andere kijk op legging door iemand van jullie graag

Gestart door cjke, februari 27, 2012, 18:20:40 PM

cjke

hallo ,

ik heb enkele dagen geleden een relatielegging gedaan voor mijn broer .
nu wou ik vragen of er mensen zijn hier die ook eens een kijkje willen nemen en eventueel hun inzicht in de kaarten kunnen geven aub.
ik heb de legging gedaan en afgewerkt maar wou toch graag andermans inzicht erin , ben een beetje bang dat ik misschien te positief ben ofzo omdat het toch over mijn broer gaat . ik sta misschien te dicht om objectief genoeg te zijn .
dus graag jullie mening dan kan ik deze even naast de mijne leggen .
alvast bedankt voor de hulp  :-\

Relatielegging  gunter 22/04/1973 & sandra 08/10/1972

18 (de hond) 32(de maan)29(de dame)25(de ring)19(de toren)8(doodskist)6(de wolken)33(de sleutel)
11(de roede)15(de beer)14(de vos)23(de muizen)22(de weg)30(de lelie)16(de sterren)1(de ruiter)
2(klaveren)17(ooievaar)27(de brief)21(de berg)24(het hart)10(de zeis)31(de zon)35(het anker)
3(het schip)28(de heer)26(het boek)20(de tuin)5(de boom)13(het kind)12(de vogels)34(vissen)
                                           9(de ruiker)4(het huis)36(het kruis)7(de slang)

Eveningstar

Hallo,

welke vraag heb je gesteld? Waarom precies deze 36 kaarten legging?

Groetjes,
Eveningstar

cjke

de vraag was eigelijk hoe de relatie nog zal evolueren en voor de rest algemene info .
ik haal persoonlijk meer uit de 36 kaart legging . deze leg ik bijna altijd , ben nog niet zo bedreven met de andere patronen eigelijk . het is nog een leerproces he .

groetjes cjke

Eveningstar

Ja, ja, maar natuurlijk! Het is ook ok, wanneer je je daar het best bij voelt.
Heb je een vb. van een relatielegging? Anders kan je die even uitproberen... Als je overweg kan met de 36 kaartenlegging, lukt je een relatielegging zeker en vast :-)!

Mocht je geen vb. van een relatielegging hebben of vinden, geef maar aan dan.

We helpen mekaar op weg hé :-).

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

goede morgen cjke,
ik neem hier aan dat je broer op de hoogte is van deze vraag.
dan kunnen we uitgaan van de heer in het kaartspel....
de heer ligt onder aan de legging , het is hem allemaal een beetje boven het hoofd gegroeit, hij is niet zeker meer van de zaak, en volgt veranderingen met argwaan....hij is iets te weten gekomen, er liggen onuitgesproen zaken bij hen...
de vrouw heeft de broek aan, zij bepaald in die relatie....
er komen meerder problemen, en ik denk niet dat zij het met elkaar zullen gaan redden....toren-sleutel...dit wijst doorgaans op een scheiding van partijen....
gr. marianne