinigd, je staat er vdan ook 100% achter, het voelt ook zo, maar nu verder op een goede manier, het is niet  de bedoelong dat je wekelijks op deze manier gereinigd wordt....
het juist evenwicht is nu bepaald...en nu houwen zo

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 06, 2012, 08:40:58 AM
Goedemorgen,

Vandaag de Wereld en de Ring van Lenormand. De Wereld is een mooie kaart, laatste van de grote Arcana, voltooiing.
Bij Lenormand de Ring staat aangegeven dat het voor verbinding kan staan maar ook voor scheiding. Wat is het nu?

Liefs, H.

een vrije geest willen bereiken hatsie......
de ring geeft hier aan dat ja alsmaar in een rondje blijft draaien, dat je alsmaar het gevoel hebt nog niks te hebben bereikt, je in een impasse je bevindt....

waarom denk je dat die persoon geen interesse in je heeft???
het is niet persoonlijk gedoelt hoor van hem...
maar het feit dat je gebonden bent.......daarom houdt hij je op enige afstand.... 8)

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

wat heerlijk om te zien dat we een blauwe lucht hebben en een voorzichtig zonnetje (in Limburg :-)), wat ziet een dag er dan toch anders uit!

Mijn dagkaart is de maan met als ondersteuning ridder van van pentakels. Ik zie het als geduld, geduld, geduld hebben. Af en toe is dat moeilijk om altijd maar geduld te hebben, pfff.

Fijne dag!

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag rok ik
de duivel en 32 = het maantje
gefrustreerde gevoelens
zou kunnen want ik ben nog steeds niet prut
liefs Rianna

jericho

Goeie morgen iedereen,

vandaag de toren en boom. ::)mmm, welke doorbraak staat me vandaag te wachten??? En de boom kan ik niet zo goed plaatsen. Staat die niet voor gezondheid? Daar is op dit moment niets mis mee, alleen geeuw... wat extra slaap zou wel deugd doen op dit moment...

dameblanche

je schijnbare veiligheid wordt op de proef gestelt jericho.....je houdt je vast aan bepaalde veiligheden voortkomend uit het verleden

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 06, 2012, 09:17:07 AM
Goedemorgen,

Vandaag de Wereld en de Ring van Lenormand. De Wereld is een mooie kaart, laatste van de grote Arcana, voltooiing.
Bij Lenormand de Ring staat aangegeven dat het voor verbinding kan staan maar ook voor scheiding. Wat is het nu?

Liefs, H.

een vrije geest willen bereiken hatsie......
de ring geeft hier aan dat ja alsmaar in een rondje blijft draaien, dat je alsmaar het gevoel hebt nog niks te hebben bereikt, je in een impasse je bevindt....

waarom denk je dat die persoon geen interesse in je heeft???
het is niet persoonlijk gedoelt hoor van hem...
maar het feit dat je gebonden bent.......daarom houdt hij je op enige afstand.... 8)

Ja, dat zou best kunnen wat je zegt. Hij had wel interesse, althans, ik weet niet zeker wat hij voelde maar hoe hij zich gedroeg daaruit maakte ik wel een bepaalde intersse uit. Dat ik geen contact met hem kan hebben is niet zozeer alleen vanwege mijn gebondenheid maar vooral vanwege de aard van ons contact in het verleden wat maakt dat het nu lastig is om contact te hebben.

Wat ik heel sterk kan hebben, vanochtend heb ik dat ook weer, is het idee dat hij mij gaat vergeten. Dat hij verder gaat en open zal staan voor anderen. Dat zijn gevoel voor mij en de interesse in mij zal wegzakken (als dat nu al niet het geval is) en dan is het voorgoed weg. Begrijpelijk uiteraard, als je wordt afgewezen dan ga je verder. Een jaar geleden toen het contact stopte heb ik maanden gepiekerd over het feit dat het niet wederzijds leek te zijn en ik het verkeerd leek te hebben ingeschat. Vervolgens kom ik hem een half jaar later tegen en blijkt het anders te zijn wat mij vleugels gaf. Ik bloeide helemaal op. Toen zei ik ook dat contact niet kon maar toen gaf hij aan contact te blijven houden. Heerlijk vond ik dat en hij hield zijn woord. Een paar maanden geleden gaf ik het weer aan en toen was hij duidelijk in dat me niet meer zou "lastigvallen" (zo schreef hij dat, hij valt me natuurlijk helemaal niet lastig).

Ik weet dat het niet oké is om zo te denken. Ik heb een relatie en je kan niet verwachten dat iemand op je gaat zitten wachten of zo. Ik gun hem ook echt serieus geluk.
Het is meer het onverdraagbare idee (echt onverdraagbaar) dat het gevoel weg gaat of al is. Zeker gezien mijn afwijzing. Dan baal ik er van dat ik niet heb geschreven dat ik het moeilijk vind, dat ik ookwil dat het anders was.

