Staven 2 en Bekers Koningin

Gestart door Keizerin, februari 19, 2012, 16:53:48 PM

Keizerin

Als je een beslissing wilt nemen die klein kan zijn maar misschien ook wel gevolgen heeft, en je vraagt wat de ander ervan zal vinden, het antwoord is een Staven 2 en een Bekers Koningin, wat zouden jullie dan doen? Niet doen, de tijd is nog niet rijp, geduld hebben? De Koningin kan op die ander slaan?

hatsjepsoet

Bekers koningin is toch ook een intuïtiekaart? Volgens mij wel, dan zou dat in ieder geval betekenen dat je op je intuïtie/gevoel moet af gaan.
Bij kaartensterren hebben ze mooie beschrijvingen van de kaarten. Bij staven 2 stond o.a. dit:
neutraliteit, besluiteloosheid, afschermen, passiviteit, desinteresse.
Vragen
Hoe neutraal stel ik me op?
Sta ik wel echt open voor nieuwe dingen?
Ben ik misschien te passief?

Ik sla ook maar een slag hoor maar zeggen de kaarten misschien dat je moet luisteren naar je gevoel en dat je toch iets moet ondernemen? Misschien niet letten op de ander maar doen wat jij dunkt dat goed is?

Liefs, H.

hatsjepsoet

Wacht even, Keizerin, ik heb geantwoord maar ik vraag me af of ik je vraag wel goed heb gelezen. Jij bedoelt met die 2 kaarten dat de ander zou antwoorden waar bokalen koningin en staven 2 voor staan?
Heeft die ander ook met jou beslissing te maken?

Keizerin

Ja klopt, ik legde voor haar reactie op mijn actie (als ik die zou doen). Ik wil het eigenlijk alleen doen als zij een positieve reactie geeft vandaar.

De site die je noemt gebruik ik ook veel! En deze. Het lastige bij Staven 2 is dat verschillende sites verschillende betekenissen geven. Misschien betekent het in dit geval: besluiteloosheid, maar ik denk eerder de betekenis die hier gegeven wordt, ongeveer: ze is bezig met andere dingen. Die Bekers Koningin zou dan kunnen impliceren dat dat gaat veranderen en ze meer aandacht krijgt voor mij?

* Nog eens overlezend wordt op deze site een iets andere betekenis gegeven, ongeveer: niet tevreden met wat bereikt is. Maar ik denk dat het in dit geval om die ogen op de bergen gaat ipv het landschap dat voor de persoon ligt.

Leeuwin

Kijk eens naar die wereldbol die in handen van die man is. Staven 2 zou dus ook kunnen betekenen dat de wereld voor je open staat of gaat staan.

Keizerin

Dank voor jullie reacties! Ik heb besloten het niet te doen maar te wachten op betere kaarten. Het helpt toch altijd om erover te praten, ook om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten.  :)

hatsjepsoet

Ja, gisterenavond was ik nog begonnen met te reageren over de koningin maar ik kwam daar niet uit dus heb ik er niets mee gedaan.
Soms is het inderdaad beter om even te wachten tot betere tijden.

Liefs, H.