Handige tips ivm astrologie

Gestart door Carla, februari 14, 2012, 18:18:32 PM

Carla

Gratis e-book van Willem Venerius: Verhoging en Val van de Planeten

Voor geinteresseerden misschien wel een leuke tip, je kunt 'm downloaden bij Radixpro.nl

Carla


Carla

#2
Misschien nog een aardige tip voor sommige mensen, het (vrij uitgebreide) astrologie programma Planetdance (ook in nl uitvoering) kun je hier gratis downloaden en Jean, de maker van dit programma is een aardige man, dus je kunt hem ook wel dingen vragen als je ergens mee zit. Wil je een recensie over Planetdance en de mogelijkheden van dit programma lezen, kijk dan hier!

Ik heb trouwens net op onze website een programmaatje toegevoegd wat de actuele planeetstanden laat zien, kan soms ook erg handig zijn. Deze applicatie, eveneens gemaakt door Jean Cremers, vind je via de astrologie index en rechtstreeks op de pagina horoscoopstanden, die zit in het menu onder "Gratis astro-service".

Misschien wel een goed idee om dit topic 'Handige info mbt astrologie' oid te noemen.. ik zal eens even kijken of ik het ook een andere naam kan geven. Dan kan iedereen die vergelijkbaar handige tips heeft ze hier in het vervolg posten  :)

Carla

Kiwiwoman

... is not commonly downloaded and could harm your computer....

aiaiaiaiaiaiai

Carla

 :D
Dat zegt dus helemaal niets, is een Microsoft IE (on)handigheidje, want het vertelt je alleen maar dat er niet dagelijks duizenden mensen die download doen. That's all  :P
Zie bijv: http://www.7tutorials.com/what-smartscreen-filter-how-does-it-work

Maar wat je altijd moet doen, ook al krijg je geen warnings tijdens het downloaden, is een bestand zodra je 'm op je harde schijf hebt staan, éérst even scannen met je eigenste scanprogramma (normaal gesproken rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor scannen met..) en pas daarna gaan installeren.

Jean

#5
Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden, aan de ene kant zijn die waarschuwingen wel nuttig in die zin dat ze (hopelijk) je altijd even aanzetten tot nadenken voordat je gedachteloos verder klikt, aan de andere kant is mijn planetdance geen schadelijke software voor zover ik weet en schrikt het veel mensen af met als enige argument dat microsoft vind dat het niet vaak wordt gedownload (en waarop baseren ze dat dan etc.).

Citaat van: Hoyma op februari 15, 2012, 00:11:47 AM
... is not commonly downloaded and could harm your computer....

aiaiaiaiaiaiai
Groeten uit Groningen
https://jcremers.com

Carla

Snel even het teken van Cheiron laten berekenen? Dat kan nu ook op CatharinaWeb

Rowena1982

#7
Ik vind het boek best vijandig overkomen in het begin (eerste 27 pagina's wat ik gelezen heb).
Ook praat hij over 19 graden Weegschaal, wordt niet dieper op in gegaan, wat mij toch wel interessant lijkt om te lezen, aangezien ik een partner heb die 19 graden Weegschaal heeft. Waarom die 19 graden. Waarom geen 4 of 12?? Ik ben niet verder gaan lezen omdat ik het zo vijandig vind overkomen. Ieder heeft zijn/haar eigen inzichten/waarheden. Laat diegene dan ook in de waarde als iedereen maar af te kraken.

Wat ik wel erg schijnheilig noch niet rechtvaardig vind is dat hij van veel astrologen teksten overneemt en zelf mag je zijn boek niet kopiëren of wat ook. "Boeken boeverij" noem ik dan om maar simpel aan je centen te komen. Maar goed, dat is mijn mening.

Carla


cathy

Ik heb planetdance gedownload, omdat mijn oude programma niet meer geschikt was voor windows 7, even wennen, maar het werkt als een tiet hoor. Ben er harts'ke blij mee  :P Thanks  Jean  :-*

Nordlead

Hallo ik ben nieuw hier en astrologie en spirituele onderwerpen fascineren mij (ben  watermannetje vrouw) zoals zovelen vind ik astrologie en de sterren beelden afzonderlijk allemaal iets hebben een tip voor jullie meschien wat voor mij wel een leuke simpele benadering  over sterrenbeelden en relatie's op weg hielp en helpt is het groot astrologisch  handboek van de menselijke relatie's van linda goodman  ik hoop hiermee een bijdrage te hebben gedaan . Alvast veel leesplezier en antwoord op vragen met betrekking op liefdesgebied te krijgen . Een zeer nieuwsgierige watermannetje vrouw die om haar eigen sterrenbeeld moet lachen en hier veel van zichzelf hier in gevonden heeft . nordlead

Jean

#11
Hoi,

http://www.jcremers.com/?id=Horoscopes&lan=nl heeft nu ook nederlandstalige tekst. Vul je geboortedata in, klik op Reken en dan op Tekst. De tekst verschijnt in een popup window dus let even op want dat moet je dan toelaten.

Groet, Jean
Groeten uit Groningen
https://jcremers.com

Carla

Hij werkt niet helemaal correct Jean, ik krijg "Ascendant in Aries" met deze gegevens:
16-07-1955 Zeist 9:15u
(zou dus Maagd moeten zijn)

Jean

#13
Ik krijg dezelfde ascendant als de horoscoop die ik van jou in m'n database heb Carla.
Ik moest alleen wel zomertijd op No zetten want het ding nam niet automatisch de goede.

Edit: Ah ik zie het al, de tekst heeft het wel over asc. aries. Het is gefixt, je hebt nou weer de tekst over ascendant muggezifter. :)
Groeten uit Groningen
https://jcremers.com

Carla