Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag staven 4 en de lelie van lenormand.
Staven 4 heb ik vaker getrokken, ver weg is het feest maar ik ga er niet naar toe.
Lelie staat voor bescherming en iemand had ergens geschreven dat het voor haar ook betekende dat ze dicht bij zichzelf moest zijn.

Liefs, H.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
ridder van kelken en 29 = de dame
iemand die mij  iets aan komt reiken waar ik blij mee ben
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 01, 2012, 06:45:14 AM
Goedemorgen,

Vandaag staven 4 en de lelie van lenormand.
Staven 4 heb ik vaker getrokken, ver weg is het feest maar ik ga er niet naar toe.
Lelie staat voor bescherming en iemand had ergens geschreven dat het voor haar ook betekende dat ze dicht bij zichzelf moest zijn.

Liefs, H.

in het getal 4 komt bewustwording naar voren, een [trage] groei en ontwikkeling [3] krijgt vorm en manifesteerd zich...

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 01, 2012, 07:36:16 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
liefs Rianna
je zit in een overgangsfase, maar je probeert hier alle vat op te krijgen...

29=2+9=11
1+1=2
naar het bewuste, roert zich het onbewuste....
je probeert het angstvallig in bedwang te houden rianne, die heeft alles met controle-gedrag te maken...

jericho

goeie morgen iedereen,

ook vandaag trok ik zwaarden 6, deze keer samen met vissen. Ik vertrouw er nog steeds op dat er een overvloed is voor iedereen. Ik krijg wat ik nodig heb. Overvloed is voor mij niet enkel het materiële, (ok, een beetje heb je wel nodig ;)), maar overvloed kan ook overvloed aan tijd voor jezelf, vrienden, liefde,... zijn!

Vandaag is het complimentendag! Een fijne complimentendag aan iedereen gewenst! En aan iedereen op dit forum, dankjewel voor jullie bijdrage! Samen leren we zovéél van elkaar!!!
:-*

dameblanche

Citaat van: jericho op maart 01, 2012, 09:25:37 AM
goeie morgen iedereen,

ook vandaag trok ik zwaarden 6, deze keer samen met vissen. Ik vertrouw er nog steeds op dat er een overvloed is voor iedereen. Ik krijg wat ik nodig heb. Overvloed is voor mij niet enkel het materiële, (ok, een beetje heb je wel nodig ;)), maar overvloed kan ook overvloed aan tijd voor jezelf, vrienden, liefde,... zijn!

Vandaag is het complimentendag! Een fijne complimentendag aan iedereen gewenst! En aan iedereen op dit forum, dankjewel voor jullie bijdrage! Samen leren we zovéél van elkaar!!!
:-*

6 is het getal van groei [3] en groei [3]
hierbij komt de groei in dualiteit nog meer naar voren....
de groei en de schijnbare groei...
ook de 6 geeft verstarring aan......in eigen stabiliteit gevangen...
6 geeft ook de mogelijkheid tot keuze aan.....

hier wordt aangegeven dat bepaalde groei stagneert en je op zoek moet naar een andere manier om de groei te kunnen voortzetten.....

kristina1975

Kelken 9 en de wolken zijn mijn kaarten. Ik ben te laat xxx

assie63

goedemiddag

vandaag

munten 3-zegewagen-staven 5

strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruik

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 01, 2012, 09:41:48 AM
Kelken 9 en de wolken zijn mijn kaarten. Ik ben te laat xxx

ik ben te laat ???
je kunt altijd je dagkaarten deponeren believe...sluitingstijd is 00.00 uur vanavond ;D
werken dan alleen met terugwerkende kracht..... :P
er hangt een wolkje op je geluk lijkt het alsmaar.....
het komt op jou over alsof de geluksfee je over wil slaan....
voel je je even gelukkig...pats boem daar komt weer een wolk....
de 9 staat voor tevredenheid, het leven LIJKT  goed.....
maar niet is wat het lijkt....

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 PM
goedemiddag

vandaag

munten 3-zegewagen-staven 5

strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruik

een overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]
groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......

heijdenv

Goedemiddag allemaal  :),

Ik ben al vrij lang lid van dit forum en trek hier sinds een paar maanden bijna dagelijks een dagkaart en een ondersteunende kaart. Hoewel ik het heel moeilijk vind om de kaarten juist te kunnen interpreteren, vind ik het waanzinning interessant (lees: het voelt goed) om er op deze manier mijn levenslessen mee te volgen en te kunnen uitleggen. Ik heb inmiddels gemerkt dat dagkaarten ook wel eens op iets slaan wat later in de week gebeurt of op iets wat inmiddels is geweest maar waar ik emotioneel nog niet klaar mee ben. Met veel belangstelling lees ik de uitleg wat bij iedere kaart beschreven staat en vaak herken ik er punten in. Soms merk ik dat ik een kaart trek die ik niet kan plaatsen; als ik er dan langer over nadenk kan ik de kaart vaak plaatsen bij iemand die net daarvoor een tijdje in mijn gedachten is geweest.
Ik trok vanochtend als dagkaart Kelken schildknaap, en als ondersteunende kaart Kracht.

