10 kaarten legging (keltisch kruis)

Gestart door nina30, februari 23, 2012, 11:07:30 AM

nina30

Hey iedereen,

Ik heb een kaartlegging gedaan (keltisch kruis) maar aangezien ik een beginner ben, kan ik wel wat hulp gebruiken met de duiding ervan.
De legging heb ik gedaan voor een situatie tussen mij en het dochtertje van mijn neef.

1. ruiker
2. hart
3. lelie
4. boom
5. zon
6. roede
7. tuin
8. vissen
9. slang
10.vrouw

Is het van belang te kijken welke kaart staat voor het verleden, heden, hoe anderen het zien, verwachtingen....(de plaats van de kaart, zeg maar, in de legging)?
Of moet ik het anders bekijken en gewoon naar de kaarten zelf kijken en de combinatie ervan?

Bijvoorbeeld : de zon : ligt in het verleden.
Maar mag ik de zon dan ook combineren met pakweg de slang, die verder ligt en niets te maken heeft met het verleden?

Of de roede ligt in de nabije toekomst.(=strijd,ruzie,onenigheid)
Mag ik dit ook combineren met de vrouw? Of niet?

En de vrouw, ben ik dat zelf? Of mijn nichtje? Hoe interpreteer ik dat best?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,nina

dameblanche

het  keltische kruis is geeft goed inzicht in een zaak en het verloop ervan...
ook kun je een psychische kijk nemen

1 waar het om gaat; de ruiker
2 kruiskaart oorzaak van het conflict; het hart
3 overkoepelende invloed;lelie
4 oorzaak; boom
5 verleden; zon
6 hoe ontwikkelt zich de zaak verder; roede
7 eigen houding;tuin

8 kijk van anderen/imago;vissen
9 hoop en vrees; slang
10 de uitkomst; vrouw

overkoepelend met de lelie en het hart gaat het om een familie relatie..
je hebt me al vertelt over je nichtje in relatie met jou.
hier wil je haar te hulp schieten, wapenstilstand verkrijgen, maar de oorzaak komt vanuit een verziekte houding...
moeilijk om daar steun en hulp bij te bieden, omdat er nog iemand zich mee bemoeien gaat en wel veel, iemand die inspeelt op de emoties van haar en ook jou.
je bent iemand die alles in liefde en vrede wilt oplossen, maar hierin kom je echter niet ver....
het kind krijgt invloeden, en zal zich krachtig op den duur ook tegen jou gaan afzetten...
een soort van uitspelen is daarvan het gevolg, jammer met je goede bedoelingen nina, de dame geeft hier duidelijk aan dat je de touwtjes in eigen handen moet zien te houden..
accepteer hoe het is.......maar hierbij vraag het op de man/vrouw af....