Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Gewonde vogel"

Gestart door frommeltje, februari 26, 2012, 11:07:36 AM

frommeltje

Hoi,

Mijn droom van vannacht:

Ik ben buiten en sta ergens in een gangetje.Ik ben volgens mij met de hond aan het wandelen.
Ik zie op de tegels (de tegels zijn grijs) een vogeltje zitten.Hij is heel klein en ik zie dat hij gewond is.De kleur is volgens mij beige/grijs.
Hij heeft bloed op zijn rug.Ik pak hem op en ineens is hij veel groter (zo ongeveer als een duif).
De hond wil hem pakken maar ik zeg dat ie dat niet mag.
Ik wil hem gaan verzorgen,ik vind het zo zielig.Ik heb hem  niet goed vast dus ik wil hem iets anders vastpakken.Meteen als ik dat doe gilt de vogel van de pijn. :'(
Ik word met een naar gevoel wakker....

Je kunt begrijpen dat dit geen leuke droom was,zeker omdat ik nogal veel van dieren houd en ze geen pijn wil doen.
Nu is het natuurlijk symbolisch en zal het waarschijnlijk niks met dieren te maken hebben.
Ik denk eerder met gevoel maar wat precies...?

Bedankt en groetjes.

Varen

Waar leidt de gang jou naar toe en gaat alles in je leven zijn "gangetje"?

De vogel kan naar ongekende hoogtes vliegen maar is gewond aan zijn rug.

Een rug ondersteund je lichaam, voel jij je genoeg gesteund?

Een grijze vogel op een grijze ondergrond, grijs is een mengeling van zwart en wit. Een neutrale kleur die geen kleur wil bekennen. Durf jij je bloot te geven en te laten zien wat je in je mars hebt?

Zodat je zoals de duif de vrijheid en vrede tegoemoed mag treden? De hond is trouw aan het andere gevoel wat je tegenhoud om je vleugels uit te slaan.

Een tweestrijd, ik wil wel vliegen maar ik durf niet...

frommeltje

Hoi Kraai,

Heel erg bedankt voor je reaktie.Ik sta er iedere keer weer van te kijken wat je allemaal uit een droom kan halen.En dat jij het zo goed ziet.
Want het klopt helemaal.Mijn leven gaat gewoon zijn gangetje,maar toch zou ik iets meer willen.
Ik wil graag mijn ding doen,mijn pad volgen maar.........wat is mijn pad!
En ook angst houd me tegen.
Het is ook niet zo makkelijk als je,zelfs op mijn leeftijd,nog steeds niet goed weet wat je wil.
Maar verder mag ik niet klagen!
Bedankt voor weer wat meer inzicht. :)