13 kaarten legging

Gestart door Alain, februari 19, 2012, 19:50:44 PM

Alain

ik heb met de kleine Lenormand kaarten gelegd met 13 kaarten
Ik leer het interpreteren maar blijkt nog niet echt te lukken, Volgende kaarten werden getrokken na het wassen (mengen), schudden, pk eruit halen, couperen links naar rechts en tenslotte een waaier.

1e  De weg, 2e de toren, 3e de sterren, 4e het hart, 5e De heer, 6e het anker, 7e de brief, 8e de tuin, 9e de muizen + pk de dame, 10e de hond, 11e de sleutel, 12e De beer, 13e de ruiter.

ik weet dat er 1 negatieve en 2 neutrale kaarten zijn, ik ken enkele sleutelwoorden, maar kan het verhaal niet echt plaatsen?

dameblanche

nee hoor alain er zijn geen overwegend positieve en negatieve kaarten omdat meestal bij lenormand naar de combi,s gekeken wordt...

ik zie verdriet bij je want er ligt een scheiding boven je hoofd,[toren sleutel]
veranderingenbij hartsaangelegenheden  liggen onder je, die heb je onder controle, maar de tuin werkt hier nog door in de toekomst, m.a.w. in de toekomst heb je er nog last van...

twijfwls van lange duur hebben je stabiliteit aangetast, het was een duurzame relatie, maar er is een keuze gemaakt moeten worden en dit is uitgedraait in een scheiding....
toch maak je je zorgen omweer aalles op de rij te kunnen zetten....
om vooral weer in harmonie te kunnen komen met jezelf en met je omgeving....
het feit dat nog dingen spelen vanuit het verleden , neem je met je mee, je omgeving is er nog niet aan toe..aan die verandering, jij zelf bent daat al wat verder in alain.....
kun je het een en ander plaatsen?
gr. marianne

Alain

Bedankt marianne,
Ik kan het wel plaatsen?

mag men elke dag een legging doen van kaarten?
of is dit uitgeloten om dit te doen?
grts Alain

dameblanche

als je voor jezelf inzichten wilt verkrijgen in een bepaalde situatie is het raadzaam de kaarten te raadplegen, doch niet elke dag, als je steeds dezelfde vraag beantwoord wilt hebben neem JIJ de kaarten niet serieus en andersom ook niet.
zo werkt dat nu eenmaal.
als jede betekenis van elke kaart kent, kun je je wagen aan combinaties, want daar gaat ihet in hoofdzaak om bij kaartleggen...welek kaarten liggen erom heen, welek kaar komt nu net voor of na een bepaalde kaart
het lijkt een hele opgave, maar gaanderweg zul je er plezier in gaan krijgen ;)

Eveningstar

Hallo Alain,
welke vraag heb je je gesteld, toen je de kaarten legde? Of waarmee zat je in je hoofd bij het leggen van de kaarten?