butterfly vraagt om jou hulp

Gestart door butterfly, februari 21, 2012, 17:30:21 PM

butterfly

Hoi hoi,

Wie zou er voor mij met "plezier" een legging willen doen?
Ik heb een vraagje wat betreft dit jaar voor mij staat te gebeuren, vooral voor de komende halfjaar.
(een open legging)

En ik sta open voor alles wat eerlijk en oprecht mij wordt verteld...je mag tegen mij direct zijn.

Liefs Butterfly

:)

Leeuwin

Hoi Butterfly,

Ik wil best een astrologische huizenlegging voor je doen.

1. Persoonskaart: De Toren
2. Bezittingen en waarden: Het Rad van Fortuin
3. Communicatie/directe omgeving: Staven Ridder
4. Gezinsleven: Zwaarden 8
5. Creativiteit en kinderen: Bekers Schildknaap
6. Werk en gezondheid: Het Oordeel
7. Relaties: Zwaarden 2
8. Verborgene: Pentakels 8
9. Verre reizen religie en opleiding: Staven Aas
10. Ambities: De Hogepriester
11. Sociale activiteiten: Pentakels 10
12. Gevoelsleven: Bekers 6

De persoonlijkheidshuizen 1, 5 en 9
D.m.v dromen (Bekers Schildknaap) komt je tot plotselinge zeer verhelderende inzichten. Het gaat om iets waar je al een tijd onvrede mee hebt (De Toren), iets waar je jezelf heel erg op slot hebt gezet. Ik sluit niet uit dat je weleens last hebt van een teneergeslagen gevoel.
Met Staven Aas erbij (9) zegt mij dat de doorbraak ineens heel heftig kan zijn maar je vrij snel daarna een heel bevrijdend gevoel ervaart. Gaat het o.a om de zorg voor een blond kind?
Ik 'zie' een plotselinge reis naar een warm land, mogelijk zelfs de woestijn (Staven Aas)

De materiele huizen 2, 6 en 10
Financieel zul je absoluut geen problemen ervaren integendeel! Wat je gezondheid betreft zal het je minder goed gaan. Ik denk dat jij nogal eens last hebt of krijgt van je darmen met als mogelijke oorzaak een verminderde leverfunctie. Het kan zelfs hepatitis A zijn! Mijn advies is om naar je huisarts te gaan zodra je buikpijn krijgt.
Je zult in je werk in ieder geval wel met sprongen vooruit gaan. Ik heb het gevoel dat er op den duur zelfs een leidinggevende functie voor je in zit.

De relatiehuizen 3, 7 en 11
Je hebt of krijgt contact met een nog vrij jong iemand (Staven Ridder) of iemand die nogal avontuurlijk is ingesteld. Zeker in het begin zul je alleen maar vriendschap voor die persoon voelen. Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat het niet verder dan die vriendschap komt. Ik heb het idee dat die persoon a la Staven Ridder het moeilijk vindt om te delen en bovendien niet veel verantwoordelijkheid wil hebben.
Ik heb echter wel het idee dat jij via je werk nog eens iemand ontmoet met wie je een diepgaande relatie krijgt (Pentakels 10 naast de Hogepriester).
Ik krijg het idee dat je liefdesleven momenteel op een nogal laag pitje staat.

Gevoelshuizen 4, 8 en 12
Je voelt je momenteel wat ingesnoerd in je gezinssituatie! Hierover zul je nog wel een tijdje tobben en hier niet zomaar een, twee drie uit zijn. Is of was er vaak ruzie in het gezin?

Liefs van Leeuwin

butterfly

Dankje dankje wel Leeuwin,

Ik voel dat deze lezing nog te maken heeft met mijn verleden (dat is ook het proces waar ik ook in zit) en wat er beetje nu aan het spelen is in mijn leven. Ik zelf leg ook kaarten maar ben er nog niet zo goed erin maar krijg ook veel kaarten over mijn proces van loslaten en wat inzichten. Herken niet alles, neem ook een lezing niet letterlijk op. Echt top dat je dit voor me hebt gedaan>

Wat je beschrijft, herken ik wel wat:

De persoonlijkheidshuizen 1, 5 en 9

Ik droom inderdaad veel en er wordt mij heel veel duidelijk gemaakt, waardoor ik ook herinneringen terug krijg. Ook krijg ik boodschappen door, die ik niet gelijk kan plaatsen maar op den duur valt het op z'n plek)Het gaat over de mindere dingen in me leven (leefde vanuit me hoofd om te overleven, ik had het weggestopt en op den duur ben ik vastgelopen, burn-out door Ptss)

De materiele huizen 2, 6 en 10

Mijn gezondheid was de afgelopen jaren echt niet goed door de emotionele  bagage, daar door niet in staat om te werken (financieel is het knippen en plakken maar je wordt wel dankbaar daar door)  Mijn financiele situatie dat komt wel ooit goed :). En heb plannen om voor me zelf te beginnen maar dat komt nog.  Een vakantie dat wil ik zo graag maar of dat gaat lukken, hmmmm wie weet!!

De relatiehuizen 3, 7 en 11

Over die jonge persoon klopt ,hahaha. Die had ik door dus die behoord tot verledentijd.  En ben bewust een aantal jaren vrijgezel ondanks dat er mannen om me heen zijn. Heerlijk even helemaal op me zelf richten als een non en toch is het okee. En ik merk wel als ik "de man'' tegen kom, dat voel ik)

Gevoelshuizen 4, 8 en 12

Je Mijn relatie is al een x aantal jaren over en heb deze beindigd omdat ik me ingesnoerd voelde. En heb er 3 jaar te lang in gezeten, eerst geprobeerd om het op te lossen. En id we waren 2 hanen in een kippenhok....zo vermoeiend. en een slechte vb voor me kind.

Nog maals dank LEEUWIN!

Leeuwin