verleden heden toekomst gabaceert op vraag

Gestart door shiningstar, februari 19, 2012, 11:34:18 AM

shiningstar

Goedemiddag!

Ik legde 3 kaarten met de vraag of ik op het moment zwanger ben,
Toen legde ik De ooievaar als 1ste kaart.
2e kaart was de muizen, en daarna trok ik de lelie.

Wie kan my uitleggen wat de kaarten presies inhouden.

Xx
En natuurlyk enorm bedankt

sweetmami

de ooievaar geeft een verandering aan.. zou je haast feliciteren maar met die muizen ernaast
geven een tekort aan, een gemis... de lelie kan staan voor promotie.  :-*

dameblanche

in plaats van kaartjes te leggen op je situatie kun je ook een zwangerschapstestje kopen, 100% zekerheid
alsik de serie optel kom ik uit aan slang...zelfbedrog...zelfmisleiding :-\
gr. marianne

rianna

Citaat van: shiningstar op februari 19, 2012, 11:34:18 AM
Goedemiddag!

Ik legde 3 kaarten met de vraag of ik op het moment zwanger ben,
Toen legde ik De ooievaar als 1ste kaart.
2e kaart was de muizen, en daarna trok ik de lelie.

Wie kan my uitleggen wat de kaarten presies inhouden.

Xx
En natuurlyk enorm bedankt
ik denk dat die ooievaar een andere manier van denken inhoud
de muizen zeggen dat het aan je knaagt 
de lely geef aan dat je misschien een dokter op ga zoeken
en inderdaad om zekerheid te hebben zou ik eerst naar de apotheek gaan
succes
liefs Rianna

shiningstar

Citaat van: sweetmami op februari 19, 2012, 15:38:20 PM
de ooievaar geeft een verandering aan.. zou je haast feliciteren maar met die muizen ernaast
geven een tekort aan, een gemis... de lelie kan staan voor promotie.  :-*

Heej !

Bedankt voor de reactie, een verandering dat klopt wel daar zit ik nu al een paar maanden in.
Allemaal veranderingen,
Een gemis . Ik en me ex zijn uitelkaar het was me eigen keuze maar het valt me heel zwaar.
Een promotie, nouja ik hoop het haha! Bedankt ! xx

sweetmami

Ik had al even gelegd... Maar omdat t zo n gevoelig onderwerp is en je graag wil vond ik dat moeilijk om te uiten. Vandaar mijn korte reactie maar gelukkig geef je t zelf al aan. Je wil graag zwanger zijn omdat je moeite hebt met de breuk. dat kwam in de kaarten al naar voren. Een zwangrschap is niet de oplossing en dat is in deze dan ook je promotie al wil je dat zelf nog niet zien,.later wel. Volgens jouw kaarten en mijn kaarten ben je nu dus niet zwanger. Sterkte! x

dameblanche

ik heb ook eens even verder voor je gekeken shiningstar....
ik vond je vraag een beetje over de top, a cry for help als het ware....
ik heb een legging gedaan waarin naar voren komt dat je bepaalde dingen voor jezelf wil gaan oplossen, maar je weigert dieper te kijken....
je bent als het ware maar aan het oplappen...aan de buitenkant.
die scheiding heb je welliswaar zelf gewilt en nu vindt je het vreemd dat nu juist jij het daar zo moeilijk mee heeft.
je zit ook in een rouw proces, het feit dat die relatie niet werkte zoals jullie het hebben gewilt is voor jou ook een domper, een te verwerken stukje...
ook dat moet je de tijd gaan geven en er niet een zwangerschap overheen gooien en al zeker niet omdat een of ander medium dat heeft gezegt....
loslaten shiningstar.....
de breuk ligt er, de zeis....je hebt het geprobeert te accepteren allemaal, maar dat lukt je niet het geeft onrust eerder, en twijfels die je maar niet kwijt kunt raken, zodat je je geisoleerd gaat voelen, ondank herhaalde pogingen om eruit te geraken....
ik denk dat je je rouwproces eens de tijd moet gaan geven, en ook jezelf eens de tijd moet gunnen om weer boven jan te komen.....
liefs marianne

shiningstar

Citaat van: sweetmami op februari 19, 2012, 23:29:27 PM
Ik had al even gelegd... Maar omdat t zo n gevoelig onderwerp is en je graag wil vond ik dat moeilijk om te uiten. Vandaar mijn korte reactie maar gelukkig geef je t zelf al aan. Je wil graag zwanger zijn omdat je moeite hebt met de breuk. dat kwam in de kaarten al naar voren. Een zwangrschap is niet de oplossing en dat is in deze dan ook je promotie al wil je dat zelf nog niet zien,.later wel. Volgens jouw kaarten en mijn kaarten ben je nu dus niet zwanger. Sterkte! x

Heej heej !  Ja ik weet het zelf niet zo goed, voordat lk bij hem wegging wou ik al graag een kindje,
Maar het was gewoon geen goed moment, dus deed het niet.
Nu is het nog zo,
Oke diep in me hart wil ik het graag, maar om hoe alles is en omdat het gewoon echt niet kan,
Wil ik het niet? Ja een beetje raar uitgelegt sorry.

sweetmami

Citaat van: shiningstar op februari 22, 2012, 17:40:30 PM
Citaat van: sweetmami op februari 19, 2012, 23:29:27 PM

Heej heej !  Ja ik weet het zelf niet zo goed, voordat lk bij hem wegging wou ik al graag een kindje,
Maar het was gewoon geen goed moment, dus deed het niet.
Nu is het nog zo,
Oke diep in me hart wil ik het graag, maar om hoe alles is en omdat het gewoon echt niet kan,
Wil ik het niet? Ja een beetje raar uitgelegt sorry.

Hi, ja ik probeer je te volgen... Tuurlijk wil jij graag een kindje, en dat komt ook nog wel...
je hebt nu even tijd voor jezelf nodig en je rouwproces.... liefdesverdriet doet gewoon ontzettend zeer. Nogmaals, ik wens je heel veel sterkte.  :-*

shiningstar

ik denk dat die ooievaar een andere manier van denken inhoud
de muizen zeggen dat het aan je knaagt 
de lely geef aan dat je misschien een dokter op ga zoeken
en inderdaad om zekerheid te hebben zou ik eerst naar de apotheek gaan
succes
liefs Rianna
[/quote]

Goedenavond,

Ik moes vanavond inderdaad onverwachts naar de dokter!
Vanwege een glas die brak in me hand.
En moest gelijk aan dit berichtje denken :)
En ik moet inderdaad naar de aphotheek gaan,
Maar ik was nog niet over tijd,
Dus ik wacht nog een paar dagen.

Bedankt voor de berichten, van iedereen :)