whahaha, een nordic stalkert

het is gewoon wartaal wat erin staat, vroeger was het meer dreigen en schelden,
ik doe de envelop enkel open om te kijken of er geen speciale dingen, zijn, ik lees niet, kijk alleen oppervlakkig,
vorige week heb ik een oude brief genomen, ben buitengegaan en heb de brief in brand gestoken, luidop zeggende, laat me met rust,
ik had ooit een oudere vrouw als vriendin, die was altijd als ze thuis was, onrustig maar kon moeilijk uitleggen, waar het vandaan kwam, ze bezocht wel regelmatig een kaartlegster die ze kende, op een gegeven ogenblik zei die tegen haar dat de onrust kwam door het feit dat ze als kind door meerdere vrouwen was opgevoedt, niet alleen de moeder, maar ook de grootmoeder die inwoonde en nog een tante en iedereen speelde eigenlijk een beetje baas over haar met gekibbel als gevolg, volgens die kaartlegster is het gekibbel na hun dood gewoon verder gegaan, vandaar dat die vriendin die onrust voelde,
de kaartlegster had haar de raad gegeven om van ieder van de vrouwen, iets tastbaars te nemen zoals een foto, en die in de tuin te verbranden en laten wegwaaien, luidop zeggende dat ze haar met rust moesten laten,
ik heb nooit het vervolg geweten, want dit is inmiddels jaaaren geleden,
maar het schoot me deze week te binnen en ik dacht, de papierberg is groot genoeg, dus ff proberen,

de vlam eronder dus,

nu hopen dat er ginderboven een gids is die mijn rooksignaal opvangt

baadt het niet dan schaadt het niet

ik ben van plan om met de tijd te kijken hoe of wat ik dit huis kan achterlaten dan is het zowiezo gedaan

ik til er ook niet meer zo aan, vroeger was ik financieel afhankelijk en zat ik gevangen, bij wijze van spreken, nu zijn de zaken anders, ik kan zelf een potje opbouwen en volgens mij voelt ze gewoon dat ze haar macht over mij verliest, dus het zwakt af

Heb je op hierop al een keer kaarten gelegd en heb je al gekeken naar de blokkade, die daar op zit? Er zijn daar genoeg leggingen voor, om deze situatie na te gaan. Mocht je toch hierop stranden, geef dan maar een seintje.
Succes!
Eveningstar
welke legging kun je hier op doen

grtj,