Hulp bij Lenormand liefdes legging

Gestart door AprilGirl, februari 24, 2012, 16:59:51 PM

AprilGirl

Hoi CW Forum,

yes ik kan eindelijk met de tarot omgaan en heb vandaag lenormand kaarten in huis(spannend)  ik ben direct aan de slag gegaan en kom er niet uit :( misschien kunnen jullie me helpen en kan ik het beter begrijpen.

Mijn vraag was me liefdes leven in het algemeen
9 kaarten in deze volgorde:

Maan, Huis, Vogels
Vosje, PK daarboven op Schip, Anker
Klaverbladen, Ruiker, Boom

Help  ;D xxxx AprilGirl

AprilGirl

Ik ben eve verder gegaan met leggen en heb nu 3 kaarten getrokken
Me vraag was: Hoe verder tussen mij en J (en ik heb de heer voor hem als pk gezet...kan/mag dit?)

Ik trok: Maan , Ooievaar op PK, Vogels.

Mijn gevoel zegt dat het goed zit maar een verandering komt

xxxxx AprilGirl

dameblanche

good morning april girl,

zowel de tarot als de lenormand gebruik ik ook graag en weet je dat er ookn og kaarten zijn die hiermvan een combinatie zijn ::)
de isis-kaarten...
een 36 kaartspel die zowel de lenormand als de tarot huisvest...
zo kun je eindeloos bblijven doorleren......

maar als ik even mee mag kijken over je schouders....

bij een 9 legging ga je uit van de kaaret die op de pk ligt, onder je datgene wat je onder controle hebt, links het heden, boven je datgene wat boven je hoofd ligt en rechts  de toekomst...
de verbindingskaarten t.w. de klavers, de maan, en de vogels geven info die je hebt en kunt gebruiken om respectievelijk  om vanuit het verleden naar het heden en de toekomst te gaan...
de 8e kaart is de advieskaart en dat is hier de boom
er is iets niet in orde, en daar zul je verandering in moeten gaan aanbrengen....

als ik de kaarten bekijk heb je vanuit een verziekte situatie pogingen ondernomen om daar uit te geraken, eigenlijk ben je daarbij met achterdocht blijven zitten, die achterdocht werkt nog door voor je naar de toekomst....
toch probeer je bepaalde zekerheid te verkrijgen, er zullen hierbij de nodige gesprekken gevoerd moeten worden...

vaak worden dan vanuit zo'n positie alsmaar kaartjes gelegd om op die manier overzicht en inzichten te verkrijgen in een relatie...
zo werkt het helaas niet...
toch zal er gepraat moeten worden, want.....
kijk ik verder naar wat je eronder hebt gelegd dan die ik dat deze J een heer is die wel vriendelijk is, maar die zijn verplichtingen en verantwoordelijkheden ontloopt, hij is nogal wisselvallig en nerveus van aard, hij loopt steeds weg, kijkt steeds naar links als hij wat zegt......

AprilGirl

Hi lieve Marianne,
bedankt voor je uitleg en over J klopt een beetje.

Alleen is het nog steeds onduidelijk en lukt het mij niet een voorspelling te doen
u zegt: de 8e kaart is de advieskaart en dat is hier de boom
er is iets niet in orde, en daar zul je verandering in moeten gaan aanbrengen....

Wat voor verandering? Ga ik iemand ontmoeten?

Kan er iemand anders een legging voor me doen, tis moeilijk voor jezef een te leggen? Ik wil het zo graag begrijpen
xxxxxx

utrecht23

Hoi AprilGirl,

Ik wil wel een legging voor je doen. Heb je specifiek een vraag, of wil je liever een algemene legging over je liefdesleven?

xx

rianna

Citaat van: AprilGirl op februari 24, 2012, 18:19:57 PM
Ik ben eve verder gegaan met leggen en heb nu 3 kaarten getrokken
Me vraag was: Hoe verder tussen mij en J (en ik heb de heer voor hem als pk gezet...kan/mag dit?)

Ik trok: Maan , Ooievaar op PK, Vogels.

Mijn gevoel zegt dat het goed zit maar een verandering komt

xxxxx AprilGirl

hoi AprilGirl
ik zie in deze legging dat er wel veranderingen komen
mits er gepraat word  ook al is dat emotioneel het zal de relatie verbeteren
waardoor er een nieuwe start komt  een waar je naar uit kijkt
je zal je gesteund voelen waardoor de wolkjes weer overdrijven
je zet een kruis over een bepaalde situatie
al zal het enige tijd  duren eer je de berg helemaal over bent
liefs Rianna

AprilGirl

Hoi utrecht23
Leuk wil je een algemene liefdes legging doen :) ik ben benieuwd

Hey rianna
bedankt voor het uitleggen, ik hoop dat er een nieuwe start komt tussen mij en J. We hadden ruzie en nu zijn we weer goed, alleen ben ik bang voor die oude patroon en dat we weer ruzie krijgen.

J is een soort Friend with Benefits heel leuk maar ik wil een echte relatie, via de kaarten wil ik dus weten of er een leukere man op mijn pad komt of blijf ik vrijgezellig.
Voor anderen kan ik heel goed kaarten leggen maar voor mezelf vind ik het zo moeilijk  :-\

xxx AprilGirl

utrecht23

Hoi AprilGirl,

Ik heb een algemene liefdeslegging voor je gedaan met de Zigeunerkaarten. Ik kijk naar het verleden, recente verleden, heden, nabije toekomst en verre toekomst.