Voor mij betekent dit dat ik na een periode van veel verdriet, ongeduld en teleurstelling pas op de plaats maak, accepteer dat ik niets kan overhaasten en dat ik liefdevol op mezelf kan (en moet) vertrouwen. De beslissing om de situatie te accepteren zoals hij is, heb ik eerste instantie met mijn hoofd genomen, deze kaarten zeggen mij dat mijn hart het nu ook accepteert (zo voelt het ook). De kaart Kracht zegt mij dat het goed zal voelen, dat ik het geduld op zal kunnen brengen en dat ik meer in evenwicht zal komen.

Toch zou ik graag van jullie willen weten wat jullie eerste ingeving is als je de dagkaart kelken schilknaap trekt met als ondersteunende kaart Kracht. Wie wil me er meer over vertellen? Alvast een warm dankjewel!

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 01, 2012, 15:45:08 PM
Goedemiddag allemaal  :),

Ik ben al vrij lang lid van dit forum en trek hier sinds een paar maanden bijna dagelijks een dagkaart en een ondersteunende kaart. Hoewel ik het heel moeilijk vind om de kaarten juist te kunnen interpreteren, vind ik het waanzinning interessant (lees: het voelt goed) om er op deze manier mijn levenslessen mee te volgen en te kunnen uitleggen. Ik heb inmiddels gemerkt dat dagkaarten ook wel eens op iets slaan wat later in de week gebeurt of op iets wat inmiddels is geweest maar waar ik emotioneel nog niet klaar mee ben. Met veel belangstelling lees ik de uitleg wat bij iedere kaart beschreven staat en vaak herken ik er punten in. Soms merk ik dat ik een kaart trek die ik niet kan plaatsen; als ik er dan langer over nadenk kan ik de kaart vaak plaatsen bij iemand die net daarvoor een tijdje in mijn gedachten is geweest.
Ik trok vanochtend als dagkaart Kelken schildknaap, en als ondersteunende kaart Kracht.

Voor mij betekent dit dat ik na een periode van veel verdriet, ongeduld en teleurstelling pas op de plaats maak, accepteer dat ik niets kan overhaasten en dat ik liefdevol op mezelf kan (en moet) vertrouwen. De beslissing om de situatie te accepteren zoals hij is, heb ik eerste instantie met mijn hoofd genomen, deze kaarten zeggen mij dat mijn hart het nu ook accepteert (zo voelt het ook). De kaart Kracht zegt mij dat het goed zal voelen, dat ik het geduld op zal kunnen brengen en dat ik meer in evenwicht zal komen.

Toch zou ik graag van jullie willen weten wat jullie eerste ingeving is als je de dagkaart kelken schilknaap trekt met als ondersteunende kaart Kracht. Wie wil me er meer over vertellen? Alvast een warm dankjewel!

na een periode van onevenwichtigheid probeer je je leven weer in kaart  te brengen en dit is duidelijk nodig, gezien je nu elke dag een aartje trekt...
je wil balans...en de laatste tijd lukt het je aardig...
de kelekn achildknaap geeft hier een overgangsperiode aan waarbij vooral emoties de vrije loop hebben...je probeert weer in je kracht te gaan staan....
succes, komt langzaam weer in orde.... :-*

rianna

Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 09:00:31 AM
Citaat van: rianna op maart 01, 2012, 07:36:16 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
liefs Rianna
je zit in een overgangsfase, maar je probeert hier alle vat op te krijgen...

29=2+9=11
1+1=2
naar het bewuste, roert zich het onbewuste....
je probeert het angstvallig in bedwang te houden rianne, die heeft alles met controle-gedrag te maken...

hoi Marianne
dat gevoel heb ik ook echt of er iets staat te gebeuren maar wat kan ik nog niet thuis brengen
voel me meer op mijn gemak zeg mar  niet zo gejaagd  wel lekker trouwens
en ja dat controle gedrag he  helemaal afleren zal ik dat wel niet hoor maarja
zoals het vogeltje gebekt is he
dank je wel weer hoor
liefs Rianna

heijdenv

Hoi Marianne,

klopt aardig, er hebben heel wat tranen gevloeid de afgelopen tijd en ik ben echt op zoek geweest naar innerlijke rust en balans. Blijkbaar is het voor mij moeilijk om "los te laten" en te vertrouwen op de levensstroom. Bedankt voor je uitleg! Lfs.

heijdenv

Oh ja Marianne, nog een vraag. Een paar dagen geleden adviseerde je me om mijn roze bril af te zetten. En je had er helemaal gelijk in. Heb ik die roze bril volgens jou nu ook afgezet? Lfs