De wereld omgekeerd

Gestart door janice, februari 26, 2012, 15:11:29 PM

janice

Ik vroeg me af wat ik precies zou moeten/kunnen doen met het advies wat ik niet zo lang geleden van iemand heb gekregen, er wat mee doen of links laten liggen en ik kreeg de wereld omgekeerd als antwoord.
hoe zou ik dat kunnen vertalen ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

hatsjepsoet

janice

Ik vroeg of ik iemand ooit nog eens in de toekomst tegen zou komen en kreeg als antwoord dat ik/we wat levenslessen zou moeten afronden voordat we klaar waren voor elkaar  ::)

hatsjepsoet

Zou het dan kunnen betekenen dat jij/jullie elkaar tegen gaan komen zodra jij/jullie die levenslessen hebben geleerd en zo niet dan gebeurt het niet? Of je komt elkaar wel tegen maar dan kan het niets worden want eerst moeten die levenslessen geleerd zijn?
Ik weet natuurlijk niet waarover het gaat maar gaat het om iemand die je al kent? Al een bepaalde ervaring mee hebt? Zo ja, dat is dan zeker op een bepaalde manier verlopen en het kan in de toekomst anders gaan maar dan moet je eerst geleerd hebben anders verval je weer in hetzelfde?
Zou het zoiets kunnen zijn? Ben ik trouwens duidelijk? Hi hi, vind het zelf wat vaag.

Groetjes, H.

janice

Het gaat inderdaad om iemand die ik al eerder enkele weken heb leren kennen maar die ik niet meer zie/spreek, wat ik jammer vind.
Vandaar mn vraag of ik die persoon ooit nog eens weer tegen zou komen.
Als antwoord kreeg ik dat we pas klaar voor elkaar waren na het afronden van wat.
Overigens neem ik het met een zeer flinke korrel zout maar was toch ff nieuwsgierig :)
Normaal kom ik namelijk nooit iemand meer tegen die ik even kort ergens heb leren kennen.
En ja ik snap je uitleg. :)

hatsjepsoet

Ik heb van twee sites de uitleg geplakt die staat bij de Wereld en relaties. Ik weet niet of het gaat om echt een relatie met die persoon maar ieder contact is een relatie, denk ik dan maar:
De Wereld: Het is tijd om iets nieuws te beginnen. Misschien binnen deze relatie, door een tijdje alleen door te brengen, of helemaal. Ga eens lekker op vakantie, met elkaar of met vrienden. Ga er eens even helemaal tussen uit!

Liefde
In relaties geeft De Wereld aan dat je in je relatie thuishoort en jezelf goed voelt. Ook kan de kaart aangeven dat er een partner komt die je levensgezel zal worden. Bij De Wereld is een relatie nooit een oppervlakkig contact. De kaart staat voor een duurzame, solide vriendschap of partnerschap die een diepgaande betekenis heeft.

Bij die laatste (van kaartensterren) staat ook aangeven van het in balans zijn, de juiste houding aannemen.

Dit gaat volgens mij dan om de rechtopstaande kaart. Zou omgekeerd kunnen betekenen dat je er nog niet aan toe bent of dat die ander dat niet is? Of misschien angst door eerdere ervaringen?

janice

eigelijk was mn vraag wat ik met dat advies aan moet, oppakken of lekker laten voor wat het is, wat wie zegt dat ik die persoon ooit nog weer zal zien/tegenkomen, dat gebeurt bij mij 9 van de 10 keer nieteens

janice

of misschien is het een onhandige vraag en/of verkeerd gekozen legging en had ik beter voor De Weg als legging kunnen kiezen

hatsjepsoet

Oké, nou als je die persoon toch niet tegen gaat komen dan maakt het advies toch niet uit. Eerlijk gezegd zou ik het contact wel aan gaan als ik die persoon zou tegen komen wat het advies ook is en als ik hem/haar niet zou tegenkomen maar ik wil het wel graag dan zou ik die persoon opzoeken als dat binnen de mogelijkheden ligt. En dan zie ik het wel dat advies betreft. Wie weet zit die persoon fout met haar advies of wat dan ook. Dat zou ik dan denken. En vaak leer je juist in contact met een ander.

hatsjepsoet

Ik las je laatste reactie pas nadat ik die van mij had geplaatst. Welke legging kreeg je dan?