Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Ik ben een geest

Gestart door Sweetie, februari 29, 2012, 14:25:46 PM

Sweetie

Hallo,

Ik heb al een paar mooie dromen gedroomd
ik wordt wakker omdat mijn man opstaat daarna val ik terug in slaap en dan begint het :
Ik sta in ons gangetje om naar de kelder te gaan in mijn eigen huis
Ik draai mij met mijn rug naar de trap toe en kruis mijn armen en leg mijn handen op mijn schouders,ik buig mijn hoofd een klein beetje naar beneden en dan stijg ik op ,door de trap heen en kom ik uit in mijn slaapkamer boven (is niet ingericht zoals mijn slaapkamer nu) daar aan een klein venster raampje staat een stoeltje met rieten zitting en het bed ernaast, ik kijk door het raampje en zie een prachtige tuin met bloemen en bomen was als een schilderijtje zo mooi dan wordt ik wakker.

Een volgende gelijkaardige drroom ,
Ik droomde dat ik midden in de nacht wakker wordt kom mijn bed uit zweef de trap af en open mijn deur van de woonkamer, in het donker zie ik een heel oud lief vrouwtje op de bank zitten met haar rug naar mij toe gedraaid,ik ga naar haar toe ik had haar nog nooit gezien, en toch zeg ik haar : "ben je hier ook? ze zegt niets en glimlacht ik ben dan naar de keuken geweest (wat totaal niet op mijn keuken gelijkt) en heb waarschijnlijk iets klaar gemaakt maar de rest ontbreekt mij

De laatste droom :
Ik sta op een zolder in een vreemd huis, ik hoor mensen praten maar plots hoor ik mijn hondje blaffen, ik wil naar beneden en dacht ik waag het erop ik zeefde de trap af met hoofd naar voor ik kom voor de voordeur te staan, mijn hand verdwijnt door de deur, verbaasd en geschrokken trek ik mijn hand terug ik kijk naar mijn hand en naar de deur ik steek mijn hand terug uit en zie het verdwijnen door de deur mijn lichaam volgdedoor de deur heen, ik kwam buiten en keek naar mijn hondje die ok was en ik verdween weer dwars door de deur naar de zolder toe .

groetjes
Suzy

Sweetie

Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen ??
Thanks

Pink

Hallo Suzy,

Uiteraard wil ik naar je dromen kijken maar dat kost iets meer tijd dan een paar uur. Alle uitleggers hier doen dit naast normale dagelijkse werkzaamheden.

Het kan dus voorkomen dat je wat geduld moet hebben.

Pink

Eveningstar

Hoi Suzy,

wat betekent een "geest" voor je?  Welke woorden komen je meteen in je op, als je aa "geest" denkt?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven
ik kan overal door dus door de trap en door de deur ik stap ook niet ik ga overal al zwevend zoals een geest .
De 2 de droom ben ik geest in de droom want ik kwam beneden en dat oude lieve vrouwtje die op de bank zat was ook een geest

Eveningstar

Ja, ja, lieve meid,
geesten genoeg ;) , maar wat betekent een geest voor je?

Vul in... een geest is  voor mij ....

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Citaat van: Pink op maart 01, 2012, 09:32:52 AM
Hallo Suzy,

Uiteraard wil ik naar je dromen kijken maar dat kost iets meer tijd dan een paar uur. Alle uitleggers hier doen dit naast normale dagelijkse werkzaamheden.

Het kan dus voorkomen dat je wat geduld moet hebben.

Pink

Ik heb tijd hoor Pink
Doet u maar rustig
Alvast heel heel hartelijk bedankt :-*

Varen

Wat is het dat jou het gevoel geeft dat je word geremt in wie je kan of wil zijn?

Carla

Bij mij komen associaties op als 'geen deel uitmaken van' en 'niet gezien worden'..

Sweetie

Citaat van: Eveningstar op maart 01, 2012, 11:16:13 AM
Ja, ja, lieve meid,
geesten genoeg ;) , maar wat betekent een geest voor je?

Vul in... een geest is  voor mij ....

Liefs,
Eveningstar

Oja dat bedoel je
een geest voor mij is geen lichaam een persoon een schim een ziel bv iemand die overleden is en op de een of andere manier contact met je wil opnemen

Sweetie

Citaat van: Kraai op maart 01, 2012, 12:21:42 PM
Wat is het dat jou het gevoel geeft dat je word geremt in wie je kan of wil zijn?

Voel me niet meer geremd
Heb veel losgelaten in het leven mensen losgelaten waarvan ik dacht dit nooit te kunnen
Ik ga mijn weg en degene die niet mee wilt, blijft achter
heb niet het gevoel van" was ik maar zo "of "kon ik dit ook maar "ik denk soms niet na  (meestal) wat ik denk komt eruit hoe lachwekkend dit soms kan zijn

Eveningstar

CiteerOja dat bedoel je
een geest voor mij is geen lichaam een persoon een schim een ziel bv iemand die overleden is en op de een of andere manier contact met je wil opnemen

En dus... wil dat zeggen, dat je gedroomd hebt van jezelf, maar dat je je eigenlijk niet als bestaand iemand ziet, maar toch contact met jezelf wil maken...

M.a.w. je vind jezelf minder waardig, niet de moeite om.... en  je bent nu op zoek naar jezelf. Wie jezelf bent.
En dan sluit het gevoel van Carla hier perfect aan...

Hoe voelt dat voor jou aan, Suzy?

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Sorry, dat citatengedoe .... mmm... lukte me niet zo goed. Sorry hé!

Varen

Citaat van: Suzy op maart 01, 2012, 13:39:07 PM
Citaat van: Kraai op maart 01, 2012, 12:21:42 PM

Voel me niet meer geremd
Heb veel losgelaten in het leven mensen losgelaten waarvan ik dacht dit nooit te kunnen
Ik ga mijn weg en degene die niet mee wilt, blijft achter
heb niet het gevoel van" was ik maar zo "of "kon ik dit ook maar "ik denk soms niet na  (meestal) wat ik denk komt eruit hoe lachwekkend dit soms kan zijn

Er is dus in het verleden sprake geweest van je geremd voelen. Kan het zo zijn dat wat het is geweest dat je remde je nog niet helemaal een plekje hent kunnen geven en dat je dit nog onbewust aan het verwerken bent?

Voor jezelf voelt het als de juiste keuze die je destijds hebt gemaakt omdat je je eigen weg wilt volgen maar wellicht dat er ergens diep toch iets aan je knaagt.

Sweetie

Citaat van: Eveningstar op maart 01, 2012, 14:02:08 PM

En dus... wil dat zeggen, dat je gedroomd hebt van jezelf, maar dat je je eigenlijk niet als bestaand iemand ziet, maar toch contact met jezelf wil maken...

M.a.w. je vind jezelf minder waardig, niet de moeite om.... en  je bent nu op zoek naar jezelf. Wie jezelf bent.
En dan sluit het gevoel van Carla hier perfect aan...

Hoe voelt dat voor jou aan, Suzy?

Liefs,
Eveningstar

Ja inderdaad al is dit wel verbeterd daar mijn man mij daarin gesteunt heeft
maar ik dacht dat ik inderdaad niet de moeite was om na te kijken en een ander veel beter en knapper was
dat minderwaardigheidsgevoel zat er inderdaad heel diep in
Al heb ik niet het gevoel van kon ik maar dit of kon ik maar dat,
we zijn wie we zijn en heb daar vrede mee nu... :)

Wist niet dat je dit in dromen kon weerzien
Heel prachtig en knap vind ik dit
Hartelijk bedankt  :-* :-* :-*