Dat is waarschijnlijk die Ring, malen dat ik heb kwijt ben, voorgoed.

hatsjepsoet

Citaat van: Believe75 op maart 06, 2012, 08:52:10 AM
mooie kaarten H! Toch zie jij liever de negatieve, de scheiding of zie jij de scheiding juist als de wereld voor je hebben?
Hoe dan ook de wereld is in je handen als jij maar met je eigen ik een goede band hebt.

Liefs

Goedemorgen,

Liefs, H.

Hé Believe,

Wat bedoel je met "of zie jij de scheiding juist als de wereld voor je hebben?"

Liefs, H.

rianna

Citaat van: rianna op maart 06, 2012, 09:40:15 AM
goedemorgen allemaal
vandaag rok ik
gefrustreerde gevoelens
liefs Rianna

vergeet mij niet   :'( :P ;)

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 06, 2012, 09:24:08 AM
Goedemorgen allemaal,

wat heerlijk om te zien dat we een blauwe lucht hebben en een voorzichtig zonnetje (in Limburg :-)), wat ziet een dag er dan toch anders uit!

Mijn dagkaart is de maan met als ondersteuning ridder van van pentakels. Ik zie het als geduld, geduld, geduld hebben. Af en toe is dat moeilijk om altijd maar geduld te hebben, pfff.

Fijne dag!

haha, weer een limburger in ons midden.....
joa heijdenvr......sjoon waer vandaag, baeter ès gister.... zôndig woar helemoal klote.....
zijknaat gewore oppe fits....

geduld???
je hebt al zoveel geduld gehad hoor mied, nee daar ligt het niet aan....
de maan geeft je het gevoel dat je in het duister tast.... in deze weer moet ik zeggen overgangsperiode...
eigenlijk vindt je het maar niks, het maakt je treurig....
toch zet deze periode wel zoden aan de dijk en zal voor opheldering zorgen....

dameblanche

goedemorgen allemaal
vandaag rok ik
gefrustreerde gevoelens
liefs Rianna

ik ben nog steeds niet prut.......
ik moet lachen om die uitdrukking.....
moet ik onthouden...........
vastzitten in een moeilijke situatie, je kunt je moeilijk uiten eigenlijk.....
je bent moe  maar ook moe gestreden op dit moment, besef echter wel dat deze situatie even niet voor niks is, er is de laatste tijd wat geharrewar geweest, wat touewtrekkerij hier en daar....
warbij je ook het idee had dat je de controlle niet helemaal had, en dat vreet je energie weg....

geef je even de tijd, gun jezelf de rust om weer energie op te laden, met batterijen is het net zo....
vergelijk je vandaag maar even met een batterij...en  ga strakkies maar even an de oplader liggen....

rianna

Citaat van: marianne op maart 06, 2012, 16:21:05 PM
goedemorgen allemaal
vandaag rok ik
gefrustreerde gevoelens
liefs Rianna

ik ben nog steeds niet prut.......
ik moet lachen om die uitdrukking.....
moet ik onthouden...........
vastzitten in een moeilijke situatie, je kunt je moeilijk uiten eigenlijk.....
je bent moe  maar ook moe gestreden op dit moment, besef echter wel dat deze situatie even niet voor niks is, er is de laatste tijd wat geharrewar geweest, wat touewtrekkerij hier en daar....
warbij je ook het idee had dat je de controlle niet helemaal had, en dat vreet je energie weg....

geef je even de tijd, gun jezelf de rust om weer energie op te laden, met batterijen is het net zo....
vergelijk je vandaag maar even met een batterij...en  ga strakkies maar even an de oplader liggen....

ja dat doe ik ook ik moet me zelf ontzien het is niet anders
en ja hoor kan best het zal niet voor niets zijn
maar ik ben blij als ik weer opknap is niks voor mij zo gammel
dank je wel hoor Marianne
dat je nog even gekeken heb
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 06, 2012, 09:12:53 AM
Citaat van: assie63 op maart 06, 2012, 06:44:34 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

staven heer-kelken 6-matigheid

zelfvertrouwen en harmonie door meer in mijn evenwicht te komen

vol wilskracht en energie assie....
een openbaring.....je bent als het ware gereinigd, je staat er vdan ook 100% achter, het voelt ook zo, maar nu verder op een goede manier, het is niet  de bedoelong dat je wekelijks op deze manier gereinigd wordt....
het juist evenwicht is nu bepaald...en nu houwen zo
ja klopt, ik spring om 6 uur mijn bed uit, geen centje pijn, ja echt een openbaring, ja sta er helemaal achter, ja zeker verder op de goede manier, mijn evenwicht is helemaal goed heerlijkkkkkkkkkkk, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Haiiuuii :)
Ik heb net de pentakels 3 en de toren.

De rest dromen. Marianne xxxxxx

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag de Zon en de Brief. De Zon,weer zo'n mooie kaart net als gisteren de Wereld. Ik word verwend  :D
Goede tijden gaan komen.

Liefs, H.