In het verleden heb je je nogal veel met de liefde bezig gehouden. Je hebt er veel over na gedacht! En je was even de weg kwijt. Ik heb het idee dat je vroeger een relatie hebt gehad waar je onrecht bij is aangedaan, alsof hij vreemd ging? En er met een ander vandoor ging? Het lijkt er op dat je "iemand" (je ex) of "iets" (de liefde) bent kwijt geraakt. In ieder geval heeft die relatie je behoorlijk bezig gehouden en was je in die relatie best jaloers. Je bent er wel bovenop gekomen en je hebt het wel geaccepteerd, wil het laten rusten, maar het verlangen naar een mooie en stabiele relatie, dat is alleen maar verder gegroeid. Je hebt nu besloten om naar harmonie te zoeken en daar verlang je ook sterk naar.

Op dit moment wil je vooral een echte dame zijn, een vriendin/partner voor iemand. Je bent erg bezig met het "zoeken" naar iets, je wilt iets anders. Maar die zoektocht houdt je te veel bezig: je hoofd maalt en maalt en het maakt je onzeker en je voelt je daardoor wat minder goed in je vel. Ziek van liefde dus.

In de nabije toekomst zie ik dat je alleen bent: dat komt er dus aan. Het lijkt wel alsof je niet verder gaat met de jongen waarover je het hebt, en dat hij jou en je gevoelens niet serieus neemt. Of neem je je eigen gevoelens niet serieus en voel je je eenzaam bij hem, en houd je dat dus in stand door bij hem te blijven? Afin, ik denk dat jullie geen relatie ontwikkelen, en denk dus dat je alleen verder gaat. Dat is eigenlijk wel prima voor jou: het is namelijk een geschenk. Want... er komt iets nieuws voor je aan! Een hoopvolle verandering. Ik denk echt dat je iemand anders ontmoet, waarmee je een degelijke, stabiele relatie gaat krijgen. Dat maakt het een mooie verandering voor jou. Maar ik denk dat dit wel eventjes gaat duren, want ik trok deze (mooie) kaarten niet voor de nabije, maar voor de toekomst wat verder weg.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Groeten C

AprilGirl

Hey lieve C
Hartelijk bedankt voor je legging, het klopt vooral het verleden klopt ook met me ex. Ik ben in feite nu ook alleen en dat gaat makkelijk maar net als wat je zegt ik wil iets nieuws.
Het klopt me hooft maalt en maalt maar door ik ben telkens aan het uitzoeken ben jij het, moet ik wel met je in zee of niet. Met J ben ik eigenlijk al klaar, ik hou hem op afstand me gevoelens voor hem zijn verandert maar omdat ik nog vrijgezel zien we elkaar nog afentoe.

ik ben een zangeres en in de scene waarin ik zit ben ik best bekent door mijn extravagante attitude, ik vraag me af als dit een rol speelt waardoor ik pech heb in de liefde?
Hoe kijken mannen naar mij waar moet ik op letten? al me ex vriendjes komen uit de muziekscene, de creativiteit trekt me aan maar omdat ik zoveel ga malen en denken vraag ik me af als mijn liefdes geluk wel daar in die hoek zit.
De liefde houd me bezig het ziet er netals mijn leven momenteel niet mooi uit  :-\ ik maak me erg veel druk om van alles dit omdat me leven niet altijd makkelijk is geweest.
Ik vraag mezelf constant wat ga je nu doen en red je het wel?

Zou je misschien een algemene legging kunnen doen
Love xxxxxx
V

utrecht23

Hoi AprilGirl,

Ik heb een korte algemene legging gedaan.

De kaarten laten het voornamelijk over de liefde gaan, de hele legging wordt gekleurd door liefdes/emotiekaarten. In het verleden heb je je regelmatig alleen gevoeld, en dat is iets wat ook nu weer centraal staat. Ik trek namelijk zowel de weduwe als de weduwnaar. Ik blijf het maar zeggen, maar in het verleden is het je niet makkelijk afgegaan in de liefde. Je dacht dat je het wel prima wel voor elkaar had, Je had stabiliteit, maar plotsklaps is daar een einde aan gekomen. Er gebeurde iets onverwachts. Dat heeft er voor gezorgd dat je eventjes geen vertrouwen meer had in de liefde. Het bracht je een hoop verdriet over je liefdesleven. Het is iets wat je tekent en wat nu nog steeds doorwerkt.

Ook nu ben je weer druk bezig met relaties en liefde. Ik zie dat je het inderdaad toenemend probeert te accepteren, dat jouw (liefdes)leven nou eenmaal zo loopt. Maar je hebt een grote klap gehad en dat moet je langzaam verwerken. Daar ben je nu mee bezig.

In de toekomst zie ik wel een leuke verandering aankomen. Maar ik zie dat het voorlopig nog wel even lastig blijft. Is jaloezie iets wat je probeert te veranderen bij jezelf? In ieder geval steekt dat voorlopig nog wel even de kop op: jaloers op leuke relaties: je wilt dat zelf namelijk ook! Maar dan komt er een nieuw begin. Iets wat je misschien wel ziet aankomen. Je ondergaat een kleine of grote transformatie: je begint opnieuw. Met nieuwe gedachten, het verleden van je afgeschud. Weg met het verdriet en je oude patronen. Ik denk dat je dan harmonie gaat vinden en een leuke relatie.

Mijn advies voor de toekomst: begin met een schone lei. Bedenk wat je als ballast meezeult uit het verleden en laat dat los. Ik denk dat je dat gaat lukken.

Succes!

AprilGirl

hey c,

ik zag dat ik je nog niet had bedankt voor de legging  :-[
Bijdeze  ;D bedankt lieverd
als ik iets terug kan doen hoor ik dat x