ja, het is een hoge en woeste berg, waar ik al jaaaaren aan het klimmen ben

en ik kan er idd niet omheen, het gaat om mijn moeder

(korte schets; toen ik een jaar of zes was zijn mijn ouders gescheiden, mijn vader herbegon zijn leven met andere vrouw en kind en mijn moeder heeft dit nooit kunnen verwerken en projecteerde haar woede op mij

)
dat doet ze nog iedere dag, ze stalked mij, maar ook anderen, valt mensen lastig met vanalles en geeft maar niet op, is verbaal ook zeer agressief, ik verbrak het contact een aantal jaren terug maar toen was het hek helemaal van de dam, want dan schoot ze pas echt op gang

, dag en nacht telefoon, bedreigingen, pff, toen we de vaste telefoon afschaften, begon ze te schriijven, dat gaat van twee brieven per maand tot acht per week

compleet mesjogge dat mens,
laatst kreeg ik politiebezoek met het verzoek er iets aan te doen, want ze valt mensen lastig, (op openbare plaatsen, post, bank enz,,,,) maar ik heb hen toen gezegd dat ik geen contact meer had en mij daar dus ook niet kon mee bemoeien,

heb haar dokter aangesproken, die me zei, gewoon afwachten, vroeg of laat gebeurd er iets,
ik moest ook aangifte gaan doen bij het vredegerecht, maar als ze gedwongen zou worden opgenomen dan zou dat maar voor drie maanden zijn, met het gevolg dat ze daarna nog agressiever zou zijn, dus ook niet de goede oplossing

zelf zie ik maar één oplossing en dat is dat er haar iets overkomt, sorry voor de direktheid

maar zo denk ik erover, voor mij is ze al jaren geleden gegaan

als gids aanzie ik mijn grootmoeder (degene die me grootbracht en graag zag

ze gaf me een blij gevoel

ik ga regelmatig naar haar graf en doe een kaarsje branden, en telkens ik iets vraag,
als ik het echt niet meer zie zitten (want met al wat ik hier al blootgaf

geef toe dat ik in een kluwen zit

), en soms gebeurd er daarna iets positiefs, dus het zal wel hulp zijn,

maar de dingen oplossen moet ik zelf natuurlijk

maar een kruis kan zwaar zijn in een mensenleven, er zijn dagen dat ik mij afvraag, wat kan er nu nog mislopen

ik heb het allemaal al gehad
ik hoop dat 2012 het jaar van de ommekeer is voor mij,

mijn geboortedatum 9/7/1962, als ik op deze site, pk en zielskaart enzo, aanklik kom ik uit op zegewagen , ik hoop het

, een overwinning

dank voor de uitleg allemaal