Auteur Topic: komt er ooit een eind aan dat probleem  (gelezen 7757 keer)

Sweetie

• Gast
Re: komt er ooit een eind aan dat probleem
« Reactie #15 Gepost op: oktober 27, 2012, 20:05:19 pm »
kan je niet return to sender doen ?
Als ze ze steeds terug krijgt zal ze er geen zin meer in hebben

Suzy

kreeft

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 27, 2012, 22:26:12 pm »
ook geprobeerd,
maar ze zet er haar adres niet meer op, dus   :-\
ik leg ze gewoon op een stapel en denk Foert!! ;)

Sweetie

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: oktober 28, 2012, 13:16:42 pm »
Als er nog eens eentje komt denk dan eens dat het een cheque is met vele geld ... ;)

dameblanche

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 03, 2012, 17:15:44 pm »
de zege wagen staat voor 2 krachten die jou in tegengestlede richtingen kan trekken...
emoties en verstand kunnen tegen elkaar uitgespeelt worden,je zuklt een besliisnign moeten nemen waarbij je je goed voelt, die stalkert gaat gewoon door, je kunt iets veranderen door er zelf anders mee om te gaan kreeft...
de kust is de gulden middenweg te bewandelen...

overgens deze dame heeft toch geen nordic walking stokken???
anders is het een nordict stalkerd :-\

kreeft

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 03, 2012, 19:58:52 pm »
whahaha, een nordic stalkert  ;D
het is gewoon wartaal wat erin staat, vroeger was het meer dreigen en schelden,
ik doe de envelop enkel open om te kijken of er geen speciale dingen, zijn, ik lees niet, kijk alleen oppervlakkig,

vorige week heb ik een oude brief genomen, ben buitengegaan en heb de brief in brand gestoken, luidop zeggende, laat me met rust,

ik had ooit een oudere vrouw als vriendin, die was altijd als ze thuis was, onrustig maar kon moeilijk uitleggen, waar het vandaan kwam, ze bezocht wel regelmatig een kaartlegster die ze kende, op een gegeven ogenblik zei die tegen haar dat de onrust kwam door het feit dat ze als kind door meerdere vrouwen was opgevoedt, niet alleen de moeder, maar ook de grootmoeder die inwoonde en nog een tante en iedereen speelde eigenlijk een beetje baas over haar met gekibbel als gevolg, volgens die kaartlegster is het gekibbel na hun dood gewoon verder gegaan, vandaar dat die vriendin die onrust voelde,
de kaartlegster had haar de raad gegeven om van ieder van de vrouwen, iets tastbaars te nemen zoals een foto, en die in de tuin te verbranden en laten wegwaaien, luidop zeggende dat ze haar met rust moesten laten,
ik heb nooit het vervolg geweten, want dit is inmiddels jaaaren geleden,
maar het schoot me deze week te binnen en ik dacht, de papierberg is groot genoeg, dus ff proberen,  ;D de vlam eronder dus,  ;D
nu hopen dat er ginderboven een gids is die mijn rooksignaal opvangt  ;D
baadt het niet dan schaadt het niet  ;)

ik ben van plan om met de tijd te kijken hoe of wat ik dit huis kan achterlaten dan is het zowiezo gedaan  ;)

ik til er ook niet meer zo aan, vroeger was ik financieel afhankelijk en zat ik gevangen, bij wijze van spreken, nu zijn de zaken anders, ik kan zelf een potje opbouwen en volgens mij voelt ze gewoon dat ze haar macht over mij verliest, dus het zwakt af  :)

Heb je op hierop al een keer kaarten gelegd en heb je al gekeken naar de blokkade, die daar op zit? Er zijn daar genoeg leggingen voor, om deze situatie na te gaan. Mocht je toch hierop stranden, geef dan maar een seintje.

Succes!
Eveningstar
welke legging kun je hier op doen  :-\

grtj,  :)

kreeft

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november 29, 2012, 14:08:52 pm »
dit verhaal gaat nog een rare staart krijgen  :-X

volgens een raadsvrouw (advocate) kan ik via de huisarts van mijn moeder een attest laten opmaken, waarin staat dat ze labiel is en dat ze eigenlijk niet meer zo goed voor de financiën kan zorgen,
op die manier zou ze onder 'voorlopige bewindvoering' kunnen geplaatst worden en dat geeft mij meteen
ook (tijdelijk) de zekerheid van woonst, de bedoeling zou zijn, dat ik , eens dit in orde is, een echtscheiding zou aanvragen en op die manier toch een beetje safe zit tot het ergste voorbij is.
je zult maar kreeft heten en geluk hebben  >:(
telefoontje naar de huisarts heeft niks opgeleverd, hij schrijft zo'n document niet, want volgens hem is ze perfect in staat om haar eigen zaakjes te regelen  >:(
de wijkagent dan maar geraadpleegt, die kan niks doen, want er is officieel geen klacht tegen haar  :-\
wat is er nu de laatste week gebeurd?
ze schreef ook kaarten en brieven naar mn schoonouders, omdat mn schoonmoeder niet al te goed was wat gezondheid betreft, dus schreef ze kaartjes om beterschap te wensen,
wat doen die schoonouders nu, natuurlijk héél erreg bedanken en mooie kaartjes terugsturen, of wat dacht je  >:( >:( en dat terwijl ze weten dat het hier brieven regent  >:(
ze zwengelen het gewoon aan  >:(
afspraak op 11 december bij de advocate en dan ga ik een procedure in gang zetten  :D
leve de vrijheid  :D

brieven verbranden heeft niks uitgehaald  :-\